Οι Έλληνες εφοπλιστές έδωσαν $1,2 δισ. για αγορές πλοίων σε 3 μήνες

Οι Έλληνες εφοπλιστές έδωσαν $1,2 δισ. για αγορές πλοίων σε 3 μήνες

Συνολικά από τις αρχές του 2017 έως και το τα τέλος Νοεμβρίου έχουν ξοδέψει 4,4 δισ. για να πάρουν 271 πλοία

Μπορεί το φθινόπωρο να πέφτουν τα φύλλα των δένδρων όμως οι επενδύσεις των Ελλήνων εφοπλιστών… ανθίζουν. Μέσα σε τρεις μήνες από τις αρχές του Σεπτεμβρίου έως τα τέλη του Νοεμβρίου έδωσαν 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια για την αγορά 70 πλοίων.

Συνολικά από τις αρχές του 2017 έως και το τα τέλος Νοεμβρίου έχουν ξοδέψει  4,4 δισεκατομμύρια για να πάρουν 271 πλοία σύμφωνα με τα στoιχεία της Allied Shipping Research.
 
Πρόκειται για 166 φορτηγά αξίας 2,2 δισεκατομμυρίων, 68 δεξαμενόπλοια αξίας 1,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων, 34 μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έναντι 410 εκατομμυρίων δολαρίων και τρία υγραεριοφόρα αξίας 167 εκατομμυρίων.  

Τα φορτηγά πλοία αποτελούν το 61,2% του συνόλου των ελληνικών αγορών  στοιχείο που δείχνει ότι οι έλληνες εφοπλιστές έχουν πιστέψει στην ανοδική πορεία της ναυλαγοράς ξηρού φορτίου και σε ακόμη καλύτερες ημέρες.  Το 25% καλύπτουν τα δεξαμενόπλοια.

Πηγή: www.newmoney.gr 

ΣΧΟΛΙΑ (6)

makis

Oi efoplistes then plironoun katholou foro pou einai ta logia tou tsipra pou tha tous forologisoun giati then vazoun ellinika pliromata

Fidel

Είδηση θα ήταν το ποσό των φόρων που πλήρωσαν ..

δωστε χρημα στον λαο εσας περιμενουμε

Εμ αμα δουλευουν με πακιστανακια και 10 δολλαρια την ημερα..κανουν κομποδεμα... (το συναλλαγμα του σημιτη που λεγαμε)

christos

Αντε ρε κρυψου στον λακο σου,ασχετε που ειδες και πακιστανους με 10 ευρο. Μιλα για σενα μονο [...].

bulk ship

ρώτα και κανέναν από το χώρο της ναυτιλίας.... το κόστος απόκτησης ενός πλοίου έχει πέσει σημαντικά γιατί έχουν μειωθεί δραματικά και τα κόστη μίσθωσης των πλοίων....όσο και αν ακούγεται περίεργο και παράδοξο και ο χώρος της ναυτιλίας περνάει κρίση...τα 4.4 δις σε ένα χρόνο αγοράζουν πολύ περισσότερα πλοία στις μέρες μας από ότι παλιότερα....όμως είναι λίγα για ένα έτος συγκρινόμενα με παλιότερους καιρούς που το ποσό ανά έτος ήταν πολύ υψηλότερο.... οκ ελληνάρα μου ειδικέ επί παντός επιστητού? καλύφθηκες?

gp

"Τα βαπορια δεν κανουν (κοστιζουν) λεφτα.Κανουν αιμα..." Μου ειχε πει ο εργοδοτης/εφοπλιστης, στα μεσα του '80.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

diloseis

Στις καλένδες η εξαγγελία διότι «απαιτούνται νομοθετικές πρωτοβουλίες, κανονιστικές και μηχανογραφικές προσαρμογές» - Για τις δηλώσεις φορολογικού έτους 2017 εξακολουθεί να υπάρχει η δυνατότητα για ξεχωριστή βεβαίωση φόρου ή επιστροφή φόρου (χωρίς συμψηφισμούς χρεωστικού και πιστωτικού υπολοίπου μεταξύ των συζύγων), όπως ίσχυσε και στα παλαιότερα φορολογικά έτη

elstat_2

Θα ήταν 4,5% χωρίς παροχές και επιστροφές παράνομων κρατήσεων Δεκεμβρίου - Το ΥΠΟΙΚ προεξοφλεί τα υψηλά πλεονάσματα για μετά το 2018 - Τριπλάσια λιτότητα το 2017 - Υπόσχεση για φοροελαφρύνσεις το 2018 - Μοσκοβισί: 4,2% το "κατά Μνημόνιο" πρωτογενές πλεόνασμα

10
72cab8698a574954826757911b11bcca_XL

Περισσότερους ξένους τουρίστες προσελκύει πλέον η Θεσσαλονίκη, με την τουρκική να αναδεικνύεται, μετά την Κύπρο, η δεύτερη σημαντικότερη αγορά, ενώ η άνοδος αφίξεων μόνο από το αεροδρόμιο «Μακεδονία»- χωρίς δηλαδή να περιλαμβάνεται και ο οδικός τουρισμός από την Τουρκία- φθάνει το εντυπωσιακό ποσοστό του 3.138% (!) για την περίοδο 2010- 2017.

lagarde-imf-fonto

Με «πολιτικό κίνδυνο» εκλογών απειλεί η Αθήνα τους δανειστές και ζητά μετάθεση των μειώσεων στις συντάξεις - Σήμερα η ανακοίνωση του πρωτογενούς πλεονάσματος - «Δεν είναι διατηρήσιμο χωρίς μείωση στο αφορολόγητο» λέει το Ταμείο

10
european-flag

Οι ακριβείς λεπτομέρειες των μεταρρυθμίσεων συζητώνται ακόμη παρασκηνιακά, αλλά διπλωμάτες και αξιωματούχοι εκτιμούν ότι το αποτέλεσμα θα είναι η ανακατεύθυνση των πόρων από την Πολωνία, την Τσεχία και τις χώρες της Βαλτικής προς τις χώρες του νότου