Σε πτώχευση οδηγείται η ακτοπλοΐα
Σε πτώχευση οδηγείται η ακτοπλοΐα
Τα χρέη των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ...
UPD:
Σε πτώχευση οδηγείται η ακτοπλοΐα. Αυτό επεσήμανε ο πρόεδρος της Ένωσης Επιχειρήσεων Ακτοπλοΐας, Απ. Βεντούρης στη διάρκεια συνέντευξης τύπου με σκοπό την παρουσίαση μελέτης του Πανεπιστημίου Πειραιά με θέμα: η Βιωσιμότητα της Ελληνικής Ακτοπλοΐας.
«Η πτώχευση δεν είναι μεταδοτική ασθένεια. Πρέπει να βγούμε από αυτή την παθογένεια με προτάσεις. Χωρίς ακτοπλοΐα δεν θα υπάρξει ανάπτυξη στη νησιωτική Ελλάδα. Είναι επιδοτούμενη κατά το 90% του έργου της. Αξίζει περισσότερη φροντίδα και σεβασμό από τις εκάστοτε κυβερνήσεις» τόνισε ο Απ. Βεντούρης και προσέθεσε:
«Εάν πτωχεύσει η ακτοπλοΐα η Ελλάδα θα κοπεί στα δύο. Η ελληνική πολιτεία, εάν πτωχεύσουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θα χρειαστεί να επιδοτήσει με 1 δισ. τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Είναι η τελευταία ευκαιρία για να αποφύγουμε τον αφελληνισμό της ακτοπλοΐας με σοβαρές επιπτώσεις για την Ελλάδα».
Σύμφωνα με τη μελέτη «το βαπόρι της ακτοπλοΐας κάνει νερά. Τα χρέη των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ». Σύμφωνα με τον καθηγητή του Παν/μίου Πειραιά Ευάγγελο Σαμπράκο παρουσιάζεται μία επιταχυνόμενη οικονομική επιβάρυνση των κυρίαρχων εταιρειών.
Επίσης, στην ελληνική ακτοπλοΐα υπάρχει:
- ελλειμματική ζήτηση
- δυσμενές οικονομικό περιβάλλον
«Η πτώχευση δεν είναι μεταδοτική ασθένεια. Πρέπει να βγούμε από αυτή την παθογένεια με προτάσεις. Χωρίς ακτοπλοΐα δεν θα υπάρξει ανάπτυξη στη νησιωτική Ελλάδα. Είναι επιδοτούμενη κατά το 90% του έργου της. Αξίζει περισσότερη φροντίδα και σεβασμό από τις εκάστοτε κυβερνήσεις» τόνισε ο Απ. Βεντούρης και προσέθεσε:
«Εάν πτωχεύσει η ακτοπλοΐα η Ελλάδα θα κοπεί στα δύο. Η ελληνική πολιτεία, εάν πτωχεύσουν οι ακτοπλοϊκές εταιρείες θα χρειαστεί να επιδοτήσει με 1 δισ. τις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες. Είναι η τελευταία ευκαιρία για να αποφύγουμε τον αφελληνισμό της ακτοπλοΐας με σοβαρές επιπτώσεις για την Ελλάδα».
Σύμφωνα με τη μελέτη «το βαπόρι της ακτοπλοΐας κάνει νερά. Τα χρέη των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων ξεπερνούν τα 200 εκατ. ευρώ». Σύμφωνα με τον καθηγητή του Παν/μίου Πειραιά Ευάγγελο Σαμπράκο παρουσιάζεται μία επιταχυνόμενη οικονομική επιβάρυνση των κυρίαρχων εταιρειών.
Επίσης, στην ελληνική ακτοπλοΐα υπάρχει:
- ελλειμματική ζήτηση
- δυσμενές οικονομικό περιβάλλον
- ανοδικές τάσεις των φορολογικών συντελεστών.
- οι κρατήσεις υπέρ τρίτων επιβαρύνουν κατά 52% το εισιτήριο της ακτοπλοΐας.
Ο Ευάγγελος Σαμπράκος ζήτησε τον εναρμονισμό του πλαισίου της ελληνικής ακτοπλοΐας με την ευρωπαϊκή νομοθεσία.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα