Επίθεση ΝΔ για ΕΣΠΑ και απελευθέρωση ταξί
Επίθεση ΝΔ για ΕΣΠΑ και απελευθέρωση ταξί
Επίθεση στην κυβέρνηση για την διαχείριση του ΕΣΠΑ αλλά και για τις διχογνωμίες μεταξύ των υπουργών όσον αφορά την απελευθέρωση των ταξί εξαπέλυσε η ΝΔ καταλογίζοντάς της σύγχυση και ανεπάρκεια.
Επίθεση στην κυβέρνηση για την διαχείριση του ΕΣΠΑ αλλά και για τις διχογνωμίες μεταξύ των υπουργών όσον αφορά την απελευθέρωση των ταξί εξαπέλυσε η ΝΔ καταλογίζοντάς της σύγχυση και ανεπάρκεια.
Ο τομεάρχης Ανάπτυξης της ΝΔ κ. Κωστής Χατζηδάκης ανέφερε ότι το ποσοστό των απορροφήσεων κινείται σήμερα στο 21,8% αυξημένο μόλις κατά 3,8% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2010 ποσοστό που κατατάσσει την χώρα μας στην 20η θέση μεταξύ των 27 της ΕΕ από την 5η που κατείχε τον Σεπτέμβριο του 2009. Ως ενδεικτικό των αναιτιολόγητων καθυστερήσεων της κυβέρνησης ανέφερε την αλλαγή τριών εποπτευόντων υφυπουργών μέσα σε 20 μήνες. Καταλόγισε στην κυβέρνηση ότι «το ποσοστό απορρόφησης που παρουσιάζει είναι εν μέρει πλασματικό καθώς επίσης ότι μεγάλο μέρος των κονδυλίων που έχουν απορροφηθεί οφείλεται στα έργα γέφυρες».
Επίσης την κατηγόρησε ότι «εξαγγέλλει νέα προγράμματα ενώ τα ήδη υπάρχοντα δεν έχουν καθόλου ικανοποιητικά αποτελέσματα». Ανέφερε τέλος ότι η ΝΔ από τον Φεβρουάριο του 2010 είχε προτείνει αύξηση της κοινοτικής συμμετοχής στην χρηματοδότηση ΕΣΠΑ λόγω της κρίσης. Πρόσθεσε ότι ενδεικτικό της κυβερνητικής αμηχανίας είναι ότι ο αρμόδιος υπουργός προ ημερών μίλησε για «φρούδες ελπίδες» που καλλιεργούνται και αφετέρου για «έκτακτο πρόγραμμα χρηματοδότησης» που θα διαπραγματευθεί με την κομισιόν.
Στην ίδια συνέντευξη Τύπου ο τομεάρχης Περιφερειακής Πολιτικής κ. Κώστας Μουσουρούλης επιτέθηκε στον πρωθυπουργό για την επιστολή του στον πρόεδρο της Κομισιόν κ. Μπαρόζο λέγοντας ότι «είναι πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως εριμμένοι χωρίς στόχευση και αιτήματα και με πολιτικά λάθη». Υποστήριξε ότι η επιστολή δείχνει ότι « δεν υπάρχει σχέδιο καθώς επίσης ότι συνιστά ομολογία ότι ουδέποτε διαπραγματεύθηκε ή διεκδίκησε».
Αναφερόμενος στην διχογνωμία μεταξύ Ρέππα-Ραγκούση χαρακτήρισε την κυβέρνηση «σκορποχώρι» και πρόσθεσε ότι «ο ένας γκρεμίζει όσα έχτιζε ο άλλος. Ο υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Δικτύων κ. Γ. Ραγκούσης ακυρώνει ετσιθελικά και χωρίς καμία συνεννόηση με κανένα όσα συμφώνησε και προωθούσε, ως προς την απελευθέρωση των «ταξί», ο προκάτοχός του κ. Δ. Ρέππας».
Θύμισε ότι ο κ. Δ. Ρέππας, ύστερα από διαβούλευση με τον ενδιαφερόμενο κλάδο, είχε στείλει προς επεξεργασία στο Συμβούλιο της Επικρατείας σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος με το οποίο ρυθμίζονταν οι όροι απελευθέρωσης των «ταξί» και πρόσθεσε ότι ο σημερινός αρμόδιος υπουργός, ο κ. Γ. Ραγκούσης αρνείται την υπογραφή του και ανατρέπει την πολιτική που εφάρμοζε ο προηγούμενος υπουργός.
Ο τομεάρχης Ανάπτυξης της ΝΔ κ. Κωστής Χατζηδάκης ανέφερε ότι το ποσοστό των απορροφήσεων κινείται σήμερα στο 21,8% αυξημένο μόλις κατά 3,8% σε σχέση με τον Δεκέμβριο του 2010 ποσοστό που κατατάσσει την χώρα μας στην 20η θέση μεταξύ των 27 της ΕΕ από την 5η που κατείχε τον Σεπτέμβριο του 2009. Ως ενδεικτικό των αναιτιολόγητων καθυστερήσεων της κυβέρνησης ανέφερε την αλλαγή τριών εποπτευόντων υφυπουργών μέσα σε 20 μήνες. Καταλόγισε στην κυβέρνηση ότι «το ποσοστό απορρόφησης που παρουσιάζει είναι εν μέρει πλασματικό καθώς επίσης ότι μεγάλο μέρος των κονδυλίων που έχουν απορροφηθεί οφείλεται στα έργα γέφυρες».
Επίσης την κατηγόρησε ότι «εξαγγέλλει νέα προγράμματα ενώ τα ήδη υπάρχοντα δεν έχουν καθόλου ικανοποιητικά αποτελέσματα». Ανέφερε τέλος ότι η ΝΔ από τον Φεβρουάριο του 2010 είχε προτείνει αύξηση της κοινοτικής συμμετοχής στην χρηματοδότηση ΕΣΠΑ λόγω της κρίσης. Πρόσθεσε ότι ενδεικτικό της κυβερνητικής αμηχανίας είναι ότι ο αρμόδιος υπουργός προ ημερών μίλησε για «φρούδες ελπίδες» που καλλιεργούνται και αφετέρου για «έκτακτο πρόγραμμα χρηματοδότησης» που θα διαπραγματευθεί με την κομισιόν.
Στην ίδια συνέντευξη Τύπου ο τομεάρχης Περιφερειακής Πολιτικής κ. Κώστας Μουσουρούλης επιτέθηκε στον πρωθυπουργό για την επιστολή του στον πρόεδρο της Κομισιόν κ. Μπαρόζο λέγοντας ότι «είναι πλίνθοι και κέραμοι ατάκτως εριμμένοι χωρίς στόχευση και αιτήματα και με πολιτικά λάθη». Υποστήριξε ότι η επιστολή δείχνει ότι « δεν υπάρχει σχέδιο καθώς επίσης ότι συνιστά ομολογία ότι ουδέποτε διαπραγματεύθηκε ή διεκδίκησε».
«Σκορποχώρι η κυβέρνηση»
Αναφερόμενος στην διχογνωμία μεταξύ Ρέππα-Ραγκούση χαρακτήρισε την κυβέρνηση «σκορποχώρι» και πρόσθεσε ότι «ο ένας γκρεμίζει όσα έχτιζε ο άλλος. Ο υπουργός Μεταφορών, Επικοινωνιών και Δικτύων κ. Γ. Ραγκούσης ακυρώνει ετσιθελικά και χωρίς καμία συνεννόηση με κανένα όσα συμφώνησε και προωθούσε, ως προς την απελευθέρωση των «ταξί», ο προκάτοχός του κ. Δ. Ρέππας».
Θύμισε ότι ο κ. Δ. Ρέππας, ύστερα από διαβούλευση με τον ενδιαφερόμενο κλάδο, είχε στείλει προς επεξεργασία στο Συμβούλιο της Επικρατείας σχέδιο Προεδρικού Διατάγματος με το οποίο ρυθμίζονταν οι όροι απελευθέρωσης των «ταξί» και πρόσθεσε ότι ο σημερινός αρμόδιος υπουργός, ο κ. Γ. Ραγκούσης αρνείται την υπογραφή του και ανατρέπει την πολιτική που εφάρμοζε ο προηγούμενος υπουργός.
Κατέληξε ρωτώντας: «Ο κ. Ραγκούσης, ο οποίος -υποτίθεται- είχε και την ευθύνη συντονισμού του κυβερνητικού έργου, δεν ήξερε τι κάνει ο Ρέππας;
-Υπάρχει κυβερνητική πολιτική ή κάθε Υπουργός πειραματίζεται κατά το δοκούν και κατά περίσταση, εμπαίζοντας τους πάντες;
-Υπάρχει κυβερνητική συνέχεια και συνέπεια; Και επειδή, τελικά, γίνεται πολύ λόγος για συναίνεση. Με ποιον η κυβέρνηση ζητά να συναινέσουμε; Με τον κ. Ρέππα ή τον κ. Ραγκούση;».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα