Μάχη …στα σημεία για τις αλυσίδες ηλεκτρικών
Επειτα από μια περίοδο «ήπιας προσαρμογής», ο κλάδος των ηλεκτρικών ειδών περνάει σε νέα εποχή. Αυτήν της επένδυσης σε δίκτυα και νέα καταστήματα. Πολλοί είναι αυτοί που προσομοιάζουν τη νέα εποχή στον κλάδο με την αντίστοιχη στα τέλη του ’90. Ξεκάθαρο πλέον είναι πως οι κορυφαίες επιχειρήσεις «ακονίζουν τα μαχαίρια», ξεκινώντας εκτός από πόλεμο προσφορών και πόλεμο για την απόκτηση νέων σημείων πώλησης.
Για την εταιρεία Κωτσόβολος, η διατήρηση των υψηλών μεριδίων αγοράς αποτελεί
Επειτα από μια περίοδο «ήπιας προσαρμογής», ο κλάδος των ηλεκτρικών ειδών περνάει σε νέα εποχή. Αυτήν της επένδυσης σε δίκτυα και νέα καταστήματα. Πολλοί είναι αυτοί που προσομοιάζουν τη νέα εποχή στον κλάδο με την αντίστοιχη στα τέλη του ’90. Ξεκάθαρο πλέον είναι πως οι κορυφαίες επιχειρήσεις «ακονίζουν τα μαχαίρια», ξεκινώντας εκτός από πόλεμο προσφορών και πόλεμο για την απόκτηση νέων σημείων πώλησης.
Για την εταιρεία Κωτσόβολος, η διατήρηση των υψηλών μεριδίων αγοράς αποτελεί στοίχημα πρώτης προτεραιότητας. Κυρίαρχη στρατηγική είναι αυτή του ανοίγματος καταστημάτων Mega stores, αλλά και η ανάπτυξη με τη μέθοδο του franchising που όμως δεν αποδίδει τους απολύτως αναμενόμενους καρπούς. Παρ’ όλα αυτά, η εταιρεία εξακολουθεί να έχει την πρωτιά, λόγω της πολύ καλής της σύνδεσης με τον τελικό καταναλωτή και της νέας φιλοσοφίας που έχει φέρει η σημερινή διοικητική ομάδα. Μάλιστα πολύ σύντομα ετοιμάζεται και πρόγραμμα ανακαινίσεων των νέων καταστημάτων.
Ενα νέο κατάστημα εγκαινίασε πρόσφατα στην περιοχή της Αργυρούπολης και η Media Markt. Η προσθήκη του νέου καταστήματος συμπίπτει με τη συμπλήρωση δύο χρόνων που δραστηριοποιείται η αλυσίδα Media Markt στην ελληνική αγορά. Η αλυσίδα διαθέτει πλέον επτά καταστήματα στην Ελλάδα, από τα οποία τα πέντε βρίσκονται στην Αττική, ένα στη Θεσσαλονίκη και ένα στη Λάρισα. Σύντομα θα ακολουθήσουν και τα υπόλοιπα περιφερειακά, αστικά κέντρα.
Κάθε δικαίωμα έχει ο πρόεδρος της Ηλεκτρονικής Αθηνών κ. Γ. Στρούτσης να χαμογελά. Ο τελευταίος τόνισε ότι στρατηγικός στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση των πωλήσεών της και του μεριδίου αγοράς σε 19% από 15% σήμερα. Το επενδυτικό πλάνο της εταιρείας την επόμενη τριετία είναι ύψους 25 εκατ. ευρώ, από τα οποία τα 6 εκατ. θα επενδυθούν μέχρι τον Ιούνιο 2008. Εντός του 2008 προγραμματίζεται επίσης η δημιουργία 3 μεγάλων καταστημάτων της Ηλεκτρονικής Αθηνών και ενός μεγάλου Σαραφίδη. Εκτός Ελλάδας εντός του 2008, θα λειτουργήσει το δεύτερο κατάστημα στη Σερβία και θα έχει αποφασιστεί σε ποια σημεία θα γίνουν καταστήματα σε Βουλγαρία, Ρουμανία, Αλβανία και FYROM.
Οι συνεταιρισμοί
Την ίδια στιγμή και οι συνεταιριστικές αλυσίδες έχουν αποδυθεί σε μεγάλο αγώνα κατάληψης νέων σημείων, μέσα από συνεργασίες με τοπικούς εμπόρους ηλεκτρικών.
Ηδη με δυναμικό τρόπο συνεχίζεται η αναπτυξιακή προσπάθεια της EURONICS σε ό,τι αφορά το δίκτυο καταστημάτων της. Πιο συγκεκριμένα, στον όμιλο των ηλεκτρικών ειδών από την αρχή του έτους προστέθηκαν 5 νέα καταστήματα-συνεργάτες. Πρόκειται για τα καταστήματα στα Γιάννενα, στο νησί της Χίου, στη Ναύπακτο, στην πόλη της Πρέβεζας και στον Σταυρό Θεσσαλονίκης. Η συνεταιριστική αλυσίδα αναμένεται σύντομα να παρουσιάσει και νέα μέλη σε όλη τη χώρα, καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται πρόγραμμα ενδυνάμωσης της παρουσίας της στην περιφέρεια.
Παράλληλα συνεχίζονται με ταχείς ρυθμούς οι εργασίες για την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών της και οι ανακαινίσεις των καταστημάτων του δικτύου, με τη χρήση του νέου λογότυπου EURONICS. Ανάλογη επέκταση ετοιμάζεται να ανακοινώσει πολύ σύντομα και η αλυσίδα EXPERT, ενώ αντίστοιχες είναι και οι προθέσεις της συνεταιριστικής ELECTRONET.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr