Τους έδινε ακριβότερα αυτοκίνητα επειδή έβγαζαν ζημιές!!!

Τους έδινε ακριβότερα αυτοκίνητα επειδή έβγαζαν ζημιές!!!

Εχει τον τρόπο του να εκπλήσσει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Τάκης Αθανασόπουλος, ακόμη και μέσω μιας δήλωσης …συμμόρφωσης προς τα νέα, ελέω κυβέρνησης, δεδομένα σε σχέση με τον στόλο των κρατικών αυτοκινήτων!

Πώς μας εξέπληξε αυτήν  την φορά ο μάνατζερ της Χαλκοκονδύλη; Μα, γνωστοποιώντας ότι το 2008, την  χρονιά κατά την οποία η ΔΕΗ  έβγαλε τις μεγαλύτερες ζημιές στην ιστορία της και 

Τους έδινε ακριβότερα αυτοκίνητα επειδή έβγαζαν ζημιές!!!

Εχει τον τρόπο του να εκπλήσσει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ κ. Τάκης Αθανασόπουλος, ακόμη και μέσω μιας δήλωσης …συμμόρφωσης προς τα νέα, ελέω κυβέρνησης, δεδομένα σε σχέση με τον στόλο των κρατικών αυτοκινήτων!

Πώς μας εξέπληξε αυτήν  την φορά ο μάνατζερ της Χαλκοκονδύλη; Μα, γνωστοποιώντας ότι το 2008, την  χρονιά κατά την οποία η ΔΕΗ  έβγαλε τις μεγαλύτερες ζημιές στην ιστορία της και οι οποίες προσέγγισαν τα 400 εκατ. Ευρώ, αντάμειψε τους γενικούς διευθυντές της κρατικής επιχείρησης, δίνοντάς τους ως παροχή μεγαλύτερα αυτοκίνητα!!!

Δεν το λέμε εμείς, ούτε καμιά άλλη πηγή του ρεπορτάζ, αλλά η ίδια η ΔΕΗ σε επίσημη ανακοίνωσή της, η οποία ξεκινά με την «δήλωση  συμμόρφωσης» και καταλήγει στην …εντυπωσιακή αποκάλυψη.

Αναφέρεται, λοιπόν, στην επίσημη ανακοίνωση ότι «μετά τις εξαγγελίες της Κυβέρνησης για χρήση μικρότερου κυβισμού αυτοκινήτων από τους ελεγχόμενους από το Δημόσιο φορείς, η ΔΕΗ ΑΕ θα αναπροσαρμόσει την πολιτική της στον τομέα των αυτοκινήτων.

Η σχετική  αλλαγή θα προωθηθεί στο πλαίσιο  των κοινών προσπαθειών που καταβάλλονται  για εξοικονόμηση πόρων σε μια  δύσκολη για την Οικονομία  περίοδο, αλλά και για την αποτελεσματικότερη προστασία του Περιβάλλοντος».

Μέχρις εδώ, όλα καλά… Τι μαθαίνουμε όμως στην συνέχεια;

Ότι  «η ΔΕΗ υιοθέτησε και εφάρμοσε από το 2001 πολιτική αυτοκινήτων για τα ανώτατα στελέχη της, μέσω  χρονομισθώσεων αυτοκινήτων 1.800cc για τους Γενικούς Διευθυντές διάρκειας 4 ετών με μηνιαίο μίσθωμα 740 ευρώ»...

Ότι «κατά  τη δεύτερη τετραετία (άνοιξη 2005 – 2009) εφαρμογής της, η πολιτική αυτή αφορούσε στην παροχή στους Γενικούς Διευθυντές αυτοκινήτων 1.800cc με μέγιστο μηνιαίο μίσθωμα 800 ευρώ»… 

Και, τέλος, ότι  «ενόψει της επικείμενης λήξης  της δεύτερης τετραετούς χρονομίσθωσης, η επιχείρηση προέβη το 2008 σε μερική αναθεώρηση της σχετικής πολιτικής της. Συγκεκριμένα, η νέα πολιτική προβλέπει την παροχή στους Γενικούς Διευθυντές αυτοκινήτων έως 2.000cc, διατηρώντας όμως σχεδόν το ίδιο από το 2001 πλαφόν μέγιστου μηνιαίου μισθώματος της τάξης των 800 ευρώ»! 

Κλείσιμο

Δηλαδή έναν και πλέον χρόνο πριν λήξει  η περίοδος της χρονομίσθωσης και καθώς κάθε τρίμηνο που περνούσε η ΔΕΗ ανακοίνωνε όλο και μεγαλύτερες ζημιές, για να φτάσει στα 400 εκατ. Ευρώ για όλο το 2008, η διοίκηση έδωσε ακριβότερα αυτοκίνητα στους Γενικούς Διευθυντές της… 

Λέτε, άραγε, να μην έχει γίνει ακόμη δεκτή  η παραίτηση Αθανασόπουλου επειδή η νέα πολιτική ηγεσία του υπουργείου περιμένει από την Διοίκηση της  ΔΕΗ κι άλλες …γλαφυρές ομολογίες; Θα δείξει… 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης