Προχωρά η αναδιάρθρωση του ΟΑΣΑ
Προχωρά η αναδιάρθρωση του ΟΑΣΑ
Ένα ακόμη βήμα προς την κατεύθυνση της αναδιάρθρωσης των αστικών συγκοινωνιών έκανε η κυβέρνηση, έχοντας ως τελικό σκοπό τη συγχώνευση των οργανισμών στις μεταφορές σε δύο φορείς και τη μείωση των δαπανών που προκαλούνται στον προϋπολογισμό από τις επιδοτήσεις.
Ένα ακόμη βήμα προς την κατεύθυνση της αναδιάρθρωσης των αστικών
συγκοινωνιών έκανε η κυβέρνηση, έχοντας ως τελικό σκοπό τη συγχώνευση
των οργανισμών στις μεταφορές σε δύο φορείς και τη μείωση των δαπανών
που προκαλούνται στον προϋπολογισμό από τις επιδοτήσεις.
Η κυβερνητική κίνηση αφορά αυτή τη φορά τον ΟΑΣΑ και τους εποπτευόμενους φορείς του. Η διαδικασία αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης πρέπει να έχει ολοκληρωθεί, σύμφωνα με το Μνημόνιο, έως την 31η Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους.
Όπως συγκεκριμένα ανακοινώθηκε από το υπουργείο Οικονομικών, υπεγράφη η πρώτη σύμβαση υποέργου με τίτλο: «Αναδιάρθρωση ΟΑΣΑ και Εποπτευόμενων Φορέων», που αφορά στην υλοποίηση του έργου για τη «Συμβουλευτική υποστήριξη της Ειδικής Γραμματείας Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Υπουργείου Οικονομικών σε θέματα οργάνωσης, λειτουργίας και διοίκησης των Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών, του κεφαλαίου Α' του ν. 3429/05 και των φορέων του μέρους Β' του ν. 3697/08».
Ειδικότερα, η σύμβαση αφορά στην υποστήριξη που θα παράσχει η Ειδική Γραμματεία ΔΕΚΟ στο αρμόδιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων σχετικά με την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδίου για τον ΟΑΣΑ.
Το σχέδιο αυτό θα καθορίζει το πλαίσιο των στόχων, αξόνων προτεραιότητας και επιχειρησιακών επιλογών του συστήματος συγκοινωνιών, με γνώμονα την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, την εξυγίανση των φορέων που συμμετέχουν στο σύστημα συγκοινωνιών, τη βελτιστοποίηση θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού και την κάλυψη των αναγκών του κράτους-μετόχου, με αιχμή το βέλτιστο ύψος των επιδοτήσεων.
Το ίδιο το υπουργείο Οικονομικών επισημαίνει ότι το συγκεκριμένο σχέδιο έχει «εξαιρετικά επείγοντα χαρακτήρα», με βάση τα χρονοδιαγράμματα του Μνημονίου και την ανάγκη εξυγίανσης και μείωσης των ελλειμμάτων των ΔΕΚΟ.
Η κυβερνητική κίνηση αφορά αυτή τη φορά τον ΟΑΣΑ και τους εποπτευόμενους φορείς του. Η διαδικασία αναδιάρθρωσης και εξυγίανσης πρέπει να έχει ολοκληρωθεί, σύμφωνα με το Μνημόνιο, έως την 31η Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους.
Όπως συγκεκριμένα ανακοινώθηκε από το υπουργείο Οικονομικών, υπεγράφη η πρώτη σύμβαση υποέργου με τίτλο: «Αναδιάρθρωση ΟΑΣΑ και Εποπτευόμενων Φορέων», που αφορά στην υλοποίηση του έργου για τη «Συμβουλευτική υποστήριξη της Ειδικής Γραμματείας Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών του Υπουργείου Οικονομικών σε θέματα οργάνωσης, λειτουργίας και διοίκησης των Δημοσίων Επιχειρήσεων και Οργανισμών, του κεφαλαίου Α' του ν. 3429/05 και των φορέων του μέρους Β' του ν. 3697/08».
Ειδικότερα, η σύμβαση αφορά στην υποστήριξη που θα παράσχει η Ειδική Γραμματεία ΔΕΚΟ στο αρμόδιο υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων σχετικά με την εκπόνηση του Στρατηγικού Σχεδίου για τον ΟΑΣΑ.
Το σχέδιο αυτό θα καθορίζει το πλαίσιο των στόχων, αξόνων προτεραιότητας και επιχειρησιακών επιλογών του συστήματος συγκοινωνιών, με γνώμονα την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, την εξυγίανση των φορέων που συμμετέχουν στο σύστημα συγκοινωνιών, τη βελτιστοποίηση θεμάτων ανθρώπινου δυναμικού και την κάλυψη των αναγκών του κράτους-μετόχου, με αιχμή το βέλτιστο ύψος των επιδοτήσεων.
Το ίδιο το υπουργείο Οικονομικών επισημαίνει ότι το συγκεκριμένο σχέδιο έχει «εξαιρετικά επείγοντα χαρακτήρα», με βάση τα χρονοδιαγράμματα του Μνημονίου και την ανάγκη εξυγίανσης και μείωσης των ελλειμμάτων των ΔΕΚΟ.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα