Φορολογική πολιτική για τα εφοπλιστικά κεφάλαια
Φορολογική πολιτική για τα εφοπλιστικά κεφάλαια
«Όποια φοροαπαλλαγή ισχύει για τα ξένα κεφάλαια, το ίδιο θα ισχύει και για τα εφοπλιστικά κεφάλαια, έστω και αν είναι Έλληνες που έρχονται να επενδύσουν στην στεριά» ξεκαθάρισε ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Γιάννης Διαμαντίδης.
UPD:
«Όποια φοροαπαλλαγή ισχύει για τα ξένα κεφάλαια, το ίδιο θα ισχύει και για τα εφοπλιστικά κεφάλαια, έστω και αν είναι Έλληνες που έρχονται να επενδύσουν στην στεριά». Αυτό ξεκαθάρισε την Πέμπτη, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Γιάννης Διαμαντίδης, με αφορμή και την πρόσφατη συνάντηση που είχε ο Γ. Παπανδρέου με την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών.
«Δεν κοιτάμε την εθνικότητα του επενδυτή, αλλά από πού προέρχονται τα κεφάλαια για τις επενδύσεις. Επενδύσεις μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε έχει χρήματα» τόνισε ο υπουργός.
Ειδική αναφορά έκανε για την κρουαζιέρα, αποκαλύπτοντας ότι τέσσερις εταιρείες έχουν δείξει ενδιαφέρον να ξεκινούν πλοία της κρουαζιέρας από ελληνικά λιμάνια.
«Πρόκειται για τις MSC, Carnical, Costa και Caribbean. Μάλιστα, η Costa μας έχει πει ότι έχει ως στόχο να αυξήσει κατά 50% τους τουρίστες που θα φέρει το 2011 στην Ελλάδα. Και είναι προς το συμφέρον τους να ξεκινούν κρουαζιέρες για την ανατολική Μεσόγειο από την Ελλάδα, αφού θα γλιτώνουν χρόνο και χρήμα, λόγω καυσίμων, σε σύγκριση με σήμερα, που φεύγουν από ιταλικά λιμάνια, διαπλέοντας την Αδριατική».
Ο Γ. Διαμαντίδης υπογράμμισε ότι το μόνο θέμα που έχουν θέσει οι αμερικανικών συμφερόντων εταιρείες κρουαζιέρας είναι το θέμα ασφάλειας των λιμένων, με αφορμή τις απεργιακές κινητοποιήσεις του προηγούμενου χρόνου.
«Δεν κοιτάμε την εθνικότητα του επενδυτή, αλλά από πού προέρχονται τα κεφάλαια για τις επενδύσεις. Επενδύσεις μπορεί να κάνει ο οποιοσδήποτε έχει χρήματα» τόνισε ο υπουργός.
Ειδική αναφορά έκανε για την κρουαζιέρα, αποκαλύπτοντας ότι τέσσερις εταιρείες έχουν δείξει ενδιαφέρον να ξεκινούν πλοία της κρουαζιέρας από ελληνικά λιμάνια.
«Πρόκειται για τις MSC, Carnical, Costa και Caribbean. Μάλιστα, η Costa μας έχει πει ότι έχει ως στόχο να αυξήσει κατά 50% τους τουρίστες που θα φέρει το 2011 στην Ελλάδα. Και είναι προς το συμφέρον τους να ξεκινούν κρουαζιέρες για την ανατολική Μεσόγειο από την Ελλάδα, αφού θα γλιτώνουν χρόνο και χρήμα, λόγω καυσίμων, σε σύγκριση με σήμερα, που φεύγουν από ιταλικά λιμάνια, διαπλέοντας την Αδριατική».
Ο Γ. Διαμαντίδης υπογράμμισε ότι το μόνο θέμα που έχουν θέσει οι αμερικανικών συμφερόντων εταιρείες κρουαζιέρας είναι το θέμα ασφάλειας των λιμένων, με αφορμή τις απεργιακές κινητοποιήσεις του προηγούμενου χρόνου.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα