Και τρίτη εταιρεία στην Wall από τον Ευάγγελο Μαρινάκη

Και τρίτη εταιρεία στην Wall από τον Ευάγγελο Μαρινάκη

Σαρωτικός εμφανίζεται μέσα στο 2010 ο εφοπλιστής Ευάγγελος Μαρινάκης. Μετά την είσοδο στο αμερικανικό χρηματιστήριο της Crude Carriers Corp. (NYSE: CRU), μιας εταιρείας δεξαμενόπλοιων που επικεντρώνεται στη θαλάσσια μεταφορά φορτίων αργού πετρελαίου, και την ήδη υπάρχουσα Capital ετοιμάζει και τρίτη εταιρεία.

Και τρίτη εταιρεία στην Wall από τον Ευάγγελο Μαρινάκη
Σαρωτικός εμφανίζεται μέσα στο 2010 ο εφοπλιστής Ευάγγελος Μαρινάκης.

Μετά την είσοδο στο αμερικανικό χρηματιστήριο της Crude Carriers Corp. (NYSE: CRU), μιας εταιρείας δεξαμενόπλοιων που επικεντρώνεται στη θαλάσσια μεταφορά φορτίων αργού πετρελαίου, και την ήδη υπάρχουσα Capital ετοιμάζει και τρίτη εταιρεία.

Σύμφωνα με πληροφορίες του protothema.gr πρόκειται για εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Κλείσιμο

Προς την άντληση κεφαλαίων από τις χρηματιστηριακές αγορές και τις αγορές ομολόγων εκμεταλλευόμενες μία θετική συγκυρία στράφηκαν,  οι ναυτιλιακές εταιρείες μέσα στο 2010.

Εκτός από τον Μαρινάκη και ο  Πήτερ Γεωργιόπουλος έβαλε εφέτος  την τέταρτη εταιρεία του στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης η οποία ονομάζεται Baltic Trading. 

Το κατώφλι του αμερικανικού χρηματιστηρίου απέτυχε να περάσει η ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία  η Alma Maritime, εταιρεία που αποσχίστηκε (spin-off) από την Empire Navigation του  Σταμάτη Μόλαρη. Η Alma  έχει  στόλο από επτά πλοία δεξαμενόπλοια και ξηρού φορτίου. 

Μάζεψαν 3,9 δισ. δολάρια

Από τις χρηματιστηριακές αγορές με διάφορες μεθόδους το συνολικό ποσό των περίπου 1,6 δισ. δολ. μέσα στο 2009. 

Από την έκδοση μετατρέψιμων ομολόγων και ομολόγων υψηλού κινδύνου 1,2 δισ. ενώ από τις τράπεζες πήραν νέα δάνεια συνολικού ύψους 1,1 δισ.

«Η πρόσβαση σε κεφάλαια είναι μοχλός επιβίωσης ή περαιτέρω ανάπτυξης για κάθε δραστηριότητα, ιδιαίτερα δε για την ναυτιλία. Τόσο οι τράπεζες όσο και οι ναυτιλιακές εταιρίες βρίσκονται σε ιδιαίτερο κρίσιμο σημείο σήμερα» επισημαίνει σε ανάλυσή της, η Capital Link. 

«Οι εισηγμένες ναυτιλιακές εταιρίες έχουν αποδεδειγμένα την ικανότητα άντλησης σημαντικών κεφαλαίων από τις κεφαλαιαγορές, ενισχύοντας την κεφαλαιακή τους δομή και παράλληλα έχοντας ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για περαιτέρω ανάπτυξη», προσθέτει χαρακτηριστικά». 
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης