Αγριεύουν οι κόντρες για τις τιμές στο γιαούρτι
Με χτυπήματα κάτω από τη ζώνη επιχειρεί η βιομηχανία γάλακτος να αντεπιτεθεί ως προς το κύμα μειώσεων των τιμών που ξεκίνησε πρόσφατα από τις βιομηχανίες Danone και Vivartia.
Πιο συγκεκριμένα, με μια επιθετική καμπάνια, που όμοιά της σπάνια γνώρισε η αγορά γιαούρτης, την περασμένη Κυριακή, η γαλακτοβιομηχανία ΦΑΓΕ καταφέρθηκε κατά του ανταγωνισμού τονίζοντας πως «δεν χρειάζεται να τρως λιγότερο για να τρως φθηνότερα».
Με χτυπήματα κάτω από τη ζώνη επιχειρεί η βιομηχανία γάλακτος να αντεπιτεθεί ως προς το κύμα μειώσεων των τιμών που ξεκίνησε πρόσφατα από τις βιομηχανίες Danone και Vivartia.
Πιο συγκεκριμένα, με μια επιθετική καμπάνια, που όμοιά της σπάνια γνώρισε η αγορά γιαούρτης, την περασμένη Κυριακή, η γαλακτοβιομηχανία ΦΑΓΕ καταφέρθηκε κατά του ανταγωνισμού τονίζοντας πως «δεν χρειάζεται να τρως λιγότερο για να τρως φθηνότερα».
Το σλόγκαν της γνωστής βιομηχανίας στρέφεται κατά όσων βιομηχανιών επέλεξαν να χαμηλώσουν τις τιμές, υπονοώντας σαφώς όμως πως μειώνουν τις παρεχόμενες στις συσκευασίες ποσότητες.
Η εταιρεία της οικογένειας Φιλίππου αναφέρει συγκεκριμένα πως στις συσκευασίες των 150 γραμμαρίων που παρουσιάζονται στην αγορά, η ίδια απαντά με μεγαλύτερη ποσότητα σε πιο χαμηλή τιμή, υιοθετώντας την προσφορά του 2 συσκευασίες σε τιμή της μίας.
Η παραπάνω ενέργεια βέβαια, όπως ήταν αναμενόμενο, προκάλεσε τα σχόλια του ανταγωνισμού καθώς είναι η πρώτη που κινείται με τόση ένταση και δυναμισμό μετά τα προ τετραετίας προβλήματα που η ΦΑΓΕ είχε εξαιτίας σειράς παρτίδων που βρέθηκαν με μούχλα.
«Καλύτερα θα είναι όσοι διαδίδουν ψέματα περί συσκευασιών να κοιτάξουν τα του οίκου τους και τα ακατάλληλα γιαούρτια που έδωσαν κατ΄ εξακολούθηση στον καταναλωτή» υπήρξε η απάντηση από τη μεριά εκπροσώπου του ανταγωνισμού.
Από τη μεριά της η επίσης συμμετέχουσα στον κλάδο γιαούρτης Friesland Hellas η οποία δημιούργησε το γιαούρτι ΝΟΥΝΟΥ δεν επιδιώκει να μπει στη μάχη των εντυπώσεων και απλά πιστεύει πως η ανοδική αυτήν την περίοδο πορεία των πωλήσεων στα εν λόγω είδη θα την ενισχύσει.
Όλα αυτά βέβαια συμβαίνουν σε μια δύσκολη συγκυρία καθώς συνολικά ο κλάδος γάλακτος με βάση μετρήσεις της εταιρείας AC Nielsen κινείται πτωτικά έως και κατά 5%.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr