Yummy: Οι νέοι αστοί γίνονται τώρα ο στόχος των εταιρειών με είδη πολυτελείας

Yummy: Οι νέοι αστοί γίνονται τώρα ο στόχος των εταιρειών με είδη πολυτελείας

«Το μετρό-σεξουαλ, που αποτελούσε κλισέ πριν από 20 χρόνια, γίνεται τώρα μια εμπορική πραγματικότητα», λέει η HSBC

Yummy: Οι νέοι αστοί  γίνονται τώρα ο στόχος των εταιρειών με είδη πολυτελείας
Η μόδα μπορεί να αλλάξει τους ρόλους των δύο φύλων και την ηλικία. Πλέον, σε πολλά μέρη του κόσμου, η πιο ελκυστική ηλικία-δημογραφικά- για εταιρείες ειδών πολυτελείας όπως η Burberry και η Coach δεν είναι οι γυναίκες μέσης ηλικίας με χρυσές πιστωτικές κάρτες. Είναι οι εικοσάρηδες άντρες με smartphones και θέματα... αυτοεκτίμησης.

Η νέα αυτή τάση ονομάστηκε "Yummy" και σημαίνει «Young Urban Male» (νέος αστός) και υποδηλώνει μία νέα «μετροσέξουαλ στροφή» στις αγοραστικές συνήθειες των ανδρών, η οποία πρόκειται να καθορίσει τις δαπάνες σε είδη πολυτελείας τα επόμενα χρόνια, σύμφωνα με μελέτη της HSBC.

«Το μετρό-σεξουαλ, που αποτελούσε κλισέ πριν από 20 χρόνια, γίνεται τώρα μια εμπορική πραγματικότητα», λέει η HSBC.

Διαβάστε περισσότερα από το newmoney.gr εδώ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης