Όμιλος Eurolife ERB: Με συνέπεια δίπλα στον άνθρωπο

6756

Ο συνδετικός κρίκος που δημιουργεί ένας Όμιλος με την κοινωνία αποτελεί βασικό συστατικό του DNA του. Ο τρόπος που αυτοπροσδιορίζεται μια εταιρία, που ξεδιπλώνει το χάρτη των αξιών της, αφήνοντας το αποτύπωμά της στην κοινωνία έχει πλέον βαρύνουσα σημασία για το καταναλωτικό κοινό. Η «Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη» (ΕΚΕ) δίνει την ευκαιρία στις επιχειρήσεις να αναπτύξουν στρατηγικές και πολιτικές προκειμένου να επιστρέψουν ένα μερίδιο των κερδών τους στην κοινωνία και στους πολίτες.

Το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά του ασφαλιστικού Ομίλου Eurolife ERB που έχει κατακτήσει ηγετική θέση στον κλάδο. Με την κληρονομιά της πολυετούς εμπειρίας του και με σταθερές τις θεμελιώδεις αρχές του, ο ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB, μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, σχεδιάζει, διαθέτει και προωθεί ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου.

Για τον Όμιλο η εταιρική κοινωνική ευθύνη είναι μια ευκαιρία να αποδείξει την κοινωνική ευσυνειδησία και την επιχειρηματική ηθική που τον χαρακτηρίζει. Είναι ένα τρόπος να επικοινωνήσει μέσα από τα δικά του «μάτια», τις φιλοδοξίες του για μια καλύτερη κοινωνία.

Και δεν θα μπορούσε ο Όμιλος Eurolife ERB να μην επενδύσει με γενναιοδωρία σ΄ αυτόν τον τομέα αφού η βασική φιλοσοφία του είναι να στέκεται αξιόπιστα δίπλα σε κάθε άνθρωπο, σε μια βάση αμφίδρομης συνεργασίας.

Το πρόγραμμα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης

O Όμιλος Eurolife ERB έχει δεσμευθεί να επιστρέφει μέρος της κερδοφορίας του στην κοινωνία κάθε χρόνο μέσω του προγράμματος, υλοποιώντας δράσεις που απαντούν σε σύγχρονα προβλήματα της ελληνικής κοινωνίας. Οι δράσεις που σίγουρα θα έχουν τραβήξει την προσοχή σας αφορούν σε τρεις 3 βασικούς πυλώνες της σύγχρονης ζωής.

Ο πρώτος πυλώνας στοχεύει στην ποιότητα ζωής που υποβαθμίστηκε στην εποχή μετά την κρίση, παρέχοντας σε κοινωνικές ομάδες υποστήριξη με ποικίλες μορφές. Ο δεύτερος πυλώνας επικεντρώνεται στην εκπαίδευση και τον πολιτισμό, με στόχο να προωθήσει τις αξίες και τα αγαθά της γνώσης και της μόρφωσης σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Ο τρίτος πυλώνας «ανοίγει» τον τομέα της επιχειρηματικότητας, στηρίζοντας νέες ιδέες και πρωτοβουλίες που μας κάνουν περήφανους και αισιόδοξους για το μέλλον της χώρας.

Οι δράσεις με άξονα τους τρεις πυλώνες οργανώνονται σε συνεργασία με μερικούς από τους πιο σημαντικούς οργανισμούς της χώρας.

HOPEgenesis. Στην αντιμετώπιση της υπογεννητικότητας που αποτελεί ένα από τα πιο σοβαρά προβλήματα της σύγχρονης Ελλάδας στοχεύει η συνεργασία του Ομίλου Eurolife ERB με τη HOPEgenesis μέσω εκπόνησης σχετικών ερευνών και την υλοποίηση οδοιπορικών ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την υπογεννητικότητα σε απομακρυσμένες και ακριτικές περιοχές της χώρας. Μέσω των ερευνών, γίνεται προσπάθεια για πρώτη φορά να εντοπιστούν οι παράγοντες του προβλήματος της υπογεννητικότητας καθώς και οι προεκτάσεις του στην κοινωνία και την οικονομία με στόχο να σχεδιαστούν οι κατάλληλες λύσεις.

Ένα μεγάλο βήμα στη συνεργασία τους ήταν η εκπόνηση έρευνας, με θέμα «Διερεύνηση των παραγόντων που δημιουργούν το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα». Η έρευνα εκπονήθηκε από το Εργαστήριο Διαχείρισης Κινδύνων & Ασφαλίσεων του Τμήματος Στατιστικής & Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά, για λογαριασμό της HOPEgenesis, με την υποστήριξη του Ομίλου Eurolife ERB. Η συνεργασία με τη HOPEgenesis θα συνεχιστεί και με την υποστήριξη περαιτέρω ερευνών.

Την ίδια ώρα μέσω της HOPEgenesis, ο Όμιλος Eurolife ERB υιοθετεί περιοχές στις οποίες δραστηριοποιείται η οργάνωση παρέχοντας υποστήριξη ώστε οι γυναίκες που είτε είναι ήδη έγκυες ή επιθυμούν να τεκνοποιήσουν, να γνωρίζουν για τις υπηρεσίες φροντίδας που μπορεί να τους παρέχει η μονάδα της HOPEgenesis κατά την κύηση και τον τοκετό. Μέχρι στιγμής έχει πραγματοποιηθεί ένα οδοιπορικό στην Πάτμο, ενώ ήδη προγραμματίζεται το επόμενο, για τους Δελφούς. Σειρά θα πάρουν και άλλες απομακρυσμένες νησιωτικές και ακριτικές περιοχές όπου διαπιστώνεται η ανάγκη ενημέρωσης και υποστήριξης.

ethelon. Ο εθελοντισμός αποτελεί προτεραιότητα για έναν Όμιλο που θέλει να βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων. Σε συνεργασία με την ethelon, μια ΜΚΟ που προάγει την έννοια του εθελοντισμού, Ομιλος Eurolife ERB αναπτύσσει πρωτοβουλίες για την ανακούφιση κοινωνικά ευπαθών ομάδων.

Πιο πρόσφατο παράδειγμα αποτελεί η οργάνωση της Εβδομάδας Εθελοντισμού στα γραφεία του Ομίλου, το Σεπτέμβριο του 2019 κατά την οποία οι εργαζόμενοι πήραν μέρος σε διαφορετικές δραστηριότητες κάθε ημέρα: υποτίτλισαν ταινίες του παλιού ελληνικού κινηματογράφου για να μπορούν να τις απολαύσουν άνθρωποι με βαρηκοΐα και άλλα προβλήματα ακοής, έφτιαξαν τσάντες με σχολικά είδη για παιδιά, συσκεύασαν hygiene kits με βασικά αγαθά προσωπικής υγιεινής για ανθρώπους που ζουν σε κατάσταση δρόμου, ετοίμασαν πακέτα με είδη πρώτης ανάγκης για οικογένειες και έφτιαξαν healthy παιδικά snacks για παιδιά οικογενειών με οικονομικές δυσκολίες.

Επίσης, ο Όμιλος υποστήριξε τη διοργάνωση του CareerFair4All της ethelon, ένα event για ευκαιρίες καριέρας για άτομα με ειδικές ανάγκες ενώ υλοποιεί και μικρότερες δράσεις που έχουν στόχο να υποστηρίξουν διάφορες κοινωνικά ευπαθείς ομάδες.

Περιοδικό δρόμου Σχεδία. Βαθιά ανθρώπινη και συγκινητική είναι η δράση υποστήριξης του περιοδικού δρόμου Σχεδία. Ο Όμιλος αγόρασε από μία ετήσια Συνδρομή Αλληλεγγύης για κάθε εργαζόμενό του προκειμένου να συμβάλλει στη στήριξη των φτωχών αστέγων και κοινωνικά αποκλεισμένων. Μέσω της ενέργειας αυτής, δύο μεγαλύτερης ηλικίας ωφελούμενοι του περιοδικού, έχουν τη δυνατότητα να απασχολούνται για συγκεκριμένες ώρες κάθε μήνα στα γραφεία του περιοδικού, διεκπεραιώνοντας την αποστολή του στη βάση συνδρομητών.

Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης. Ποικιλόμορφη είναι και η συνεργασία με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, με σκοπό την προώθηση του πολιτισμού και της τέχνης με δράσεις για παιδιά, νέους και ενήλικες σε όποιο σημείο της χώρας και αν βρίσκονται. Ο Όμιλος υποστηρίζει όλες τις δράσεις του Μουσείου, όπως τον ετήσιο Παιδικό Διαγωνισμό Ζωγραφικής που ενθαρρύνει την ελεύθερη έκφραση και τη δημιουργικότητα των μικρών καλλιτεχνών. Δημοφιλή είναι και τα εκπαιδευτικά Summer Camps με δραστηριότητες μιας εβδομάδας κατά τη διάρκεια της οποίας τα παιδιά απασχολούνται δημιουργικά. Στην ευαισθητοποίηση των παιδιών γύρω από την τέχνη και τον πολιτισμό απευθύνονται και τα interactive Workshops Σαββατοκύριακου για παιδιά και οικογένειες.

Παράλληλα το event Cycladic Late Night που διοργανώνεται στις εγκαταστάσεις του Μουσείου απευθύνεται στο νεανικό κοινό ενώ οι Μουσειοσκευές είναι εκπαιδευτικές βαλίτσες που ταξιδεύουν σε σχολεία απομακρυσμένων περιοχών της χώρας και προάγουν τη δημιουργική μάθηση των παιδιών για τον πολιτισμό.

Εθνική Λυρική Σκηνή. Στηρίζοντας την τέχνη ο Όμιλος συνεργάζεται με την Εθνική Λυρική Σκηνή, με σκοπό την προώθηση του έργου και των δραστηριοτήτων της. Ο Όμιλος είναι Πάγιος Χορηγός του προγράμματος για τη σεζόν 2019-2020, ως αναγνώριση της σπουδαίας και σταθερής προσφοράς της στην πολιτιστική παραγωγή της χώρας. Μέσα από το νέο του ρόλο ο Όμιλος Eurolife ERB συμμετέχει στην αποστολή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής να προσφέρει υψηλής ποιότητας παραγωγές σε κάθε επισκέπτη. Ταυτόχρονα, υποστηρίζει τα εκπαιδευτικά και κοινωνικά προγράμματα της Εναλλακτικής Σκηνής. Η πρώτη συνεργασία των δύο οργανισμών στο κομμάτι αυτό ήταν η περιοδεία της όπερας κουκλοθέατρο El retablo de maese Pedro, η οποία παρουσιάστηκε σε εννιά πόλεις της Β. Ελλάδας (Ιωάννινα, Κοζάνη, Βέροια, Θεσσαλονίκη, Δράμα, Σέρρες, Καβάλα, Κομοτηνή, Ορεστιάδα). Το αριστουργηματικό έργο του Μανουέλ ντε Φάγια συνδυάζει τον μαγικό κόσμο της όπερας κουκλοθέατρου, σε ένα μονόπρακτο που εξιστορεί ένα από τα πιο συναρπαστικά επεισόδια του κλασικού έργου Δον Κιχώτης του Μιγκέλ ντε Θερβάντες.

Συνοψίζοντας θα επισημαίναμε ότι το πρόσωπο που έχει επιλέξει να αναδείξει ο Όμιλος Eurolife ERB προς τα έξω μέσω και των δράσεων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης προάγει πρωτίστως την ανθρωπιά, την αλληλεγγύη, τις υψηλές αξίες της τέχνης και της μόρφωσης, την ειλικρινή συνεργασία, την αμοιβαία εμπιστοσύνη και τη συνέπεια. Γιατί πάνω από όλα, δηλαδή την ανοδική πορεία στην ασφαλιστική αγορά, την αξιόπιστη οικονομική βάση του, τον εκσυγχρονισμό των προϊόντων και των υπηρεσιών του ώστε να καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών, ο Όμιλος Eurolife ERB επιθυμεί να βρίσκεται δίπλα στον άνθρωπο και να ασφαλίζει ότι έχει αξία για τον καθένα ξεχωριστά.

Δείτε Επίσης

911-GT3

Με αύξηση 10,4% και πάνω από 114.000 αυτοκίνητα έκλεισαν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της χώρας μας το 2019. Ποια όμως ήταν τα ακριβότερα και πιο ισχυρά μοντέλα που επέλεξαν οι Έλληνες;

new-opel-astra

Μία πολύ ιδιαίτερη χρονιά ξεκίνησε για το αυτοκίνητο. Το σίγουρο είναι ότι του χρόνου τέτοια εποχή θα μιλάμε για μια εντελώς διαφορετική αγορά…

mitsotakis-geniko

Κλιματική αλλαγή, μετανάστευση και ο μετασχηματισμός της παγκόσμιας οικονομίας στο επίκεντρο της συνάντησης των ισχυρών του πλανήτη - Με σημαντικούς διεθνείς οικονομικούς παράγοντες και επενδυτές θα συναντηθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης - Αναλυτικά οι πολιτικές επαφές του

mhtsotaklis-arth

Η «ακτινογραφία» των αλλαγών για 4 εκατ. ασφαλισμένους και συνταξιούχους - Προβλεπεται νέο σύστημα εισφορών για μη μισθωτούς, κατάργηση της διπλής εισφοράς για τους μισθωτούς με μπλοκάκι και χριστουγεννιάτικος μποναμάς σε ασθενείς ομάδες συνταξιούχων