Κούρσα εξοπλισμών στην ελληνική ακτοπλοϊα

Κούρσα εξοπλισμών στην ελληνική ακτοπλοϊα

Σε κούρσα εξοπλισμών για ενδυνάμωση της θέσης τους σε Ελλάδα και Αδριατική έχουν αποδυθεί οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις εντείνοντας τον ανταγωνισμό με αγορές πλοίων, ναυηγήσεις πλοίων και εξαγορές εταιρειών. 

Τελευταίο κομμάτι στο παζλ έβαλε ο Όμιλος Attica με δυνατό του χαρτί τη ρευστότητα που διαθέτει και με στόχο να ενισχύσει τη θέση του σε Αδριατική και Αιγαίο.


Μετά την αγορά τον περασμένο χρόνο δύο νεότευκτων ro-pax, των Superfats I και Superfats II εκ των οποίων το πρ

Κούρσα εξοπλισμών στην ελληνική ακτοπλοϊα

Σε κούρσα εξοπλισμών για ενδυνάμωση της θέσης τους σε Ελλάδα και Αδριατική έχουν αποδυθεί οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις εντείνοντας τον ανταγωνισμό με αγορές πλοίων, ναυηγήσεις πλοίων και εξαγορές εταιρειών. 

Τελευταίο κομμάτι στο παζλ έβαλε ο Όμιλος Attica με δυνατό του χαρτί τη ρευστότητα που διαθέτει και με στόχο να ενισχύσει τη θέση του σε Αδριατική και Αιγαίο.


Μετά την αγορά τον περασμένο χρόνο δύο νεότευκτων ro-pax, των Superfats I και Superfats II εκ των οποίων το πρώτο είναι ήδη δρομολογημένο στην Αδριατική και μέσα στο καλοκαίρι ακολουθεί και το δεύτερο, ο Όμιλος στράφηκε και στο Αιγαίο.

Η  υπογραφή των συμβολαίων, την περασμένη Πέμπτη, με τα Daewoo Shipbuilding and Marine Engineering για τη ναυπήγηση δύο ro-pax, δείχνει την πρόθεση για ενίσχυση στο Αιγαίο. Επένδυση αξίας 137 εκ. Ευρώ. 

Μινωϊκές Γραμμές 

Ο Εμ.Γκριμάλντι αρχίζει να βάζει στην Αδριατική τα πλοία που παραλαμβάνει από το ναυπηγικό του πρόγραμμα, υπό τον μανδύα των Μινωϊκών όπου είναι μεγαλομέτοχος.

Στα ναυπηγεία Fincantieri έξω από τη Νάπολη, κατασκευάζεται η ναυαρχίδα του Ομίλου Grimaldi, του Cruise Europe το οποίο από τον προσεχή Σεπτέμβριο αναμένεται να δρομολογηθεί στη γραμμή Πάτρα-Ανκόνα για λογαριασμό των Μινωϊκών.

Πρόκειται για ένα από τα δύο πλοία από εκείνα που ναυπηγεί ο Εμανουέλε Γκριμάλντι για λογαριασμό της ηρακλειώτικης εταιρείας.

Οι Μινωικές αναμένεται να ανανεώσουν σταδιακά όλο τον στόλο τους αγοράζοντας πλοία με διπλάσιο γκαράζ, δηλαδή με 3-4.000 γραμμικά μέτρα.

Σειρά έχει πάρει το αδελφό πλοίο του Cruise Europe. Πρόκειται για το Cruise Olympia, το οποίο αναμένεται να παραδοθεί τον Απρίλιο του 2010 και θα διπλώσει με το Cruise Europe στη γραμμή της Ανκόνα.

Έχουν μεταφορική ικανότητα 180 φορτηγών και 3.000 επιβατών, το καθένα και υπηρεσιακή ταχύτητα που φθάνει τα 30 μίλια. Θα δρομολογηθούν στη γραμμή Πάτρα-Ανκόνα.

Κλείσιμο

ΑΝΕΚ 

Η  συμφωνία εξαγοράς του 33,35% της «Hellenic Seaways» αποδεικνύει ότι ο Όμιλος της ΑΝΕΚ σε μια περίοδο δυσμενών οικονομικών συγκυριών λαμβάνει αποφάσεις στρατηγικής σημασίας, ενισχύει την κεφαλαιακή του επάρκεια και θωρακίζει την ηγετική του θέση στην ελληνική ακτοπλοΐα.

Aegean Speed Lines 

Δυναμική είναι εφέτος το καλοκαίρι η παρουσία της Aegean Speed Lines, συμφερόντων του εφοπλιστή Λεωνίδα Δημητριάδη Ευγενίδη. 

Πέρυσι η εταιρεία προχώρησε στην πώληση του δεύτερου ταχύπλοου σκάφους που είχε αποκτήσει το 2007.Ταυτόχρονα όμως  επένδυσε στην αγορά δύο νεότερων ταχύπλοων, αξίας 26 εκ. ευρώ περίπου.  

Με τρία ταχύπλοα,  που  συνδέουν το λιμάνι του Πειραιά με τις Κυκλάδες, η εταιρεία μπαίνει δυνατά  στην «ναυμαχία» του καλοκαιριού.

Επίσης,  η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε  να υψώσει και στα τάι ταχύπλοά της  την ελληνική σημαία και να επανδρωθούν με ελληνικά πληρώματα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης