Ναυτιλία: 55 δισ. από Έλληνες για ναυπηγήσεις!
Ναυτιλία: 55 δισ. από Έλληνες για ναυπηγήσεις!
Σε πολυσύνθετους παίκτες εξελίσσονται οι Έλληνες εφοπλιστές. Aφ’ ενός είναι κορυφαίοι στον κόσμο όσο αφορά τον αριθμό πλοίων που διαχειρίζονται και από την άλλη έχουν κατακλύσει τις ναυπηγικές κλίνες της Άπω Ανατολής...
UPD:
Σε πολυσύνθετους παίκτες εξελίσσονται οι Έλληνες εφοπλιστές. Aφ’ ενός είναι κορυφαίοι στον κόσμο όσο αφορά τον αριθμό πλοίων που διαχειρίζονται και τα οποία αγγίζουν τα 4.000 κομμάτια και από την άλλη έχουν κατακλύσει τις ναυπηγικές κλίνες της Άπω Ανατολής ετοιμάζονται να γεμίσουν τις θάλασσες με «γαλανόλευκα» πλοία τα οποία θα διατηρήσουν την πρωτοκαθεδρία της ελληνικής ναυτιλιακής βιομηχανίας.
Οι έλληνες πλοιοκτήτες με τις μεγαλύτερες επενδύσεις κυρίως στην Κίνα είναι οι Γιάννης Αγγελικούσης, Βίλλυ Παναγιωτίδης, Ντίνος Μαρτίνος, οικογένεια Τομάζου, Βίκτωρας Ρέστης, Γιώργος Οικονόμου, Νίκος Τσάκος, Βασίλης Παπαχρηστίδης, Όμιλος Λάτση, Ανδρέας Μαρτίνος, Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος, Ευάγγελος Μαρινάκης, Χάρης Βαφειάς, Νίκος Φιστές και Διαμαντής Λεμός, Θόδωρος Βενιάμης, Γιώργος Προκοπίου και Χαράλαμπος Μυλωνάς.
Συνολικά οι επενδύσεις που τρέχουν για λογαριασμό ελλήνων εφοπλιστών σε ναυπηγεία της Άπω Ανατολής ξεπερνούν τα 55 δισ. δολάρια για 857 πλοία χωρητικότητας 79,1 εκατ. τόνων. Οι χώρες στις οποίες κατασκευάζονται τα 857 Ελληνόκτητα πλοία είναι 12. Τα περισσότερα από αυτά, 453 στον αριθμό, ποσοστό 53%, κατασκευάζονται στην Κορέα, και αντιπροσωπεύουν το 59% της χωρητικότητας του ελληνικού στόλου. Ακολουθούν 325 στην Κίνα, 44 στην Ιαπωνία και 14 στην Ινδία. Ναυπηγήσεις από 1έως 4 πλοία έχουμε καις τις χώρες Ρουμανία, Δανία, Φιλιππίνες, Βιετνάμ, Ινδονησία, Ελλάδα και Ρωσία.
Κάνοντας ρελάνς και για τη χαμένη χρονιά του 2009, όταν και λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης μείωσαν τις επενδύσεις, οι Έλληνες πλοιοκτήτες επιστρέφουν δυναμικά κατακλύζοντας τα ναυπηγεία της Κορέας αλλά και της Κίνας, Ιαπωνίας με νέες παραγγελίες που έφθασαν στο οκτάμηνο του 2010 περίπου στα 7 δισ. δολάρια.
Οι έλληνες πλοιοκτήτες με τις μεγαλύτερες επενδύσεις κυρίως στην Κίνα είναι οι Γιάννης Αγγελικούσης, Βίλλυ Παναγιωτίδης, Ντίνος Μαρτίνος, οικογένεια Τομάζου, Βίκτωρας Ρέστης, Γιώργος Οικονόμου, Νίκος Τσάκος, Βασίλης Παπαχρηστίδης, Όμιλος Λάτση, Ανδρέας Μαρτίνος, Γρηγόρης Καλλιμανόπουλος, Ευάγγελος Μαρινάκης, Χάρης Βαφειάς, Νίκος Φιστές και Διαμαντής Λεμός, Θόδωρος Βενιάμης, Γιώργος Προκοπίου και Χαράλαμπος Μυλωνάς.
Συνολικά οι επενδύσεις που τρέχουν για λογαριασμό ελλήνων εφοπλιστών σε ναυπηγεία της Άπω Ανατολής ξεπερνούν τα 55 δισ. δολάρια για 857 πλοία χωρητικότητας 79,1 εκατ. τόνων. Οι χώρες στις οποίες κατασκευάζονται τα 857 Ελληνόκτητα πλοία είναι 12. Τα περισσότερα από αυτά, 453 στον αριθμό, ποσοστό 53%, κατασκευάζονται στην Κορέα, και αντιπροσωπεύουν το 59% της χωρητικότητας του ελληνικού στόλου. Ακολουθούν 325 στην Κίνα, 44 στην Ιαπωνία και 14 στην Ινδία. Ναυπηγήσεις από 1έως 4 πλοία έχουμε καις τις χώρες Ρουμανία, Δανία, Φιλιππίνες, Βιετνάμ, Ινδονησία, Ελλάδα και Ρωσία.
Κάνοντας ρελάνς και για τη χαμένη χρονιά του 2009, όταν και λόγω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης μείωσαν τις επενδύσεις, οι Έλληνες πλοιοκτήτες επιστρέφουν δυναμικά κατακλύζοντας τα ναυπηγεία της Κορέας αλλά και της Κίνας, Ιαπωνίας με νέες παραγγελίες που έφθασαν στο οκτάμηνο του 2010 περίπου στα 7 δισ. δολάρια.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα