Δ. Ρέππας: «Η ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ περνάει στο κράτος»

Δ. Ρέππας: «Η ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ περνάει στο κράτος»

Την απόφαση της κυβέρνησης να κλείσει την ανοιχτή πληγή που ακούει στο όνομα ΟΣΕ, προχωρώντας στην αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξή του, διασφαλίζοντας από τη μια πλευρά το δικαίωμα των υπαλλήλων στην εργασία και απαλλάσσοντας από την άλλη το κράτος από μια οικονομική αιμορραγία, επανέλαβε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της Αθήνας, ένα 24ωρο μετά την έγκριση του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ από το υπουργικό συμβούλιο.

Δ. Ρέππας: «Η ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ περνάει στο κράτος»
Την απόφαση της κυβέρνησης να κλείσει την ανοιχτή πληγή που ακούει στο όνομα ΟΣΕ, προχωρώντας στην αναδιάρθρωση, εξυγίανση και ανάπτυξή του, διασφαλίζοντας από τη μια πλευρά το δικαίωμα των υπαλλήλων στην εργασία και απαλλάσσοντας από την άλλη το κράτος από μια οικονομική αιμορραγία, επανέλαβε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, μιλώντας σε ραδιοφωνικό σταθμό της Αθήνας, ένα 24ωρο μετά την έγκριση του νομοσχεδίου για τον ΟΣΕ από το υπουργικό συμβούλιο.

Σε ό,τι αφορά στο προσωπικό, ο κ. Ρέππας ξεκαθάρισε ότι θα μειωθεί σημαντικά, καθώς θα μεταταγούν σε άλλες θέσεις του Δημοσίου περίπου 2.500 εργαζόμενοι, το μισθολογικό καθεστώς των οποίων, όπως διευκρίνισε, θα είναι ίδιο με των υπαλλήλων στις υπηρεσίες που θα πάνε, γεγονός που σημαίνει ότι δεν θα ισχύουν τα επιδόματα που προβλέπει ο κανονισμός εργασίας στον ΟΣΕ.

Γι' αυτούς που θα μείνουν στον ΟΣΕ δεν θα υπάρξει μείωση του μισθού, αλλά και σε αυτούς τα επιδόματα θα περικοπούν.

Σε ό,τι αφορά στα χρέη του ΟΣΕ, ο υπουργός διευκρίνισε ότι το Δημόσιο αναλαμβάνει τις οικονομικές υποχρεώσεις που έχει ο Οργανισμός, η ακίνητη περιουσία του οποίου, όμως, περνάει στο κράτος. Στο σημείο αυτό, ο κ. Ρέππας αποσαφήνισε ότι ένα μεγάλο μέρος του ελλείμματος των 10,7 δισ. ευρώ του ΟΣΕ οφείλεται στο γεγονός ότι οι επενδύσεις που έγιναν στη σιδηροδρομική υποδομή εδώ και αρκετά χρόνια, χρηματοδοτήθηκαν μέσω δανείων που αναγκάστηκε να συνάψει ο ΟΣΕ και όχι μέσω του προγράμματος δημοσίων επενδύσεων.

Μάλιστα, ανακοίνωσε ότι από του χρόνου η κυβέρνηση είναι υποχρεωμένη, σύμφωνα με το Μνημόνιο, να εγγράφει στο δημόσιο χρέος τα ελλείμματα, είτε από τον ΟΣΕ ή τις άλλες ΔΕΚΟ είτε από τους ΟΤΑ.
Κλείσιμο

Η εκμετάλλευση της ακίνητης περιουσίας θα γίνεται από τη ΓΑΙΑΟΣΕ, ενώ το επενδυτικό πρόγραμμα του Ομίλου ΟΣΕ, θα εγκρίνεται από τη Διυπουργική Επιτροπή που παρακολουθεί τις ΔΕΚΟ.

Για την ΤΡΕΝΟΣΕ θα επιδιωχθεί στρατηγική συμμαχία με ιδιώτη επενδυτή, στον οποίο θα παραχωρηθεί το 49% και θα αναλάβει τη διοίκηση και το management. Η ΤΡΕΝΟΣΕ, ως εταιρεία λειτουργίας θα είναι υποχρεωμένη να πληρώνει στον ΟΣΕ μίσθωμα για την υποδομή που χρησιμοποιεί.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης