Βασιλάκης στον ΘΕΜΑ 104,6: Η ΕΕ φέρνει αντικίνητρα για τα παλιά οχήματα

Βασιλάκης στον ΘΕΜΑ 104,6: Η ΕΕ φέρνει αντικίνητρα για τα παλιά οχήματα

Τι δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων στην εκπομπή CAR RADIO (καθημερινά στις 17:00) και τον Τάκη Τρακουσέλλη

emissions

Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων, Γιώργος Βασιλάκης, μίλησε στον ΘΕΜΑ 104,6 και στην εκπομπή CAR RADIO (καθημερινά 17.00) και στον Τάκη Τρακουσέλλη για την φημολογούμενη «απόσυρση» και για τα αντικίνητρα που θα επιβάλλει η ΕΕ για τη χρήση παλαιών αυτοκινήτων.

Μεταξύ άλλων είπε ο κ. Βασιλάκης:

Θα γίνει απόσυρση αυτοκινήτων;

«Απ' όσο ξέρω όχι. Έγινε ένα μπέρδεμα, αφού έγινε αναφορά στα κίνητρα στα οποία σχεδιάζει η κυβέρνηση για τα πράσινα αυτοκίνητα, που δεν είναι διόλου αμελητέα και αυτό θεωρήθηκε ως απόσυρση».



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ: ΠΟΣΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΘΑ ΚΕΡΔΙΖΑΜΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΣΥΡΣΗΣ;



Σχετικά με τα αντικίνητρα (δηλαδή μέτρα) που φημολογούνται ότι θα λάβει η κυβέρνηση, ο πρόεδρος του ΣΕΑΑ είπε:

«Υπάρχει μία σοβαρή πίεση από την ΕΕ να υπάρξουν αντικίνητρα στη χρήση παμπάλαιων αυτοκινήτων -είμαστε η μόνη χώρα που δεν εφαρμόζουμε τέτοια αντικίνητρα, σε ότι αφορά το περιβάλλουν, είτε αυτά είναι κυκλοφοριακά, δηλαδή να απαγορεύονται να μπαίνουν τέτοια οχήματα σε κάποιες περιοχές (πχ κέντρο της Αθήνας), είτε αυτά είναι οικονομικά, δηλαδή στο να αυξηθούν τα τέλη κυκλοφορίας ή να μπει ένα «περιβαντολλογικό» τέλος».

Σχετικά με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα είπε, μεταξύ άλλων:

«Ξέρουν οι αγοραστές ότι και 20 ετών να είναι το αυτοκίνητο που μπαίνει στην Ελλάδα (ο μέσος όρος εισαγωγής μεταχειρισμένων είναι τα 10 έτη) δε θα επιβαρυνθεί με τίποτα. Ε, αυτό σας εγγυώμαι ότι θα αλλάξει, γιατί ακόμα και αν δεν το θέλει η Ελλάδα και η Κυβέρνηση, θα το επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση για λόγους περιβάλλοντος. Δεν είναι δυνατόν να πετάει η Ευρώπη όλα τα «σαπάκια» και να τα μαζεύει η Ελλάδα. Δεν είναι πρόθεση της ΕΕ να παραμένουν στην Ευρώπη τα αυτοκίνητα αυτά. Η Ευρώπη συνολικά θέλει να καθαρίσει τον στόλο της και δεν έχει πρόβλημα στις υπόλοιπες χώρες. Στην Ελλάδα είναι το πρόβλημα που μαζεύουμε τα παλιά φορτηγά και τα παλιά ΙΧ».

Θάνατοι από την παλαιότητα του στόλου στην Ελλάδα

«Η συγκεκριμένη κυβέρνηση έχει πολύ μεγαλύτερη ευαισθησία σε ότι αφορά το περιβάλλον και την υγεία. Αν θυμηθούμε ότι 14.900 άνθρωποι στην Ελλάδα κάθε χρόνο πεθαίνουν πρόωρα από καρδιοαναπνευστικές ασθένειες, αυτό είναι κάτι που κυρίως ευθύνεται ο στόλος των κυκλοφορούντων οχημάτων. Είναι λοιπόν πολύ οικονομικότερο για μία Κυβέρνηση να λύσει το πρόβλημα του παλαιού στόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων…».

Ακούστε τις δηλώσεις του προέδρου του ΣΕΑΑ στον ΘΕΜΑ 104,6 και τον Τάκη Τρακουσέλλη:



Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης