Αυλαία για τη μεγάλη κόντρα στο Αιγαίο
Αυλαία για τη μεγάλη κόντρα στο Αιγαίο
Ο πιο θερμός μήνας του χρόνου θα αποδειχθεί ο Απρίλιος για την ελληνική Ακτοπλοϊα. Και αυτό γιατί ο Όμιλος Attica με τις εταιρείες Superfast Ferries και Blue Star Ferries και ο Όμιλος της Sea Star με την ΑΝΕΚ και την HSW διασταυρώνουν τα ξίφη τους.
Ο πιο θερμός μήνας του χρόνου θα αποδειχθεί ο Απρίλιος για την ελληνική Ακτοπλοϊα. Και αυτό γιατί ο Όμιλος Attica με τις εταιρείες Superfast Ferries και Blue Star Ferries και ο Όμιλος της Sea Star με την ΑΝΕΚ και την HSW διασταυρώνουν τα ξίφη τους.
Η κάθοδος το περασμένο καλοκαίρι του Superfast XII στο Ηράκλειο της Κρήτης, στο δρομολόγιο για Πειραιά, "σφήνα" σε ΑΝΕΚ και Μινωϊκές ήταν η αρχή της κόντρας μεταξύ Βγενόπουλου -Βαρδινογιάννη.
Η απάντηση ήρθε έναν χρόνο αργότερα από την Ηellenic Seaways συμφερόντων Ι.Σ.Βαρδινογιάννη.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία δρομολογεί στην αγορά των Δωδεκανήσων το επιβατηγό - οχηματαγωγό Hellenic Voyager το οποίο μετασκευάζεται αυτό το διάστημα προκειμένου να μεταφέρει 1.600 επιβάτες και 110 φορτηγά με ταχύτητα 22 μιλίων.
Το Ηellenic Voyager θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Κως - Ρόδος, εκεί όπου, μετά και την αποχώρηση του Γερ.Αγούδημου , κυριαρχεί η Blue Star Ferries του Ομίλου Attica.
Το δρομολόγιο ήταν να ξεκινήσει από σήμερα Δευτέρα 12 Απριλίου, όμως θα καθυστερήσει λόγω των εργασιών στο Hellenic Voyager.
Η κάθοδος το περασμένο καλοκαίρι του Superfast XII στο Ηράκλειο της Κρήτης, στο δρομολόγιο για Πειραιά, "σφήνα" σε ΑΝΕΚ και Μινωϊκές ήταν η αρχή της κόντρας μεταξύ Βγενόπουλου -Βαρδινογιάννη.
Η απάντηση ήρθε έναν χρόνο αργότερα από την Ηellenic Seaways συμφερόντων Ι.Σ.Βαρδινογιάννη.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία δρομολογεί στην αγορά των Δωδεκανήσων το επιβατηγό - οχηματαγωγό Hellenic Voyager το οποίο μετασκευάζεται αυτό το διάστημα προκειμένου να μεταφέρει 1.600 επιβάτες και 110 φορτηγά με ταχύτητα 22 μιλίων.
Το Ηellenic Voyager θα εκτελεί το δρομολόγιο Πειραιάς - Κως - Ρόδος, εκεί όπου, μετά και την αποχώρηση του Γερ.Αγούδημου , κυριαρχεί η Blue Star Ferries του Ομίλου Attica.
Το δρομολόγιο ήταν να ξεκινήσει από σήμερα Δευτέρα 12 Απριλίου, όμως θα καθυστερήσει λόγω των εργασιών στο Hellenic Voyager.
Στη βασική γραμμή των Δωδεκανήσων, ο τζίρος φθάνει, σύμφωνα με πληροφορίες τα 60 εκ.ευρώ.
Τα Χανιά
Όμως υπήρξε και συνέχεια. Το πρωινό της Πέμπτης 18 Μαρτίου, η Blue Star Ferries κατέθεσε αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας για το δρομολόγιο Πειραιάς-Χανιά, όπου κυριαρχεί η ΑΝΕΚ.
Τα δρομολόγια αναμένεται να αρχίσουν στα τέλη Απριλίου και το αργότερα αρχές Μαϊου αφού θα πρέπει να οργανωθούν τα πρακτορεία.
Η αρχή θα γίνει με Βlue Horizon το οποίο έκανε δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα-Μπάρι και αντικαταστήθηκε από τo Superfast II. Στη συνέχεια όμως η εταιρεία έχει σχέδια να αντικαταστήσει το Horizon. Το πλοίο θα πραγματοποιεί δύο δρομολόγια την ημέρα, από Πειραιά στις 15.00 και από Χανιά στις 23.00 στο πρότυπο του Superfast 12 στο Ηράκλειο.
Τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν στις 23 Απριλίου.
Στα Χανιά ο ετήσιος τζίρος υπολογίζεται στα 40 εκατ. ευρώ.
Εκεί δραστηριοποιείται η ANEK με δύο πλοία. Για πρώτη φορά η Blue Star Ferries κατέβηκε στα Χανιά επί εποχής Περικλή Παναγόπουλου και έμεινε για δύο χρόνια. Ακολούθησε η HSW επί εποχής Πάνου Λασκαρίδη.
Τα Χανιά
Όμως υπήρξε και συνέχεια. Το πρωινό της Πέμπτης 18 Μαρτίου, η Blue Star Ferries κατέθεσε αίτηση στην αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας για το δρομολόγιο Πειραιάς-Χανιά, όπου κυριαρχεί η ΑΝΕΚ.
Τα δρομολόγια αναμένεται να αρχίσουν στα τέλη Απριλίου και το αργότερα αρχές Μαϊου αφού θα πρέπει να οργανωθούν τα πρακτορεία.
Η αρχή θα γίνει με Βlue Horizon το οποίο έκανε δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα-Μπάρι και αντικαταστήθηκε από τo Superfast II. Στη συνέχεια όμως η εταιρεία έχει σχέδια να αντικαταστήσει το Horizon. Το πλοίο θα πραγματοποιεί δύο δρομολόγια την ημέρα, από Πειραιά στις 15.00 και από Χανιά στις 23.00 στο πρότυπο του Superfast 12 στο Ηράκλειο.
Τα δρομολόγια θα ξεκινήσουν στις 23 Απριλίου.
Στα Χανιά ο ετήσιος τζίρος υπολογίζεται στα 40 εκατ. ευρώ.
Εκεί δραστηριοποιείται η ANEK με δύο πλοία. Για πρώτη φορά η Blue Star Ferries κατέβηκε στα Χανιά επί εποχής Περικλή Παναγόπουλου και έμεινε για δύο χρόνια. Ακολούθησε η HSW επί εποχής Πάνου Λασκαρίδη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα