Νέα παράταση στη συγχώνευση Aegean –Ολυμπιακής

New delay for the merger of Aegean – Olympic

Για τις αρχές Φεβρουαρίου μετατίθεται η τύχη του σχεδίου συγχώνευσης μεταξύ της Ολυμπιακής και της Aegean καθώς τότε αναμένεται να ανακοινωθεί –εκτός απροόπτου- η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Για τις αρχές Φεβρουαρίου μετατίθεται η τύχη του σχεδίου συγχώνευσης μεταξύ της Ολυμπιακής και της Aegean καθώς τότε αναμένεται να ανακοινωθεί –εκτός απροόπτου- η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού.

Πρόκειται για την δεύτερη αναβολή που αποφασίζει η αρμόδια επιτροπή το τελευταίο διάστημα καθώς η προηγούμενη είχε δοθεί στις 20 Οκτωβρίου και προέβλεπε τη λήψη απόφασης στις 12 Ιανουαρίου. Η αρχική ήταν για τις 7 Δεκεμβρίου.

Το γεγονός ότι υπάρχει νέα καθυστέρηση ενώ η υπόθεση διερευνάται από τον περασμένο Ιούλιο, αποδεικνύει την δυσκολία του εγχειρήματος, που δεν έχει κρύψει άλλωστε ούτε ο αρμόδιος Επίτροπός Χοακίν Αλμούνια, λέγοντας στο παρελθόν «ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι οι δύο εταιρείες ελέγχουν ολόκληρη σχεδόν την εσωτερική αγορά».     

Όσο περνά ο καιρός και η ΕΕ «σκαλίζει» την υπόθεση φουντώνει και η αγωνία στα δύο στρατόπεδα των αεροπορικών εταιρειών που κινδυνεύουν να χάσουν από τις παρατάσεις τον σχεδιασμό των θερινών δρομολογίων.

Οι διοικήσεις των εταιρειών πιέζουν προς όλες τις κατευθύνσεις  ώστε το deal να έχει αίσιο τέλος. Ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η υπόθεση παραμένει ακόμη ανοικτή και ότι οι πιθανότητες να γύρει προς τη μία ή την άλλη πλευρά, είναι 50%-50%.

Ίσως για αυτό βρέθηκε τις προηγούμενες μέρες στο υπουργείο Υποδομών και στο γραφείο του υφυπουργού κ. Σπύρου Βούδια, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean κ. Ευτύχης Βασιλάκης.
Παρά το γεγονός ότι αρμόδιες κυβερνητικές υποβαθμίζουν την επίσκεψη λέγοντας ότι ήταν εθιμοτυπικού χαρακτήρα, είναι φανερό ότι το αφεντικό της Aegean θέλει να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια των πιέσεων για να προχωρήσει το deal.    

Στην κυβέρνηση πάντως δηλώνουν αισιόδοξοι και εκτιμούν ότι η συμφωνία θα πάρει τελικά την έγκριση της Κομισιόν.  Εάν τελικά προχωρήσει το σχέδιο, ο νέος αερομεταφορέας θα κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, με 64 αεροσκάφη και 5.850 εργαζομένους.

ΣΧΟΛΙΑ (1)

José Mourinho

wow!  Really! I liked the last paragraph, especially the wishful thinking of the 64 AC! Right! and then Marianna woke up and smelled the roses!

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

tsakalotos_ar

Αντί για επενδύσεις 4 δισ. από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων, έδωσαν μόλις 2,5 δισ. ευρώ - Άλλο 1,5 δισ. από επιστροφές φόρων «κρύφτηκε» σαν πληρωμές από το Πρόγραμμα Αποπληρωμής Ληξιποθέσμων του Δημοσίου

6