Υπουργείο Ανάπτυξης: Τεράστιο πρόστιμο €250.000 σε e-shop εμπορίας κινητών και προϊόντων τεχνολογίας
Υπουργείο Ανάπτυξης: Τεράστιο πρόστιμο €250.000 σε e-shop εμπορίας κινητών και προϊόντων τεχνολογίας
Το κατάστημα δεν παρέδιδε προϊόντα για τα οποία είχε ήδη πληρωθεί και δεν επέστρεφε χρήματα στους καταναλωτές μεταξύ άλλων
Η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της γενικής γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ανακοίνωσε ότι, κατόπιν διερεύνησης πλήθους καταγγελιών, επέβαλε στο ηλεκτρονικό κατάστημα mobilepoint.gr, χρηματικό πρόστιμο ύψους 250.000 ευρώ, για παραβάσεις της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.
Ειδικότερα, οι παραβάσεις αφορούσαν σε:
- Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.
- Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.
- Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.
- Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.
- Παραπλάνηση των καταναλωτών σε σχέση με το δικαίωμα υπαναχώρησης στις συμβάσεις από απόσταση.
Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο ελέγχου παρόμοιων καταγγελιών καταναλωτών, η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει επιβάλει χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 1.210.000 ευρώ σε 9 ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, τα οποία, εν μέσω πανδημίας, προέτρεπαν στην αγορά προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό και δεν εκτέλεσαν τις παραγγελίες αν και εισέπραξαν το τίμημα.
Από το υπουργείο σημειώνεται ότι οι καταναλωτές που εντοπίζουν παρόμοια φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, πρέπει να υποβάλουν καταγγελία στην γραμμή καταναλωτή 1520 καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση 1520@efpolis.gr, προκειμένου να τύχουν άμεσης διερεύνησης.
Ειδήσεις σήμερα:
Παρατείνονται μέχρι τις 31 Ιουλίου τα μέτρα για τις παραλίες
«Έπεσαν κεφάλια» στον ΠΑΟΚ για την γκάφα με τα ληγμένα δελτία και τον κίνδυνο απώλειας βαθμών
Ουκρανή παρουσιάστρια έχασε το δόντι της σε ζωντανή μετάδοση - Δείτε βίντεο
Ειδικότερα, οι παραβάσεις αφορούσαν σε:
- Μη παράδοση των παραγγελθέντων προϊόντων παρά την καταβολή του τιμήματος.
- Μη επιστροφή των χρημάτων στους καταναλωτές μετά την ακύρωση της σύμβασης.
- Παροχή εσφαλμένης πληροφόρησης σχετικά με τον χρόνο παράδοσης των προϊόντων.
- Παραπλάνηση των καταναλωτών ως προς τις δεσμεύσεις της επιχείρησης για επιστροφή των χρημάτων.
- Παραπλάνηση των καταναλωτών σε σχέση με το δικαίωμα υπαναχώρησης στις συμβάσεις από απόσταση.
Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο ελέγχου παρόμοιων καταγγελιών καταναλωτών, η γενική διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή έχει επιβάλει χρηματικά πρόστιμα συνολικού ύψους 1.210.000 ευρώ σε 9 ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, τα οποία, εν μέσω πανδημίας, προέτρεπαν στην αγορά προϊόντων σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές σε σχέση με τον ανταγωνισμό και δεν εκτέλεσαν τις παραγγελίες αν και εισέπραξαν το τίμημα.
Από το υπουργείο σημειώνεται ότι οι καταναλωτές που εντοπίζουν παρόμοια φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, πρέπει να υποβάλουν καταγγελία στην γραμμή καταναλωτή 1520 καθώς και στην ηλεκτρονική διεύθυνση 1520@efpolis.gr, προκειμένου να τύχουν άμεσης διερεύνησης.
Ειδήσεις σήμερα:
Παρατείνονται μέχρι τις 31 Ιουλίου τα μέτρα για τις παραλίες
«Έπεσαν κεφάλια» στον ΠΑΟΚ για την γκάφα με τα ληγμένα δελτία και τον κίνδυνο απώλειας βαθμών
Ουκρανή παρουσιάστρια έχασε το δόντι της σε ζωντανή μετάδοση - Δείτε βίντεο
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα