Αδ. Γεωργιάδης: «Δεν υπάρχει σκέψη για αύξηση της φορολογίας στη ναυτιλία»

Αδ. Γεωργιάδης: «Δεν υπάρχει σκέψη για αύξηση της φορολογίας στη ναυτιλία»

Η αύξηση των φόρων μειώνει την ανταγωνιστικότητα , την οποία χρειαζόμαστε για να μπει στην πορεία ανάπτυξης η χώρα" δήλωσε ο υφυπουργός Άδωνις Γεωργιάδης στη διάρκεια της πρώτης του συνέντευξης Τύπου.

Αδ. Γεωργιάδης: «Δεν υπάρχει σκέψη για αύξηση της φορολογίας στη ναυτιλία»
"Δεν υπάρχει αυτή η σκέψη στο υπουργείο ούτε κατά διάνοια. Η αύξηση των φόρων μειώνει την ανταγωνιστικότητα , την οποία χρειαζόμαστε για να μπει στην πορεία ανάπτυξης η χώρα" δήλωσε ο υφυπουργός Άδωνις Γεωργιάδης στη διάρκεια της πρώτης του συνέντευξης Τύπου.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο αίτημα των Ελλήνων εφοπλιστών για την επανασύσταση του πρώην ΥΕΝ. "Άμεση επανασύσταση του ΥΕΝ και με το Λιμενικό μέσα ζήτησαν οι Έλληνες εφοπλιστές του Λονδίνου. Το ζητούν ως άμεσο μέτρο αποκατάστασης εμπιστοσύνης του εφοπλιστικού κόσμου με την Ελλάδα. Είναι δύσκολο να το εξηγήσω στους συναδέλφους μου στη Βουλή, που δεν έχουν δουλέψει ούτε μία ημέρα στη ζωή τους, ότι η επανασύσταση λειτουργεί ως One stop shop" τόνισε.

Και προσέθεσε: "Εάν η νέα εποχή είναι να έχουμε μείωση 4% της δύναμης του ελληνικού στόλου, ας γυρίσουμε στα παλαιά. Είμαστε εδώ να λύνουμε τα προβλήματα. Να μας εξηγήσουν γιατί με τη νέα δομή χάνονται πλοία".

Και κατέληξε: «Είναι θέμα του πρωθυπουργού η επανασύσταση του ΥΕΝ. Είμαστε και ως κόμμα προς αυτή την κατεύθυνση. Θα έπρεπε να γίνει χθες. Ήταν ένα λάθος. Στο χώρο της Ναυτιλίας η προηγούμενη κυβέρνηση έχει ξεπεράσει τον κακό της εαυτό όσον αφορά στο θέμα των διοικητικών αλλαγών. Αυτό το λάθος πρέπει να διορθωθεί».
 
Κλείσιμο
Τα κυριότερα σημεία της συνέντευξης έχουν ως εξής:

- "Η διάθεση των Ελλήνων εφοπλιστών είναι υπέρ της Ν/Ζώνης γιατί θεωρούν ότι έχουν τους καλύτερους τεχνίτες και ποιότητα δουλειάς. Όμως υπό τις παρούσες συνθήκες μου είπαν ότι δεν μπορούν να επιλέξουν το Πέραμα και στέλνουν αλλού,
 
- Επέμενε ο δημοσιογράφος της Lloyd’s ότι σχεδιάζουμε μία μεγάλη αύξηση στη φορολογία των εφοπλιστών. Δεν υπάρχει αυτή σκέψη στο υπουργείο ούτε κατά διάνοια. Η αύξηση των φόρων μειώνει την ανταγωνιστικότητα , την οποία χρειαζόμαστε για να μπει στην πορεία να ανάπτυξης η χώρα.
 
- Δεν είναι αίτημα του Άδωνη Γεωργιάδη ούτε παραξενιά να γίνει επανασύσταση του υπουργείου.
 
- Μετά τις 20 Δεκεμβρίου δεν θα έχω οικονομικές υπηρεσίες. Δεν προλαβαίνω να τις φτιάξω. Και αναγκαζόμαστε να χάνουμε πολύτιμο χρόνο να διορθώνουμε τα προβλήματα από τις διοικητικές αλλαγές. Πρέπει να βγει ΠΔ για να συνεχίσει να λειτουργεί το υπουργείο.
 
- Δεν έχουμε την πολυτέλεια του χρόνου και του χρήματος για να ασχολούμαστε με ανοησίες.
 
- Είναι θέμα του πρωθυπουργού η επανασύσταση του ΥΕΝ. Είμαστε και ως κόμμα προς αυτή την κατεύθυνση. Θα έπρεπε να γίνει χθες. Ήταν ένα λάθος. Στο χώρο της Ναυτιλίας η προηγούμενη κυβέρνηση έχει ξεπεράσει τον κακό της εαυτό όσο αφορά στο θέμα των διοικητικών αλλαγών. Αυτό το λάθος πρέπει να διορθωθεί.
 
- Το κόστος μετακόμισης: Έχουμε πέντε κτήρια εκ των οποίων τα 3 είναι με ενοίκια. Είναι δύσκολο να εξηγήσεις στον κόσμο ότι είναι δεν είναι δυνατόν να δουλέψει ένα υπουργείο και να μην ξέρει ο εργαζόμενος που θα δουλεύει την επόμενη ημέρα. Δεν είναι απλό ζήτημα. Διογκώνει την εργασιακή ανασφάλεια. Και αντί να ασχολούμαστε με τα ζέοντα φλέγοντα θέματα ασχολούμαστε με θέμα που θα έπρεπε να είχε λυθεί σε πέντε λεπτά.
 
- Εμένα όπου και να με βάλουν να δουλέψω, θα δουλέψω. Δεν είναι θέμα του γραφείου μου. Αυτή η απόφαση δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Και είναι κρίμα να βγαίνουν δύο υπουργοί και να ανακοινώνουν μία απόφαση η οποία δεν μπορεί να εφαρμοστεί. Το κτήριο της Γρ .Λαμπράκη έχει τρομακτικές αδυναμίες. Οι εργασίες που πρέπει να γίνουν ξεπερνούν τις 60.000 ευρώ. Αρα πρέπει να γίνει διαγωνισμός και θα χρειαστεί ένα τετράμηνο. Αρα δεν θα γίνει.
 
- Ο Έλληνας φορολογούμενος ξόδεψε πάνω από 600 χιλ. ευρώ για τη μετακόμιση από τη Γρ. Λαμπράκη στην Ακτή Βασιλειάδη. Και ερχόμαστε μετά από 4-5 χρόνια και λένε να πάμε πίσω. Από την τσέπη τους θα το πληρώσουν οι υπουργοί; Αν κάνουν χορηγία οι Χρυσοχοΐδης-Παπουτσής 700 χιλ. ευρώ ας το κάνουν.
 
- Δεν υπάρχουν σκέψεις για την πλήρη απελευθέρωση της ακτοπλοίας σε θέματα όπως οι οργανικές συνθέσεις , η 10μηνη απασxόληση κλπ".
 
- Η ελληνική σημαία θα γίνει ακριβότερη λόγω της αύξησης ασφαλίστρων για τα πλοία που διαπλέουν τις επικίνδυνες περιοχές. Εάν δεν υιοθετήσει η Ελλάδα το μέτρο για την πρόσληψη ιδιωτικών φρουρών τότε τα πλοία θα αλλάξουν σημαία.
 
- Η πολιτική απόφαση του δικού μας υπουργείου είναι να έρθει το νομοσχέδιο για την πειρατεία, ΑΜΕΣΑ προς ψήφιση στη Βουλή. Εάν δεν ψηφιστεί τότε το 2012, θα μειωθεί ακόμη περισσότερο ο υπό ελληνική σημαία στόλος.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης