«Μπουρλότο» στην ακτοπλοΐα βάζουν τα καύσιμα
«Μπουρλότο» στην ακτοπλοΐα βάζουν τα καύσιμα
«Πέρσι η τιμή ήταν πολύ χαμηλή. Στοίχιζε 200 ευρώ ο τόνος και τώρα έχει φθάσει τα 400 ευρώ και συνεχίζει», λένε στελέχη του κλάδου
Με κομμένη την ανάσα παρακολουθούν τα επιτελεία των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων το ράλι ανόδου της τιμής των καυσίμων που έχει αρχίσει από το περασμένο καλοκαίρι και συνεχίζεται με αμείωτο ρυθμό.
Υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου επεσήμαναν στο newmoney.gr: «Προς το παρόν δεν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα αλλά ανησυχούμε έντονα» και συμπλήρωσαν: «Πέρσι η τιμή ήταν πολύ χαμηλή. Στοίχιζε 200 ευρώ ο τόνος για το fuel oil 380 (1%) που χρησιμοποιούμε στα πλοία της ακτοπλοίας. Τώρα έχει φθάσει τα 400 ευρώ και συνεχίζει. Θα δούμε τι θα γίνει. Βλέποντας και κάνοντας».
Το 90% του προβλήματος είναι η αύξηση της τιμής του καυσίμου και ένα 10% η ισοτιμία δολαρίου/ευρώ που είναι 1 προς 1,05.
«Έχουμε πρόσφατα στο νου μας τι τραβήξαμε με την τελευταία πετρελαϊκή κρίση. Είχαμε ζημιές ως κλάδος επί τέσσερα χρόνια. Τώρα αν συνεχιστεί η άνοδος της τιμής των καυσίμων θα επιστρέψουμε στις ζημιές. Δεν μπορούμε να αποφύγουμε την οικονομική ζημιά».
Εκείνο που αποκλείουν οι ακτοπλόοι με τους οποίους μίλησε το newmoney.gr είναι η αύξηση της τιμής του εισιτηρίου: «Αν αυξήσουμε την τιμή του εισιτηρίου τότε θα πάμε σε διπλή ζημιά. Και από το καύσιμο και από τη μείωση της επιβατικής κίνησης. Θα είναι διπλό το κακό. Οπότε δεν συζητάμε καν για αύξηση της τιμής του εισιτηρίου. Παλαιότερα που ήταν κρατικός ο ναύλος ανέβαζε το κράτος την τιμή και ισορροπούσαμε. Τώρα όμως είναι άλλες οι εποχές.
Διαβάστε περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο newmoney
Υψηλόβαθμα στελέχη του κλάδου επεσήμαναν στο newmoney.gr: «Προς το παρόν δεν υπάρχει μεγάλο πρόβλημα αλλά ανησυχούμε έντονα» και συμπλήρωσαν: «Πέρσι η τιμή ήταν πολύ χαμηλή. Στοίχιζε 200 ευρώ ο τόνος για το fuel oil 380 (1%) που χρησιμοποιούμε στα πλοία της ακτοπλοίας. Τώρα έχει φθάσει τα 400 ευρώ και συνεχίζει. Θα δούμε τι θα γίνει. Βλέποντας και κάνοντας».
Το 90% του προβλήματος είναι η αύξηση της τιμής του καυσίμου και ένα 10% η ισοτιμία δολαρίου/ευρώ που είναι 1 προς 1,05.
«Έχουμε πρόσφατα στο νου μας τι τραβήξαμε με την τελευταία πετρελαϊκή κρίση. Είχαμε ζημιές ως κλάδος επί τέσσερα χρόνια. Τώρα αν συνεχιστεί η άνοδος της τιμής των καυσίμων θα επιστρέψουμε στις ζημιές. Δεν μπορούμε να αποφύγουμε την οικονομική ζημιά».
Εκείνο που αποκλείουν οι ακτοπλόοι με τους οποίους μίλησε το newmoney.gr είναι η αύξηση της τιμής του εισιτηρίου: «Αν αυξήσουμε την τιμή του εισιτηρίου τότε θα πάμε σε διπλή ζημιά. Και από το καύσιμο και από τη μείωση της επιβατικής κίνησης. Θα είναι διπλό το κακό. Οπότε δεν συζητάμε καν για αύξηση της τιμής του εισιτηρίου. Παλαιότερα που ήταν κρατικός ο ναύλος ανέβαζε το κράτος την τιμή και ισορροπούσαμε. Τώρα όμως είναι άλλες οι εποχές.
Διαβάστε περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο newmoney
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα