Ford: Ζητάει 9 δισ. δολάρια για την διάσωση

Ford: Ζητάει 9 δισ. δολάρια για την διάσωση

Η πρώτη εκ των τριών «μεγάλων αδερφών» του Ντιτρόιτ, η δεύτερη μεγαλύτερη αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Ford Motor Co. άνοιξε τον κύκλο των ακροάσεων ενώπιον του Κογκρέσου.

Οι 3 μεγάλες αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, Ford, General Motors Corp. και Chrysler, ζητούν από την αμερικανική κυβέρνηση έκτακτη επιχορήγηση ύψους άνω των 25 δις δολαρίων, με το ατράνταχτο επιχείρημα (!) πως σε αντίθετη περίπτωση η μόνη τους ε

Ford: Ζητάει 9 δισ. δολάρια για την διάσωση

Η πρώτη εκ των τριών «μεγάλων αδερφών» του Ντιτρόιτ, η δεύτερη μεγαλύτερη αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία Ford Motor Co. άνοιξε τον κύκλο των ακροάσεων ενώπιον του Κογκρέσου.

Οι 3 μεγάλες αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, Ford, General Motors Corp. και Chrysler, ζητούν από την αμερικανική κυβέρνηση έκτακτη επιχορήγηση ύψους άνω των 25 δις δολαρίων, με το ατράνταχτο επιχείρημα (!) πως σε αντίθετη περίπτωση η μόνη τους εναλλακτική είναι η σταδιακή περικοπή εργασιών, γραμμών παραγωγής, εργοστασίων και η απόλυση χιλιάδων εργαζομένων αρχής γενομένης από τον επόμενο κιόλας μήνα!

Οι επικεφαλής τους μάλιστα είχαν ξαναβρεθεί προ τριών εβδομάδων ενώπιον των μελών της αρμόδιας Επιτροπής της Γερουσίας απ’ όπου ουσιαστικά είχαν εκδιωχθεί και τους είχε ζητηθεί σε αυστηρό τόνο ένα «ρεαλιστικό οικονομικό και επιχειρηματικό πλάνο» προκειμένου να τους χορηγηθεί – υπό όρους μάλιστα – η προσδοκούμενη βοήθεια.

Έτσι, σήμερα το απόγευμα πρώτος έφτασε στην αίθουσα της Γερουσίας ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ford Άλαν Μιουλάλι ο οποίος και κατέθεσε το «δικό» του σχέδιο διάσωσης της εταιρίας.

Σε γενικές γραμμές η Ford θεωρείται πως βρίσκεται στη λιγότερο δυσχερή θέση έναντι των άλλων δύο εταιριών καθώς η ρευστότητά της οριακά έστω επαρκεί για να χρηματοδοτήσει τη λειτουργία της (συν την ροή κεφαλαίων προς το συνταξιοδοτικό fund των εργαζομένων της) για τουλάχιστον άλλα 2 χρόνια.

Ακόμα κι έτσι όμως ο μίστερ Μιουλάλι ζητάει στο σχέδιο που κατέθεσε δάνεια ύψους 9 δις δολαρίων από το αμερικανικό Δημόσιο και εκτιμά πως με μια σειρά αναδιαρθρώσεων (σε αυτές περιλαμβάνει και μια ενδεχόμενη πώληση της θυγατρικής Volvo) η Ford θα καταφέρει να επιστρέψει σε κερδοφορία έως τα μέσα του 2011.

Κλείσιμο

Ανάμεσα στις λοιπές προβλέψεις του «σχεδίου Μιουλάλι» περιλαμβάνεται και ένα κονδύλι ύψους 14 δις δολαρίων για έρευνες στον τομέα της ενεργειακής απόδοσης των παραγόμενων από την εταιρία οχημάτων, παράμετρος που θεωρείται αναγκαία από τους Δημοκρατικούς γερουσιαστές.

Για να γίνει δε πιο «πειστικός» ο μίστερ Μιουλάλι δεσμεύεται πως ο ίδιος θα περιοριστεί στη συμβολική αμοιβή του ενός (1) δολαρίου ετησίως έως ότου η εταιρία ανακοινώσει κέρδη.

Απομένει να δούμε τώρα τις επιλογές των ομολόγων του της GM και της Chrysler και φυσικά την κρίσιμη απόφαση του Κογκρέσου...

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης