Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο Peugeot 208
Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο Peugeot 208
Αυτό είναι το πιο σημαντικό μοντέλο στην γκάμα της Peugeot! Μ’ αυτό το αυτοκίνητο οι Γάλλοι θα προσπαθήσουν να κερδίσουν την πρώτη θέση της κατηγορίας των σούπερ μίνι στην ευρωπαϊκή αγορά!
UPD:
Από το 1983 η σειρά «2» της Peugeot αποτελεί τη ραχοκοκαλιά της γαλλικής εταιρίας. Με το 206 οι Γάλλοι κατάφεραν να ανέβουν στην κορυφή της κατηγορίας και να ανοίξουν τον δρόμο μιας νέας εποχής για την εταιρία. Ο απόγονός του, το 207, τα πήγε επίσης πολύ καλά, όμως έχασε δύο από τα βασικά κοινά στα οποία απευθυνόταν το 206: τις γυναίκες κι όσους αγοράζουν απ’ αυτήν την κατηγορία για δεύτερο αυτοκίνητο.
Αυτές τις δύο κατηγορίες πελατών θα κερδίσει πάλι το 208, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Peugeot… Η αλήθεια είναι ότι το 208 είναι περισσότερο μυώδες και πιο στιβαρό στην όψη από τους προγόνους του. Αλλά και λιγότερο πρωτότυπο (ή ριζοσπαστικό), κατά την άποψή μας… Ο σχεδιασμός του διαφοροποιείται ανάλογα με το αμάξωμα (το τρίθυρο έχει μια έντονη γραμμή από χρώμιο που σβήνει λίγο πριν τις πίσω κολώνες).
Ο δρόμος της αρετής
Οι Γάλλοι επέλεξαν τον δύσκολο δρόμο της διαφοροποίησης: σε σχέση με το 207, το 208 είναι 7 cm μικρότερο, έχει 2 cm μικρότερο πλάτος και 1 cm χαμηλότερο ύψος, όμως το μεταξόνιό του δεν έχει μεταβληθεί καθόλου. Οι χώροι στην καμπίνα επιβατών μάλιστα είναι μεγαλύτεροι από πριν (+5 cm για τα πόδια των πίσω επιβατών) κι ο χώρος αποσκευών είναι αυξημένος κατά 15 lt (συνολικά 311 lt). Με άλλα λόγια, το 208 είναι μικρότερο εξωτερικά και μεγαλύτερο εσωτερικά από τον πρόγονό του! Κι όχι μόνο αυτό, αλλά είναι κι αρκετά ελαφρύτερο, καθώς οι Γάλλοι κατάφεραν να εξοικονομήσουν από 100 kg έως 173 kg! Φυσικά όλα τα παραπάνω ωφέλησαν όχι μόνο την ευελιξία του αυτοκινήτου, αλλά και τις επιδόσεις και την κατανάλωση.
Το σαρωτικό κύμα αλλαγών στην Peugeot δεν άφησε ανεπηρέαστο ούτε το εσωτερικό, το οποίο σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί κι έχει μια σημαντική διαφορά απ’ αυτό όλων των άλλων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα: Ο πίνακας οργάνων γίνεται ορατός όχι μέσα από το τιμόνι, αλλά πάνω απ’ αυτό! Για να το πετύχουν αυτό οι Γάλλοι μίκρυναν αρκετά το τιμόνι (μας άρεσε πολύ και μας έδωσε μια περισσότερο σπορ αίσθηση) και παράλληλα τοποθέτησαν τον πίνακα οργάνων πιο ψηλά.
Με την ευκαιρία της νέας διάταξης, οι σχεδιαστές άλλαξαν επίσης ριζικά και τη θέση οδήγησης. Μια νέα προσθήκη στην κεντρική κονσόλα είναι η οθόνη αφής επτά ιντσών που θα διατίθεται από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού. Αν και μας δυσκόλεψε λίγο στην χρήση της (οι Γάλλοι έχουν εμμονή να κάνουν τα πάντα διαφορετικά…) τελικά μας άφησε θετικές εντυπώσεις.
Στον δρόμο το 208 πήρε όλα τα θετικά του 207 και τα ανέβασε σε υψηλότερο επίπεδο! Το αυτοκίνητο έχει πιο ποιοτική κύλιση, είναι πιο άνετο και παράλληλα πιο στιβαρό. Δεν μπορούμε παρά να βγάλουμε το καπέλο στους Γάλλους για τα δυναμικά χαρακτηριστικά!
Η γκάμα των κινητήρων είναι από τις πιο πλούσιες που υπάρχουν στην κατηγορία του 208. Από τα μέσα Μαΐου που θα βρίσκεται το αυτοκίνητο στη χώρα μας θα διατίθεται σε εκδόσεις βενζίνης 1.4 VTi με 95 PS και 1.6 VTi με 120 PS και 156 PS, καθώς και με τους πετρελαιοκινητήρες 1.4 HDi με 68 PS, 1.6 e-HDi με 92 PS και 1.6 e-HDi με 115 PS.
Αυτές τις δύο κατηγορίες πελατών θα κερδίσει πάλι το 208, σύμφωνα με τους ανθρώπους της Peugeot… Η αλήθεια είναι ότι το 208 είναι περισσότερο μυώδες και πιο στιβαρό στην όψη από τους προγόνους του. Αλλά και λιγότερο πρωτότυπο (ή ριζοσπαστικό), κατά την άποψή μας… Ο σχεδιασμός του διαφοροποιείται ανάλογα με το αμάξωμα (το τρίθυρο έχει μια έντονη γραμμή από χρώμιο που σβήνει λίγο πριν τις πίσω κολώνες).
Ο δρόμος της αρετής
Οι Γάλλοι επέλεξαν τον δύσκολο δρόμο της διαφοροποίησης: σε σχέση με το 207, το 208 είναι 7 cm μικρότερο, έχει 2 cm μικρότερο πλάτος και 1 cm χαμηλότερο ύψος, όμως το μεταξόνιό του δεν έχει μεταβληθεί καθόλου. Οι χώροι στην καμπίνα επιβατών μάλιστα είναι μεγαλύτεροι από πριν (+5 cm για τα πόδια των πίσω επιβατών) κι ο χώρος αποσκευών είναι αυξημένος κατά 15 lt (συνολικά 311 lt). Με άλλα λόγια, το 208 είναι μικρότερο εξωτερικά και μεγαλύτερο εσωτερικά από τον πρόγονό του! Κι όχι μόνο αυτό, αλλά είναι κι αρκετά ελαφρύτερο, καθώς οι Γάλλοι κατάφεραν να εξοικονομήσουν από 100 kg έως 173 kg! Φυσικά όλα τα παραπάνω ωφέλησαν όχι μόνο την ευελιξία του αυτοκινήτου, αλλά και τις επιδόσεις και την κατανάλωση.
Το σαρωτικό κύμα αλλαγών στην Peugeot δεν άφησε ανεπηρέαστο ούτε το εσωτερικό, το οποίο σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί κι έχει μια σημαντική διαφορά απ’ αυτό όλων των άλλων αυτοκινήτων που κυκλοφορούν σήμερα: Ο πίνακας οργάνων γίνεται ορατός όχι μέσα από το τιμόνι, αλλά πάνω απ’ αυτό! Για να το πετύχουν αυτό οι Γάλλοι μίκρυναν αρκετά το τιμόνι (μας άρεσε πολύ και μας έδωσε μια περισσότερο σπορ αίσθηση) και παράλληλα τοποθέτησαν τον πίνακα οργάνων πιο ψηλά.
Με την ευκαιρία της νέας διάταξης, οι σχεδιαστές άλλαξαν επίσης ριζικά και τη θέση οδήγησης. Μια νέα προσθήκη στην κεντρική κονσόλα είναι η οθόνη αφής επτά ιντσών που θα διατίθεται από το δεύτερο επίπεδο εξοπλισμού. Αν και μας δυσκόλεψε λίγο στην χρήση της (οι Γάλλοι έχουν εμμονή να κάνουν τα πάντα διαφορετικά…) τελικά μας άφησε θετικές εντυπώσεις.
Στον δρόμο το 208 πήρε όλα τα θετικά του 207 και τα ανέβασε σε υψηλότερο επίπεδο! Το αυτοκίνητο έχει πιο ποιοτική κύλιση, είναι πιο άνετο και παράλληλα πιο στιβαρό. Δεν μπορούμε παρά να βγάλουμε το καπέλο στους Γάλλους για τα δυναμικά χαρακτηριστικά!
Η γκάμα των κινητήρων είναι από τις πιο πλούσιες που υπάρχουν στην κατηγορία του 208. Από τα μέσα Μαΐου που θα βρίσκεται το αυτοκίνητο στη χώρα μας θα διατίθεται σε εκδόσεις βενζίνης 1.4 VTi με 95 PS και 1.6 VTi με 120 PS και 156 PS, καθώς και με τους πετρελαιοκινητήρες 1.4 HDi με 68 PS, 1.6 e-HDi με 92 PS και 1.6 e-HDi με 115 PS.
Ενάμιση μήνα αργότερα, τον Ιούνιο, θα έρθει στη χώρα μας το 208 με τον καινούριο κινητήρα 1.2 VTi απόδοσης 82 PS και τον Ιούλιο θα δούμε το μικρότερο σύνολο της νέας γενιάς κινητήρων, το 1,0 VTi που έχει απόδοση 68 PS. Δεν θα εκπλαγούμε καθόλου αν δούμε το 208 στην κορυφή των πωλήσεων της κατηγορίας του!
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 999 cc, 1199 cc, 1397 cc, 1598 cc, 1598 cc
Ισχύς (PS/rpm): 68/6.000, 82/5.750, 95/6.000, 120/6.000, 156/6.000
Ροπή (kgm/rpm): 9,7/3.000, 12,0/2.750, 13,9/4.000, 16,3/4.250, 26,5 /1.750
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 ή 6 σχ.
Τελική ταχύτητα (km/h): 165, 175, 188, 190, 215
Επιτάχυνση 0-100km (sec): 14,0, 12,2, 10,5, 8,9, 7,3
Μικτή κατανάλωση (/100km): 4,3 lt, 4,5 lt, 5,6 lt, 5,8 lt, 5,8 lt
Εκπομπές CO2 (g/km): 99, 104, 129, 134, 135
Βάρος (kg): 975, 975, 1070, 1090, 1090
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.962/1.739/1.460 mm
Χώρος αποσκευών: 311 lt
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 999 cc, 1199 cc, 1397 cc, 1598 cc, 1598 cc
Ισχύς (PS/rpm): 68/6.000, 82/5.750, 95/6.000, 120/6.000, 156/6.000
Ροπή (kgm/rpm): 9,7/3.000, 12,0/2.750, 13,9/4.000, 16,3/4.250, 26,5 /1.750
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 ή 6 σχ.
Τελική ταχύτητα (km/h): 165, 175, 188, 190, 215
Επιτάχυνση 0-100km (sec): 14,0, 12,2, 10,5, 8,9, 7,3
Μικτή κατανάλωση (/100km): 4,3 lt, 4,5 lt, 5,6 lt, 5,8 lt, 5,8 lt
Εκπομπές CO2 (g/km): 99, 104, 129, 134, 135
Βάρος (kg): 975, 975, 1070, 1090, 1090
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.962/1.739/1.460 mm
Χώρος αποσκευών: 311 lt
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα