Τέλος οι selfies στο κόκκινο χαλί των Καννών

cannes_selfies

Η αλλαγή έγινε για να ενισχυθεί το κύρος και η βαρύτητα των γκαλά με τις πρεμιέρες των ταινιών

O Τιερί Φρεμό αναδιοργάνωσε το πρωτόκολλο στο επερχόμενο Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών απαγορεύοντας τις πρωινές δημοσιογραφικές προβολές ταινιών του διαγωνιστικού τμήματος πριν από τις βραδινές τους πρεμιέρες, αλλά και τις selfies στο κόκκινο χαλί.

Σύμφωνα με το νέο σχέδιο, οι κριτικοί και οι δημοσιογράφοι θα βλέπουν τις ταινίες στο θέατρο Debussy την ίδια ώρα που οι προσκεκλημένοι θα παρακολουθούν στην κεντρική αίθουσα τις βραδινές παγκόσμιες πρεμιέρες, όπως ανάφερε ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ των Καννών Τιερί Φρεμό σε συνέντευξή του στο Le Film Francais.

Η αλλαγή έγινε για να ενισχυθεί το κύρος και η βαρύτητα των γκαλά με τις πρεμιέρες των ταινιών.

Τον Μάιο το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου των Καννών γιορτάζει την 71η επέτειό του. Στο Φεστιβάλ πολύ συχνά οι σκληρές κριτικές που δημοσιεύονται νωρίτερα μπορούν να διαλύσουν τις προοπτικές μιας ταινίας ακόμη και πριν από τη λαμπερή πρεμιέρα σε gala στο Palais. Η πρακτική αυτή έχει στρέψει ορισμένους κινηματογραφιστές και στούντιο σε άλλα Φεστιβάλ, όπως της Βενετίας και του Τορόντο, όπου οι κριτικές ταινιών πιστεύεται ότι είναι πιο ήπιες.

Ο Φρεμό είπε ότι με την απαγόρευση των πρωινών προβολών επιδιώκεται «η ανανέωση της ελκυστικότητας και της λάμψης των βραδινών γκαλά», σύμφωνα με το Variety.

«Στις 7 μμ οι εκπρόσωποι του Τύπου θα βλέπουν την ταινία την ίδια στιγμή στο Debussy. Η αγωνία θα είναι ολοκληρωτική!» δήλωσε ο Φρεμό στο Le Film Francais.

Ο Φρεμό προσπάθησε επίσης να περιορίσει την πρακτική των selfies στο κόκκινο χαλί και αποφάσισε τώρα να τις απαγορεύσει πλήρως. «Στο κόκκινο χαλί, η επουσιώδης πτυχή και η επιβράδυνση που προκαλείται από την ενόχληση που προκύπτει από αυτές τις selfies αμαυρώνει την ποιότητα της εμπειρίας του κόκκινου χαλιού και του Φεστιβάλ» είπε τονίζοντας πως το κινητό «τσαλακώνει το μεγαλείο των Καννών».

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

country_arthro

Πλήθος αφίξεων εκ των οποίων συνιστώ δύο, “Γλυκιά πατρίδα” και “ο κατάσκοπος που με παράτησε”, καθώς και την επανέκδοση του αριστουργηματικού φιλμ νουάρ “Ο κόκκινος κύκλος”

ethan5

Από τότε που στα 90s καθόρισε το πρότυπο του indie-φιλοσοφο-ρομαντικο-κούκλου που έπαιζε κιθάρα κι αγαπούσε με πάθος τη Γουαϊνόνα Ράιντερ στο «Νέοι, ωραίοι και άνεργοι», ο Ίθαν Χοκ έχει αγαπήσει με αντίστοιχο πάθος το ανεξάρτητο σινεμά (κι εκείνο αυτόν) και την ανεξάρτητη μουσική

tainies01

Εξι  φρέσκιες  αφίξεις.  Επικεφαλής ο χαοτικός “Δοκ Κιχώτης” του Τέρι  Γκίλιαμ. Και μία επανάληψη από το παρελθόν με  την “Οδύσεια του διαστήματος” του Στάνλει Κιούμπρικ

5