Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Οι ταινίες της εβδομάδας
Οι ταινίες της εβδομάδας
Εν μέσω θερινής ραστώνης, στις αίθουσες αναμένεται έντονη κινητικότητα, αφού σπάνια έχουν συγχρονιστεί τόσες ωραίες ταινίες σε μία μόλις κινηματογραφική εβδομάδα
UPD:
Εν μέσω θερινής ραστώνης, στις αίθουσες αναμένεται έντονη κινητικότητα, αφού σπάνια έχουν συγχρονιστεί τόσες ωραίες ταινίες σε μία μόλις κινηματογραφική εβδομάδα
Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που είχαμε τόσο πολλές καλές ταινίες μέσα στην ίδια εβδομάδα. Αν δεν είχε προστεθεί τελευταία στιγμή το «Γράψε λάθος», θα ήταν άψογη. Οπως είναι και η νέα εκδοχή του «Spider-Man», αψεγάδιαστη και διασκεδαστικότατη, ένα τέλειο fun πακέτο. Για πιο ευρωπαϊκό ύφος, αλλά διόλου κουλτουριάρικο ή βαρύ, ακολουθήστε τους «Κυνηγούς κεφαλών». Διαφορετικά, αφεθείτε στην απόλαυση ενός θερινού με δυο ανυπέρβλητες επανεκδόσεις το «Οι άντρες προτιμούν τις ξανθιές» και το «Notorious». Δεν θα χάσετε σε καμία, μα καμία, περίπτωση.
The Amazing Spider-Man
Του Μαρκ Γουέμπ. Με τους Αντριου Γκάρφιλντ, Εμα Στόουν, Ρις Ιφανς, Μάρτιν Σιν, Σάλι Φιλντ
Φαντασίας, 2012, ΗΠΑ. 2 ώρες και 16 λεπτά
Επιτέλους, ένας Σπάιντερμαν πραγματικά απίθανος. Αρχικά, δεν εμφανίζεται ούτε για δευτερόλεπτο ο Τόμπι Μαγκουάιρ! Ακόμα κι αν σας αρέσει ο περιβόητος ξινο-κλαψιάρης, θα υποδεχτείτε με ανοιχτές αγκάλες τον «αντικαταστάτη» Αντριου Γκάρφιλντ, ο οποίος ζωντανεύει με όλες τις σωστές δόσεις νεύρου, ντροπής, ορμής, αμφιβολίας και καλοσύνης τον έφηβο Σπάιντερμαν. Και δένει υπέροχα με την επίσης... απίθανη Εμα Στόουν στον ρόλο της Γκουέν Στέισι, της πρώτης φιλενάδας του χαρακτήρα (η χημεία των οποίων, καθότι ζευγάρι στην πραγματικότητα, είναι εμφανής και πολύ χαριτωμένη).
Η ομορφιά της καινούριας ταινίας δεν έγκειται όμως μόνο στους χαρισματικούς πρωταγωνιστές (να αναφέρουμε εδώ και τον Ρις Ιφανς στον ρόλο του παρεξηγημένου κακού Δόκτορα Κόνορς/Σαύρα), αλλά και στο καλοδουλεμένο σενάριο που εστιάζει στα ανθρώπινα χαρακτηριστικά του Πίτερ Πάρκερ - τις ανάγκες, τις φοβίες και τις επιθυμίες του, τα παιδικά του τραύματα και τις εφηβικές του ορέξεις. Σκηνοθετικά ο Μαρκ Γουέμπ (ακόμα και το επίθετο του οποίου παραπέμπει ηχητικά στον ιστό της αράχνης) καταλαβαίνει πλήρως τον ήρωά του και τον βάζει απέναντι σε εμπόδια τα οποία πρέπει να υπερπηδήσει σωματικά και όχι μονάχα ψηφιακά. Κάπως έτσι θα ’πρεπε να είναι όλα τα μπλοκμπάστερ.
Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που είχαμε τόσο πολλές καλές ταινίες μέσα στην ίδια εβδομάδα. Αν δεν είχε προστεθεί τελευταία στιγμή το «Γράψε λάθος», θα ήταν άψογη. Οπως είναι και η νέα εκδοχή του «Spider-Man», αψεγάδιαστη και διασκεδαστικότατη, ένα τέλειο fun πακέτο. Για πιο ευρωπαϊκό ύφος, αλλά διόλου κουλτουριάρικο ή βαρύ, ακολουθήστε τους «Κυνηγούς κεφαλών». Διαφορετικά, αφεθείτε στην απόλαυση ενός θερινού με δυο ανυπέρβλητες επανεκδόσεις το «Οι άντρες προτιμούν τις ξανθιές» και το «Notorious». Δεν θα χάσετε σε καμία, μα καμία, περίπτωση.
The Amazing Spider-Man
Του Μαρκ Γουέμπ. Με τους Αντριου Γκάρφιλντ, Εμα Στόουν, Ρις Ιφανς, Μάρτιν Σιν, Σάλι Φιλντ
Φαντασίας, 2012, ΗΠΑ. 2 ώρες και 16 λεπτά
Επιτέλους, ένας Σπάιντερμαν πραγματικά απίθανος. Αρχικά, δεν εμφανίζεται ούτε για δευτερόλεπτο ο Τόμπι Μαγκουάιρ! Ακόμα κι αν σας αρέσει ο περιβόητος ξινο-κλαψιάρης, θα υποδεχτείτε με ανοιχτές αγκάλες τον «αντικαταστάτη» Αντριου Γκάρφιλντ, ο οποίος ζωντανεύει με όλες τις σωστές δόσεις νεύρου, ντροπής, ορμής, αμφιβολίας και καλοσύνης τον έφηβο Σπάιντερμαν. Και δένει υπέροχα με την επίσης... απίθανη Εμα Στόουν στον ρόλο της Γκουέν Στέισι, της πρώτης φιλενάδας του χαρακτήρα (η χημεία των οποίων, καθότι ζευγάρι στην πραγματικότητα, είναι εμφανής και πολύ χαριτωμένη).
Η ομορφιά της καινούριας ταινίας δεν έγκειται όμως μόνο στους χαρισματικούς πρωταγωνιστές (να αναφέρουμε εδώ και τον Ρις Ιφανς στον ρόλο του παρεξηγημένου κακού Δόκτορα Κόνορς/Σαύρα), αλλά και στο καλοδουλεμένο σενάριο που εστιάζει στα ανθρώπινα χαρακτηριστικά του Πίτερ Πάρκερ - τις ανάγκες, τις φοβίες και τις επιθυμίες του, τα παιδικά του τραύματα και τις εφηβικές του ορέξεις. Σκηνοθετικά ο Μαρκ Γουέμπ (ακόμα και το επίθετο του οποίου παραπέμπει ηχητικά στον ιστό της αράχνης) καταλαβαίνει πλήρως τον ήρωά του και τον βάζει απέναντι σε εμπόδια τα οποία πρέπει να υπερπηδήσει σωματικά και όχι μονάχα ψηφιακά. Κάπως έτσι θα ’πρεπε να είναι όλα τα μπλοκμπάστερ.
Γράψε λάθος / Footnote
Του Τζόζεφ Σένταρ. Με τους Λιόρ Ασκενάζι, Σλόμο Μπαρ-Αμπα.
Κομεντί, 2011, Ισραήλ. 1 ώρα και 43 λεπτά.
Αν και ήταν υποψήφιο για το Οσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας, το «Γράψε λάθος», μια κομεντί για τη σχέση ενός πατέρα με τον γιο του, οι οποίοι είναι και οι δύο ακαδημαϊκοί εξειδικευμένοι στα ταλμουδικά κείμενα, είναι μάλλον κουραστικό. Το φορτικό σάουντρακ σίγουρα δεν βοηθάει την ιστορία παρεξηγήσεων, ηθικών διλημμάτων και έλλειψης επικοινωνίας των δυο αντρών, όπως και το ότι η γέφυρα με το κοινό δεν χτίζεται ποτέ, αφού το «Γράψε λάθος» είναι ένα πεισματικά κλειστό κύκλωμα.
Κυνηγοί κεφαλών / Headhunters
Του Μόρτεν Τίλντουμ. Με τους Ακσελ Χένιε, Νικολάι Κόστερ-Βάλνταου, Σινέβ Μακόντι Λουντ
Θρίλερ, 2011, Νορβηγία/Γερμανία. 1 ώρα και 40 λεπτά.
Ακολουθώντας τη σκανδιναβική κινηματογραφική ώθηση, οι «Κυνηγοί κεφαλών» είναι ένα ωραιότατο παράδειγμα των θρίλερ που έχουν αναδειχθεί από την περιοχή τα τελευταία χρόνια, όπως το «Κορίτσι με το τατουάζ», το «Babycall» αλλά και η τηλεοπτική σειρά «The Killing». Η ιστορία του Ρόγκερ, ενός κυνηγού κεφαλών για πολυεθνικές, ο οποίος βγάζει το χαρτζιλίκι του κλέβοντας πίνακες, παίρνει απροσδόκητη τροπή όταν συνειδητοποιεί πως ένας Δανός υποψήφιος για μια περιζήτητη θέση προσπαθεί να τον σκοτώσει, ενώ ταυτόχρονα προφανώς έχει αναπτύξει σχέση και με τη σύζυγό του. Βασισμένη στο ομότιτλο μπεστσέλερ του Τζο Νέσμπο, η ταινία ανατρέπει διαρκώς τις προσδοκίες, χωρίς όμως να βασίζεται αποκλειστικά σ’ αυτές. Η βία, η ένταση και το χιούμορ εναλλάσσονται διαρκώς και αρκούν για να σε κάνουν να αγνοήσεις τυχόν κενά, υπερβολές ή απορίες σχετικά με την εξέλιξη της ιστορίας. Καλοφτιαγμένο και ωραιότατο θέαμα για τους κινδύνους του corporate κόσμου.
Οι άντρες προτιμούν τις ξανθιές
/ Gentlemen prefer blondes
Του Χάουαρντ Χοκς. Με τους Μέριλιν Μονρόε, Τζέιν Ράσελ, Τσαρλς Κόμπερν
Κωμωδία, 1953, ΗΠΑ. 1 ώρα και 31 λεπτά.
Η ταινία-ύμνος του Χάουαρντ Χοκς για τις γυναίκες και τα διαμάντια τους μπορεί να κάνει κοιλιά αφηγηματικά, όταν πια συνέρχεσαι από το πρώτο σοκ του ερωτικού χειμάρρου που είναι η Μέριλιν Μονρόε και η Τζέιν Ράσελ, αλλά μετά μπορείς να ασχολείσαι ανενόχλητα με τα φορέματα, τα κοσμήματα, το ύφος, τα τραγουδάκια, τα νιαουρίσματα, και, ξανά και ξανά, τα φορέματα, οπότε τι σημασία έχει;
Notorious
Του Αλφρεντ Χίτσκοκ. Με τους Ινγκριντ Μπέργκμαν, Κάρι Γκραντ, Κλοντ Ρέινς
Θρίλερ, 1946, ΗΠΑ. 1 ώρα και 41 λεπτά.
Η Ινγκριντ Μπέργκμαν σε έναν από τους καλύτερους ρόλους της ζωής της, καθοδηγούμενη από έναν από τους καλύτερους σκηνοθέτες της. Εκτός του ότι ο χαρακτήρας της Αλίσια Χούμπερμαν, μιας γυναίκας η οποία καλείται να κατασκοπεύσει μια ομάδα ναζί στη Βραζιλία, είναι ένας εξαιρετικά γραμμένος γυναικείος ρόλος, η ίδια η Μπέργκμαν κεντάει με τις εναλλαγές της από ανέμελη ντίβα σε μετανιωμένη καψούρα και ετοιμόλογη κρυψίνους. Ο Κάρι Γκραντ τρώει τη σκόνη της κανονικά.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα