FAZ: «Η Ελλάδα θα γίνει για τους φορολογούμενους ένα βαρέλι δίχως πάτο»
FAZ: «Η Ελλάδα θα γίνει για τους φορολογούμενους ένα βαρέλι δίχως πάτο»
Eίναι κοινό μυστικό στην Αθήνα, στις Βρυξέλλες και στο Βερολίνο ότι «ένα τρίτο πακέτο βοήθειας για την Ελλάδα είναι απαραίτητο, εκτιμά η εφημερίδα
Πληθώρα δημοσιευμάτων για τις εξελίξεις στο ζήτημα της Ελλάδας από τον γερμανικό τύπο. Μεταξύ άλλων αναφορές στη δίκη του πρώην υπ. Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου και στο λαθρεμπόριο καυσίμων στην Ελλάδα.
«Η Ελλάδα χρειάζεται ένα νέο πρόγραμμα βοήθειας», γράφει η Frankfurter Allgemeine Zeitung στις οικονομικές τις σελίδες, επικαλούμενη ανεπίσημες συζητήσεις στις Βρυξέλλες, όπου γίνεται λόγος για «τουλάχιστον 20 δις», τα οποία «χρειάζεται το ελληνικό κράτος από τον Ιούνιο και έπειτα», όπως αναφέρει. Σχόλιο της εφημερίδας της Φραγκφούρτης εκτιμά ότι είναι κοινό μυστικό στην Αθήνα, στις Βρυξέλλες και στο Βερολίνο ότι «ένα τρίτο πακέτο βοήθειας για την Ελλάδα είναι απαραίτητο. (...) Ποτέ ξανά δεν έχει λάβει μία τόσο μικρή χώρα ένα τόσο γιγαντιαίο Bail-out όσο η Ελλάδα. (...) Έως τώρα πρόκειται μόνο για δάνεια και εγγυήσεις, λέει η γερμανική κυβέρνηση. Η υπόθεση θα γίνει πραγματικά ακριβή όταν θα πρέπει να παραγραφεί ένα μεγάλο μέρος αυτών. Οι επικριτές της πολιτικής διάσωσης προειδοποιούσαν διαρκώς ότι η Ελλάδα θα γίνει για τους φορολογούμενους ένα βαρέλι δίχως πάτο. Δυστυχώς, είναι έτσι».
Στο πρόβλημα του λαθρεμπορίου καυσίμων στην Ελλάδα αναφέρεται ανάρτηση της ηλεκτρονικής έκδοσης του περιοδικού Der Spiegel. Όπως σημειώνει ο αρθρογράφος, «η Ελλάδα ελπίζει να αποκομίσει έσοδα ενός δις ευρώ από την καταπολέμηση του παράνομου εμπορίου καυσίμων». Όπως σημειώνεται, ο συγκεκριμένος στόχος της κυβέρνησης περιλαμβάνεται και στη λίστα μεταρρυθμίσεων που απεστάλη στους εταίρους της Ελλάδας.
«Βέβαιο είναι ότι το δημόσιο ταμείο της Ελλάδας χάνει μια περιουσία εξαιτίας του λαθρεμπορίου καυσίμων. Οι απώλειες εκτιμώνται σε 25 δις ευρώ, τα οποία έχασε η χώρα τα προηγούμενα 20 χρόνια εξαιτίας του λαθρεμπορίου και της νόθευσης καυσίμων. Η μία κυβέρνηση μετά την άλλη απέτυχαν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Κι αυτό διότι πίσω του κρύβονται ισχυρές ομάδες συμφερόντων, οργανωμένες σπείρες και διεφθαρμένοι τελωνειακοί υπάλληλοι και αστυνομικοί», αναφέρει το Spiegel.
«Θα μπορέσει ο ΣΥΡΙΖΑ να σημειώσει επιτυχία στο πεδίο που απέτυχαν άλλες κυβερνήσεις;» αναρωτιέται ο αρθρογράφος. Ο Γιώργος Ασμάτογλου, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων και Εμπόρων Καυσίμων, πιστεύει ότι ο στόχος της νέας κυβέρνησης είναι ρεαλιστικός, αν η ίδια εφαρμόσει τη δέσμη μέτρων που έχει εξαγγείλει. «Με αυτά τα βήματα οι αρχές θα μπορούσαν να λύσουν το 95% του προβλήματος και να επιτύχουν σημαντικά έσοδα εντός έξι μηνών, λέει ο Ασμάτογλου».
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
«Η Ελλάδα χρειάζεται ένα νέο πρόγραμμα βοήθειας», γράφει η Frankfurter Allgemeine Zeitung στις οικονομικές τις σελίδες, επικαλούμενη ανεπίσημες συζητήσεις στις Βρυξέλλες, όπου γίνεται λόγος για «τουλάχιστον 20 δις», τα οποία «χρειάζεται το ελληνικό κράτος από τον Ιούνιο και έπειτα», όπως αναφέρει. Σχόλιο της εφημερίδας της Φραγκφούρτης εκτιμά ότι είναι κοινό μυστικό στην Αθήνα, στις Βρυξέλλες και στο Βερολίνο ότι «ένα τρίτο πακέτο βοήθειας για την Ελλάδα είναι απαραίτητο. (...) Ποτέ ξανά δεν έχει λάβει μία τόσο μικρή χώρα ένα τόσο γιγαντιαίο Bail-out όσο η Ελλάδα. (...) Έως τώρα πρόκειται μόνο για δάνεια και εγγυήσεις, λέει η γερμανική κυβέρνηση. Η υπόθεση θα γίνει πραγματικά ακριβή όταν θα πρέπει να παραγραφεί ένα μεγάλο μέρος αυτών. Οι επικριτές της πολιτικής διάσωσης προειδοποιούσαν διαρκώς ότι η Ελλάδα θα γίνει για τους φορολογούμενους ένα βαρέλι δίχως πάτο. Δυστυχώς, είναι έτσι».
Στο πρόβλημα του λαθρεμπορίου καυσίμων στην Ελλάδα αναφέρεται ανάρτηση της ηλεκτρονικής έκδοσης του περιοδικού Der Spiegel. Όπως σημειώνει ο αρθρογράφος, «η Ελλάδα ελπίζει να αποκομίσει έσοδα ενός δις ευρώ από την καταπολέμηση του παράνομου εμπορίου καυσίμων». Όπως σημειώνεται, ο συγκεκριμένος στόχος της κυβέρνησης περιλαμβάνεται και στη λίστα μεταρρυθμίσεων που απεστάλη στους εταίρους της Ελλάδας.
«Βέβαιο είναι ότι το δημόσιο ταμείο της Ελλάδας χάνει μια περιουσία εξαιτίας του λαθρεμπορίου καυσίμων. Οι απώλειες εκτιμώνται σε 25 δις ευρώ, τα οποία έχασε η χώρα τα προηγούμενα 20 χρόνια εξαιτίας του λαθρεμπορίου και της νόθευσης καυσίμων. Η μία κυβέρνηση μετά την άλλη απέτυχαν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα. Κι αυτό διότι πίσω του κρύβονται ισχυρές ομάδες συμφερόντων, οργανωμένες σπείρες και διεφθαρμένοι τελωνειακοί υπάλληλοι και αστυνομικοί», αναφέρει το Spiegel.
«Θα μπορέσει ο ΣΥΡΙΖΑ να σημειώσει επιτυχία στο πεδίο που απέτυχαν άλλες κυβερνήσεις;» αναρωτιέται ο αρθρογράφος. Ο Γιώργος Ασμάτογλου, πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Πρατηριούχων και Εμπόρων Καυσίμων, πιστεύει ότι ο στόχος της νέας κυβέρνησης είναι ρεαλιστικός, αν η ίδια εφαρμόσει τη δέσμη μέτρων που έχει εξαγγείλει. «Με αυτά τα βήματα οι αρχές θα μπορούσαν να λύσουν το 95% του προβλήματος και να επιτύχουν σημαντικά έσοδα εντός έξι μηνών, λέει ο Ασμάτογλου».
Διαβάστε περισσότερα στο www.newmoney.gr
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα