Die Welt: Παρά την κρίση, η Ελλάδα παραμένει πρώτη στην εμπορική ναυτιλία

ploia

Έρχεται πρώτη στην παγκόσμια κατάταξη, με στόλο αξίας 100 δισ. Δολαρίων – Ακολουθεί η Ιαπωνία και η Κίνα

Πρωταθλήτρια παραμένει η Ελλάδα στην εμπορική ναυτιλία, παρά την κρίση που μαίνεται στη χώρα τα τελευταία χρόνια.

Στο γεγονός αναφέρεται η γερμανική εφημερίδα Die Welt, που αναφέρει ότι ο ελληνικός στόλος έχει αξία 100 δισ. Ευρώ.

«Η Ελλάδα, παρά την οικονομική κρίση, με στόλο αξίας 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων, είναι η υπ΄ αριθμόν ένα χώρα στην παγκόσμια κατάταξη των εμπορικών στόλων - ακολουθούμενη από κοντά από την Ιαπωνία και την Κίνα. Στην κατάταξη ακολουθούν οι ΗΠΑ, η Σιγκαπούρη, η Νορβηγία και η Γερμανία. Ιδιαίτερα, τα ελληνικά πετρελαιοφόρα (35,7 δισ. δολάρια) συμβάλλουν στο αποτέλεσμα αυτό», αναφέρει το δημοσίευμα, επικαλούμενο τα πρόσφατα στοιχεία πλοίων της «Vesselsvalue», γράφει η «Die Welt»

Μέχρι στιγμής, το μεγαλύτερο στόλο εμπορευματοκιβωτίων είχε η Γερμανία. Όμως, στη θέση της πλέον έχει μπει η Κίνα. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η αιτία της αλλαγής είναι η δεκαετής κρίση της ναυτιλίας.

Τα στοιχεία της «Vesselsvalue» του Λονδίνου δείχνουν ότι η αξία των κινεζικών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ανέρχεται σε 21,4 δισεκατομμύρια δολάρια, ενώ η αξία των γερμανικών αντιστοιχεί «μόνο» στα 18,7 δισ. Δολάρια.

«Ωστόσο, η "Vesselsvalue" έχει συμπεριλάβει και παραγγελίες πλοίων. Οι κινεζικές ναυτιλιακές εταιρείες έχουν έχει κάνει πρόσφατα παραγγελίες ύψους 4,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η κατάσταση των παραγγελιών των γερμανικών εταιρειών, ωστόσο με 29 παραγγελίες ύψους 41 δισ. δολαρίων είναι μάλλον μέτρια. Οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν την τάση του κλάδου: η Κίνα χρειάζεται γιγαντιαία πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που διαθέτουν χώρο για έως και 20.000 εμπορευματοκιβώτια», αναφέρει το δημοσίευμα.

Αντίθετα, η Γερμανία και άλλες χώρες στρέφονται προς τα μεσαίου μεγέθους φορτηγά, καθώς είναι δύσκολη η χρηματοδότηση για αγορά νέων εμπορικών πλοίων στη Γερμανία. «Αυτό οφείλεται κυρίως στην πώληση του πρώην μεγαλύτερου χρηματοδότη πλοίων της χώρας, της HSH Nordbank. Και η έξοδος της Commerzbank από την επιχείρηση έχει επίσης αρνητικό αντίκτυπο. Η Γερμανία απειλείται να χάσει σε σημασία και επιρροή σε παγκόσμια σύγκριση. Παρ 'όλα αυτά, η σημασία της βιομηχανίας στη χώρα είναι ακόμα μεγάλη. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Γερμανών Εφοπλιστών, οι εταιρείες συμβάλλουν με περίπου 30 δισ. ευρώ στην προστιθέμενη αξία της Γερμανίας» αναφέρει το δημοσίευμα.

ΣΧΟΛΙΑ (6)

Τη λιγουρεύονται την ελληνική ναυτιλία οι Γερμαναράδες!

Σα ξερολούκουμο τη λιγουρεύονται οι πρώην ναζί!

Jimmy

Η Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω μνημονίων έχει ζητήσει από την ελληνική κυβέρνηση την επιβολή φορολογίας στους εφοπλιστές. Και από την άλλη σπεύδουν οι Ευρωπαίοι να αδράξουν την ευκαιρία να προσκαλέσουν τους Έλληνες εφοπλιστές να μεταφέρουν τα γραφεία τους σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες (π.χ. Λονδίνο, Αμβούργο, Φρανκφούρτη, Άμστερνταμ). Αυτό σημαίνει ότι το 80% αυτών που εργάζονται στα γραφεία τους τώρα, θα απολυθεί και θα αντικατασταθεί με προσωπικό της ξένης χώρας. Αρκετοί μισθοί στα γραφεία των εφοπλιστών κυμαίνονται στα 2000 ευρώ καθαρά συν τα μπόνους.

μακιςςς

έχει κανείς καμία αμφιβολία ότι αν οι δικοί μας μπορούσαν να τη φορολογήσουν, ότι δεν θα την είχαν καταστρέψει; Ο κομμουνισμός που διαπνέει το πολιτικό σύστημα είναι τόσο ηλίθιος και καταστροφικός που απορεί κανείς με την πνευματική κατάσταση των κυβερνώντων.

ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑΤΕ...

...ΝΑ ΤΗΝ καταστρέψετε γουρούνια Γερμανοί.

Ψιτ...

μη βριζεις τα ζωα! Αποδειξη ποσα ζουν στο Ελλαδισταν και βριζουν ξενους, ενω ψηφιζουν αυτοι "σωτηρες"! Νταουλιερη μου εσυ!

globalmadness

Και εγώ που νόμιζα ότι έπρεπε να πουλήσουν τα ασημικά τους για να ζήσουν μετά την κρίση και τόσο καιρό με έτρωγε το άγχος.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

trftL

Εστω κι αν η συνολική αξία των εξαγορών και συγχωνεύσεων στην Ελλάδα το 2018 σχεδόν διπλασιάστηκε έναντι του 2017, φθάνοντας τα 3,8 δισ. ευρώ, τα νούμερα, καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης απέχουν μακράν σε σχέση με τα πρό κρίσης επίπεδα του 2008 όταν το αντίστοιχο νούμερο έφθανε τα 8,7 δισ. ευρώ

hg_XL

Η αδιαφορία του κόσμου και η έλλειψη τίτλων ιδιοκτησίας αποτελούν τα κυριότερα εμπόδια της νέας γενιάς κτηματογράφησης, η οποία θα χρειαστεί γενναίες επικοινωνιακές ενέσεις από την Ελληνικό Κτηματολόγιο, για να μπορέσει να αναστηθεί.