Αυξήθηκε η δύναμη του ελληνόκτητου στόλου που «μετράει» 4.148 πλοία το 2018

Αυξήθηκε η δύναμη του ελληνόκτητου στόλου που «μετράει» 4.148 πλοία το 2018

Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα, σήμερα Τετάρτη,  η   Ελληνική Επιτροπή Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Committee)  και αναγράφονται στην ετήσια έκθεσή της

Κατά 63 πλοία ή 1,5% αυξήθηκε ο ελληνόκτητος στόλος  το χρονικό διάστημα από τον Μάρτιο του 2017 έως τον Μάρτιο του  2018 και μετράει πλέον 4.148 «κομμάτια» χωρητικότητας άνω των 1.000 gt το καθένα. Ο ελληνόκτητος στόλος σε αριθμό πλοίων αντιπροσωπεύει το 7% του παγκόσμιου στόλου  και το 16,6 βάση της χωρητικότητας.

Τα στοιχεία έδωσε στη δημοσιότητα, σήμερα Τετάρτη 21-3-2018  η   Ελληνική Επιτροπή Ναυτιλιακής Συνεργασίας του Λονδίνου (Committee)  και αναγράφονται στην ετήσια έκθεσή της.

Επίσης, αυξήθηκε η χωρητικότητα κατά  13,1 εκατομμύρια τόνους dw  φθάνοντας τα  341,9 εκ.  και κατά 6,8 εκατ. gross tonnage αγγίζοντας τα 199,2 εκατομμύρια.

Τα πλοία που είναι εγγεγραμμένα στο ελληνικό νηολόγιο μειώθηκαν  κατά 23. Συνολικά υπό ελληνική σημαία ταξιδεύουν  723 πλοία συνολικής  χωρητικότητας 74,5 εκατομμυρίων τόνων dw, μόλις το 17,4% του ελληνόκτητου στόλου. Παρ’ όλα αυτά  το ελληνικό νηολόγιο παραμένει πρώτο  με βάση τη χωρητικότητα  με ποσοστό 21,8% του συνόλου του ελληνόκτητου στόλου.

Τα ελληνόκτητα πλοία  είναι μοιρασμένα σε 41 νηολόγια.  Τα περισσότερα  είναι εγγεγραμμένα στο νηολόγιο της Λιβερίας, 19% και των Νησιών Μάρσαλ  19%. Τα ο ελληνικό νηολόγιο είναι στην  Τρίτη θέση με τη Μάλτα που έχει επίσης το 17% και ακολουθούν ο Παναμάς με 9%, η Κύπρος με 7% και οι Μπαχάμες με 6%.

Στο νηολόγιο της Λιβερίας τα ελληνόκτητα πλοία αυξήθηκαν κατά   49, των Νησιών Μάρσαλ και  33, της Μάλτας κατά 23 και της Κύπρου κατά τρία.

Ανά τύπο πλοίου

Αυξήθηκαν: - Τα ελληνόκτητα δεξαμενόπλοια αυξήθηκαν κατά 63  και κατά 11,4 εκ. τόνου

- Τα μεταφοράς χημικών μόλις κατά δύο αλλά μειώθηκε η συνολική χωρητικότητα κατά 433.777 τόνους

-Τα υγραεριοφόρα κατά επτά

-Τα φορτηγά κατά 25 με 2,7 εκατομμύρια τόνους  χωρητικότητα

Μειώθηκαν: - Τα μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά επτά

-Τα cargo κατά 18  συνολικής ενώ η χωρητικότητα μειώθηκε κατά 238.565 τόνους

-Τα επιβατηγά κατά ένα

Οι έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν  το 26,4% του παγκόσμιου στόλου δεξαμενόπλοιων  και το 16,% των φορτηγών πλοίων και μεταφοράς σιδηρομεταλλευμάτων.

Ο μέσος όρος ηλικίας του ελληνόκτητου στόλου αυξήθηκε ελαφρώς  φθάνοντας τα 10,6 έτη όμως  είναι κατά 2,8 χρόνια νεότερος από τον μέσο όρο του παγκόσμιου στόλου που είναι τα 13,4 έτη.

ΣΧΟΛΙΑ (1)

Μάνος

Ρε μάγκες δωρίστε και 2 - 3 φρεγάτες που τις έχει ανάγκη η χώρα. Δεν θα σας φανεί καθόλου το κόστος

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

stoiximan

Για mega deal στο χώρο του Στοιχήματος ετοιμάζεται ο ΟΠΑΠ, σύμφωνα με πληροφορίες που κυκλοφορούν στον Τύπο το τελευταίο 24ωρο. Σύμφωνα με αυτές ο Οργανισμός μέσω της κυπριακής του θυγατρικής, Opap Investments αναμένεται να εξαγοράσει το μερίδιο 37% που κατέχει στην Gambling Malta Ltd ο επιχειρηματίας Φώτης Μπόμπολας.

greece

Tα επικαιροποιημένα στοιχεία που ανήρτησε χθες η Παγκόσμια Τράπεζα για τις επιδόσεις 214 χωρών το 2017, δείχνουν ότι η Ελλάδα κατρακύλησε στον δείκτη «κυβερνητικής αποτελεσματικότητας» από την 96η θέση στην 101η της λίστας

31
tourismos

Πάνω από το ήμισυ των στερεών αποβλήτων που προέρχονται από τον τουριστικό τομέα στην Ελλάδα θα μπορούσε, μέσα από βέλτιστες πρακτικές, να οδεύει κάθε χρόνο προς την ανακύκλωση, ενώ παράλληλα μπορούν να γίνουν προσπάθειες για να μειωθούν τα οργανικά απόβλητα.

pipe_gas

Στην ατζέντα της κυβέρνησης ξαναμπαίνει δύο χρόνια μετά την υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με τα Σκόπια, ο αγωγός φυσικού αερίου, ο οποίος είχε υπογραφεί μεταξύ του ΔΕΣΦΑ και της κρατικής εταιρείας της γείτονας χώρας ΜΕR. Πρόκειται για τον αγωγό που θα ξεκινάει από την Νέα Μεσημβρία Θεσσαλονίκης και θα καταλήγει στη FYROM, προσφέροντας μία εναλλακτική πηγή προμήθειας φυσικού αερίου για την χώρα, η οποία σήμερα εξαρτάται από το Ρωσικό αέριο.

turkish_central_bank

Μετά τις επαφές του Τούρκου υπ. Οικονομικών Αλμπαϊράκ στο Βερολίνο και μια εβδομάδα πριν την πολυαναμενόμενη επίσκεψη Ερντογάν στη Γερμανία ο γερμανικός Τύπος εστιάζει στην Τουρκία και τις γερμανοτουρκικές σχέσεις

2