Διπλασιασμός των επενδύσεων στα μεταχειρισμένα πλοία
Διπλασιασμός των επενδύσεων στα μεταχειρισμένα πλοία
Επιστροφή στην παλιά καλή συνταγή που έφερε τις προηγούμενες δεκαετίες την ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία στην κορυφή για τους Έλληνες εφοπλιστές.
Επιστροφή στην παλιά καλή συνταγή που έφερε τις προηγούμενες δεκαετίες την ελληνική ναυτιλιακή βιομηχανία στην κορυφή για τους Έλληνες εφοπλιστές.
Πιο συγκεκριμένα ενώ το α’ τετράμηνο του 2009 είχαν επενδύσει 744 εκ.δολ. για την απόκτηση 50 πλοίων, το αντίστοιχο διάστημα στο 2010 έχουν ήδη ξοδέψει 2,1 δισ. δολ. για την αγορά 91 πλοίων. Οι Έλληνες δείχνουν μία ισορροπία έχοντας αγοράσει 50 πλοία ξηρού φορτίου, 27 δεξαμενόπλοια και στα 11 containerships.
Σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Allied Shipbroking oι Kινέζοι ανταγωνιστές των Ελλήνων έχουν ξοδέψει το 2010 1,4 δισ. δολ. για την απόκτηση 93 πλοίων ενώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα είχαν επενδύσει 415 εκ. για 50 πλοία.
Ως συνήθως οι Κινέζους δείχνουν προτίμηση στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου αγοράζοντας 69 μέσα στο 2010 ενώ πήραν επτά δεξαμενόπλοια και 17 containerships.
Στο μεταξύ, όπως επισημαίνει σε ανάλυσή του ο ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA “το ζωηρό αγοραστικό ενδιαφέρον αντανακλάται τελικά στις τιμές του μοντέρνου τονάζ που κλείσθηκε στις αγοραπωλησίες του περασμένου επταημέρου, ενώ η συνέχεια στις εκτεταμένες αγορές δεξαμενόπλοιων VLCC’s προς μετασκευή σε Ore Carriers, επιβεβαιώνει τις δικαιολογημένες προσδοκίες για ανυπολόγιστους όγκους βιομηχανικού Bulk Trade μεσο-μακροχρόνια, κυρίως προς και μεταξύ BRIC.»
Πιο συγκεκριμένα ενώ το α’ τετράμηνο του 2009 είχαν επενδύσει 744 εκ.δολ. για την απόκτηση 50 πλοίων, το αντίστοιχο διάστημα στο 2010 έχουν ήδη ξοδέψει 2,1 δισ. δολ. για την αγορά 91 πλοίων. Οι Έλληνες δείχνουν μία ισορροπία έχοντας αγοράσει 50 πλοία ξηρού φορτίου, 27 δεξαμενόπλοια και στα 11 containerships.
Σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Allied Shipbroking oι Kινέζοι ανταγωνιστές των Ελλήνων έχουν ξοδέψει το 2010 1,4 δισ. δολ. για την απόκτηση 93 πλοίων ενώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα είχαν επενδύσει 415 εκ. για 50 πλοία.
Ως συνήθως οι Κινέζους δείχνουν προτίμηση στα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου αγοράζοντας 69 μέσα στο 2010 ενώ πήραν επτά δεξαμενόπλοια και 17 containerships.
Στο μεταξύ, όπως επισημαίνει σε ανάλυσή του ο ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA “το ζωηρό αγοραστικό ενδιαφέρον αντανακλάται τελικά στις τιμές του μοντέρνου τονάζ που κλείσθηκε στις αγοραπωλησίες του περασμένου επταημέρου, ενώ η συνέχεια στις εκτεταμένες αγορές δεξαμενόπλοιων VLCC’s προς μετασκευή σε Ore Carriers, επιβεβαιώνει τις δικαιολογημένες προσδοκίες για ανυπολόγιστους όγκους βιομηχανικού Bulk Trade μεσο-μακροχρόνια, κυρίως προς και μεταξύ BRIC.»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα