Νέα παράταση στη συγχώνευση Aegean –Ολυμπιακής
Νέα παράταση στη συγχώνευση Aegean –Ολυμπιακής
Για τις αρχές Φεβρουαρίου μετατίθεται η τύχη του σχεδίου συγχώνευσης μεταξύ της Ολυμπιακής και της Aegean καθώς τότε αναμένεται να ανακοινωθεί –εκτός απροόπτου- η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Για τις αρχές Φεβρουαρίου μετατίθεται η τύχη του σχεδίου συγχώνευσης μεταξύ της Ολυμπιακής και της Aegean καθώς τότε αναμένεται να ανακοινωθεί –εκτός απροόπτου- η απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού.
Πρόκειται για την δεύτερη αναβολή που αποφασίζει η αρμόδια επιτροπή το τελευταίο διάστημα καθώς η προηγούμενη είχε δοθεί στις 20 Οκτωβρίου και προέβλεπε τη λήψη απόφασης στις 12 Ιανουαρίου. Η αρχική ήταν για τις 7 Δεκεμβρίου.
Το γεγονός ότι υπάρχει νέα καθυστέρηση ενώ η υπόθεση διερευνάται από τον περασμένο Ιούλιο, αποδεικνύει την δυσκολία του εγχειρήματος, που δεν έχει κρύψει άλλωστε ούτε ο αρμόδιος Επίτροπός Χοακίν Αλμούνια, λέγοντας στο παρελθόν «ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι οι δύο εταιρείες ελέγχουν ολόκληρη σχεδόν την εσωτερική αγορά».
Όσο περνά ο καιρός και η ΕΕ «σκαλίζει» την υπόθεση φουντώνει και η αγωνία στα δύο στρατόπεδα των αεροπορικών εταιρειών που κινδυνεύουν να χάσουν από τις παρατάσεις τον σχεδιασμό των θερινών δρομολογίων.
Οι διοικήσεις των εταιρειών πιέζουν προς όλες τις κατευθύνσεις ώστε το deal να έχει αίσιο τέλος. Ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η υπόθεση παραμένει ακόμη ανοικτή και ότι οι πιθανότητες να γύρει προς τη μία ή την άλλη πλευρά, είναι 50%-50%.
Ίσως για αυτό βρέθηκε τις προηγούμενες μέρες στο υπουργείο Υποδομών και στο γραφείο του υφυπουργού κ. Σπύρου Βούδια, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean κ. Ευτύχης Βασιλάκης.
Παρά το γεγονός ότι αρμόδιες κυβερνητικές υποβαθμίζουν την επίσκεψη λέγοντας ότι ήταν εθιμοτυπικού χαρακτήρα, είναι φανερό ότι το αφεντικό της Aegean θέλει να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια των πιέσεων για να προχωρήσει το deal.
Πρόκειται για την δεύτερη αναβολή που αποφασίζει η αρμόδια επιτροπή το τελευταίο διάστημα καθώς η προηγούμενη είχε δοθεί στις 20 Οκτωβρίου και προέβλεπε τη λήψη απόφασης στις 12 Ιανουαρίου. Η αρχική ήταν για τις 7 Δεκεμβρίου.
Το γεγονός ότι υπάρχει νέα καθυστέρηση ενώ η υπόθεση διερευνάται από τον περασμένο Ιούλιο, αποδεικνύει την δυσκολία του εγχειρήματος, που δεν έχει κρύψει άλλωστε ούτε ο αρμόδιος Επίτροπός Χοακίν Αλμούνια, λέγοντας στο παρελθόν «ότι το μεγάλο πρόβλημα είναι ότι οι δύο εταιρείες ελέγχουν ολόκληρη σχεδόν την εσωτερική αγορά».
Όσο περνά ο καιρός και η ΕΕ «σκαλίζει» την υπόθεση φουντώνει και η αγωνία στα δύο στρατόπεδα των αεροπορικών εταιρειών που κινδυνεύουν να χάσουν από τις παρατάσεις τον σχεδιασμό των θερινών δρομολογίων.
Οι διοικήσεις των εταιρειών πιέζουν προς όλες τις κατευθύνσεις ώστε το deal να έχει αίσιο τέλος. Ωστόσο οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η υπόθεση παραμένει ακόμη ανοικτή και ότι οι πιθανότητες να γύρει προς τη μία ή την άλλη πλευρά, είναι 50%-50%.
Ίσως για αυτό βρέθηκε τις προηγούμενες μέρες στο υπουργείο Υποδομών και στο γραφείο του υφυπουργού κ. Σπύρου Βούδια, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Aegean κ. Ευτύχης Βασιλάκης.
Παρά το γεγονός ότι αρμόδιες κυβερνητικές υποβαθμίζουν την επίσκεψη λέγοντας ότι ήταν εθιμοτυπικού χαρακτήρα, είναι φανερό ότι το αφεντικό της Aegean θέλει να εξαντλήσει όλα τα περιθώρια των πιέσεων για να προχωρήσει το deal.
Στην κυβέρνηση πάντως δηλώνουν αισιόδοξοι και εκτιμούν ότι η συμφωνία θα πάρει τελικά την έγκριση της Κομισιόν. Εάν τελικά προχωρήσει το σχέδιο, ο νέος αερομεταφορέας θα κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, με 64 αεροσκάφη και 5.850 εργαζομένους.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα