
βλέπω ότι όλοι μιλάτε για ιδιωτικά και δεν θα διαφωνούσα μαζί σας αν είμασταν σε άλλη χώρα. Ξεχνάτε κάτι ομαδικώς. Στην Ελλάδα δεν υπάρχει ούτε ένας έλεγχος στην αγορά που να γίνεται σωστά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα ανέκδοτα που κάνουν οι 3 μεγάλοι ιδιωτικοί πλέον στις επικοινωνίες με τις εναρμονισμένες πρακτικές τους χρόνια τώρα χωρίς να έχουν φάει ουτε ενα προστιμο για το ζήτημα. Μην πιστεύετε λοιπόν ότι με το να γίνουν και τα ΕΛΤΑ ιδιωτικά θα δείτε μειώσεις στις τιμές ή ότι θα λειτουργήσει ο ανταγωνισμός.
Επί δεκαετίες τα ΕΛΤΑ εξυπηρετούν ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑ, κάθε χωριό και οικισμό, κάθε Έλληνα πολίτη στην πιο απομακρυσμένη περιοχή, με ευγένεια, τάξη και αποτελεσματικότητα. Είναι ΠΑΝΤΟΤΕ υπόδειγμα Δημόσιας Επιχείρησης τα ΕΛΤΑ και υπόδειγμα σοβαρής διαχείρισης ...
ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ .................... ΑΛΛΩΣΤΕ ΓΙΑΥΤΟ ΙΔΡΥΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ
ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΣΤΑ ΕΛΤΑ, ΕΠΙΣΗΜΩΣ, ΕΚΑΤΟΝ ΠΕΝΗΝΤΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ (150.000.000) ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΒΑΛΕΙ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΤΩΧΕΥΣΗΣ ΤΟΥ !! ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ??? ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΑ ΕΛΤΑ ΤΑ ΒΕΡΕΣΕΔΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ????
Το ότι εδώ και μια εξαετία έχουμε ένα καραχρεοκοπημένο κράτος με ότι αυτό συνεπάγεται, το γνωρίζετε. Το ότι Δημόσιο και ΔΕΚΟ είναι συγκοινωνούντα δοχεία και ψάχνονται καθημερινά να βρουν λεφτά για να καλύψουν τρέχουσες υποχρεώσεις το γνωρίζετε. Το ότι τα ΕΛΤΑ διατηρούν επί 190 χρόνια καταστήματα σε όλα τα κουτσοχώρια και τα ξερονήσια εξυπηρετώντας τον κοσμάκη, εκεί που δεν πατάει κανένας άλλος, παρέχοντας ταχυδρομικό έργο και εισπράττοντας παντός είδους λογαριασμούς ΔΕΚΟ και άλλων φορέων που δεν έχουν εκεί δικά τους καταστήματα το γνωρίζετε. Το ότι τα ΕΛΤΑ δεν ευθύνονται για την οικονομική τους κατάσταση που τους την επέβαλαν όλες ανεξαιρέτως οι κυβερνήσεις που μας κατάντησαν μπανανία και τώρα παριστάνουν τους κινέζους, επίσης το γνωρίζετε. Και αφού τα γνωρίζετε όλα αυτά και ενώ δεν υπάρχει καν ζήτημα κατάχρησης, αλλά διευθέτησης μιας οικονομικής διαφοράς μεταξύ δύο μεγάλων ΔΕΚΟ, επιβεβλημένης όμως λόγω των άθλιων οικονομικών συνθηκών και αντί να κάνετε λίγη υπομονή μέχρι να τακτοποιηθούν τα πράματα στηρίζοντας όσο παίρνει την βιωσιμότητα των ΕΛΤΑ που σας εξυπηρετούν ανελλιπώς απ’ άκρη σ’ άκρη ακόμα και με ζημία, τους τα λέτε κι από πάνω και ……….φεύγετε να πάτε αλλού; Προσωπικά λέω ένα μεγάλο μπράβο και ευχαριστώ στα ΕΛΤΑ για ότι έχουν προσφέρει μέχρι σήμερα στον τόπο.
το ότι φιλαράκος ταχυδρόμος 12¨30 καθημερινώς είναι σπίτι το γνωρίζω..το ότι πάει όσα δέματα επείγουν το γνωρίζω. τα άλλα βλέπουμε...το ότι πήγα 13:00 ώρα στα κεντρικά (Πάτρα) (διανομή) και είδα μόνο 3 άτομα το γνωρίζω..όσο για το έργο..πόσο μας στοίχιζε κάθε χρόνο? όλα ιδιωτικά...βλέπε ΚΤΕΟ και τηλέφωνα.πλέον φθηνότερες υπηρεσίες..
Περα απο το γεγονος πως το αρθρο δεν ασχολειται με το ποσο δουλευει ο ΕΛΤΑ και οι εργαζομενοι του,εδω εχουμε υπεξαιρεση χρηματων. Πηραν λεφτα του κοσμου που δοθηκαν για λογαριασμους της ΔΕΗ και δοθηκαν για μισθους των υπαλληλων.Αν ειναι δυνατον,δεν δικαιολογειται με τιποτα κατι τέτοιο.Ειναι παρανομη πράξη και καποιοι που ειναι υπευθυνοι πρέπει να υποστουν τις συνέπειες αυτης της πραξης αλλιως γιατι να μη το ξανακανουν ;; Οσο για την "δικαιοσυνη" πολύ άργησε,επρεπε να περασει τοσος καιρος για να επεμβει εισαγγελεας? τωρα ειναι αργα κυριοι.Κι εσεις υπολογοι ειστε.
εγώ πάντως ξέρω ότι με το που ανέλαβε ο συριζα και η ποιότητα υπηρεσιών έπεσε και σε αρκετά υποκαταστήματα που ήταν ανοιχτά και απόγευμα και βόλευαν πολύ κόσμο στο να κάνει τις δουλειές του άνετα κόψανε το απογευματινό ωράριο και πολλά άλλα ωραία. Πως γίνεται πριν το σύριζα να δούλευαν μια χαρά και από όταν ανέλαβαν οι άχρηστοι να έχουμε αυτό το φαινόμενο.
Το ότι μιλάμε για γενική χρεοκοπία δεν σου λέει τίποτα; Βλέπεις πουθενά να λειτουργεί κάτι όπως πριν που υπήρχαν λεφτά; Το θέμα είναι ότι αυτοί που ευθύνονται είναι ακόμα στο απυρόβλητο.