Μαρινάκης: Έσπασε το φράγμα των 70 πλοίων ο στόλος του
Μαρινάκης: Έσπασε το φράγμα των 70 πλοίων ο στόλος του
Ο Όμιλος Capital συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη έσπασε το φράγμα των 70 πλοίων φθάνοντας έως τώρα, συνολικά, τα 71
Με συνεχείς αγορές πλοίων και παραγγελίες για ναυπηγήσεις ο Όμιλος Capital συμφερόντων του Βαγγέλη Μαρινάκη έσπασε το φράγμα των 70 πλοίων φθάνοντας έως τώρα, συνολικά, τα 71.
Πρόσφατα, έκλεισε συμφωνία για την αγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων τύπου aframax, η αξία των οποίων σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους φθάνει τα 80 εκατομμύρια δολάρια. Ο Όμιλος από τις αρχές του 2019 θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα νεότευκτα υπερδεξαμενόπλοια- VLCC. Το ναυπηγικό πρόγραμμα αφορά την κατασκευή τεσσάρων τέτοιου τύπου δεξαμενόπλοιων. Η συνολική του αξία υπολογίζεται στα 350 εκατομμύρια δολάρια.
Στις αρχές του περασμένου Ιουλίου ο Βαγγέλης Μαρινάκης προετοίμασε τη δυναμική του είσοδο στην αγορά της μεταφοράς υγροποιημένου αερίου μέσω της νέας εταιρείας του ναυτιλιακού του Ομίλου, την Capital Gas. Υπέγραψε "επιστολή προθέσεων" - letter of intend, με τα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries, για τη ναυπήγηση μέχρι και 10 LNG carriers. Η συνολική αξία του ναυπηγικού προγράμματος υπολογίζεται ότι θα ανέλθει στα δύο δισεκατομμύρια δολάρια.
Η συμφωνία προβλέπει σε πρώτο στάδιο τη ναυπήγηση τεσσάρων πλοίων μεταφορικής ικανότητας 170.000 με 180.000 cbm τα οποία θα παραδοθούν το 2020 και το 2021. Περιλαμβάνει επίσης άλλες δύο option για τη ναυπήγηση 3+3 πλοίων. Το κόστος για την κατασκευή κάθε πλοίου υπολογίζεται από τους διεθνείς ναυλομεσιτικούς οίκους στα 184 εκατ. δολάρια.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Πρόσφατα, έκλεισε συμφωνία για την αγορά τεσσάρων δεξαμενόπλοιων τύπου aframax, η αξία των οποίων σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους φθάνει τα 80 εκατομμύρια δολάρια. Ο Όμιλος από τις αρχές του 2019 θα αρχίσει να παραλαμβάνει τα νεότευκτα υπερδεξαμενόπλοια- VLCC. Το ναυπηγικό πρόγραμμα αφορά την κατασκευή τεσσάρων τέτοιου τύπου δεξαμενόπλοιων. Η συνολική του αξία υπολογίζεται στα 350 εκατομμύρια δολάρια.
Στις αρχές του περασμένου Ιουλίου ο Βαγγέλης Μαρινάκης προετοίμασε τη δυναμική του είσοδο στην αγορά της μεταφοράς υγροποιημένου αερίου μέσω της νέας εταιρείας του ναυτιλιακού του Ομίλου, την Capital Gas. Υπέγραψε "επιστολή προθέσεων" - letter of intend, με τα ναυπηγεία της Hyundai Heavy Industries, για τη ναυπήγηση μέχρι και 10 LNG carriers. Η συνολική αξία του ναυπηγικού προγράμματος υπολογίζεται ότι θα ανέλθει στα δύο δισεκατομμύρια δολάρια.
Η συμφωνία προβλέπει σε πρώτο στάδιο τη ναυπήγηση τεσσάρων πλοίων μεταφορικής ικανότητας 170.000 με 180.000 cbm τα οποία θα παραδοθούν το 2020 και το 2021. Περιλαμβάνει επίσης άλλες δύο option για τη ναυπήγηση 3+3 πλοίων. Το κόστος για την κατασκευή κάθε πλοίου υπολογίζεται από τους διεθνείς ναυλομεσιτικούς οίκους στα 184 εκατ. δολάρια.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα