Δοκιμάζουμε το Diesel Nissan Qashqai 1.6lt

Δοκιμάζουμε το Diesel Nissan Qashqai 1.6lt

Δεν χρειάζονται πολλά λόγια: το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, με την τετρακίνηση και τον νέο πετρελαιοκινητήρα 1,6 lt είναι με διαφορά το καλύτερο Qashqai που έχουμε οδηγήσει ποτέ...

Δοκιμάζουμε το Diesel Nissan Qashqai 1.6lt
Εχουμε δοκιμάσει σχεδόν όλες τις εκδόσεις του Qashqai, καμία όμως δεν μας ενυπωσίασε όσο αυτή! Με τον νέο κινητήρα ντίζελ των 130 PS (απίστευτη επίδοση για σύνολο 1,6 lt!) το ιαπωνικό μοντέλο μεταμορφώνεται και σου δίνει την αίσθηση ενός premium crossover.
Φυσικά, υπάρχουν κάποιοι που θα πουν ότι «δεν είναι απαραίτητο να είναι γρήγορο ένα αυτοκίνητο που επιλέγουν συνήθως οικογενειάρχες». Αν όμως οδηγήσεις το συγκεκριμένο Qashqai, δεν θα θέλεις να γυρίσεις σε κανένα άλλο κι αυτό γιατί αυτή η έκδοση προσφέρει σχεδόν τα πάντα: χώρους, ποιότητα, επιδόσεις, οικονομία καυσίμου, δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου κ.ά.

Απίστευτο μοτέρ!
Κλείσιμο
Το μηχανικό διαμάντι που φοράει το αυτοκίνητο της δοκιμής μας δεν είναι τυχαίο. Για την εξέλιξή του συνεργάστηκαν δύο εταιρείες (η Nissan και η Renault), κατατέθηκαν 30 πατέντες και ξοδεύτηκαν 230 εκατ. ευρώ! Το αποτέλεσμα, όμως, είναι τόσο καλό που δικαιώνει το μέγεθος της επένδυσης...
Μόνο στο ρελαντί το σύνολο των 1,6 lt έχει τον ήχο και τους κραδασμούς των κινητήρων πετρελαίου. Μόλις ο οδηγός πατήσει λίγο το πεντάλ του γκαζιού, η αίσθηση που αποκομίζει είναι ότι πρόκειται για κινητήρα βενζίνης.
Και από τις 1.500 rpm η επιτάχυνση είναι τόσο εντυπωσιακή που μπορεί να συγκριθεί με αυτή ενός δίλιτρου βενζινοκινητήρα! Οι επιδόσεις του (0-100 km/h σε 10,9 sec, τελική ταχύτητα 190 km/h) μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές, όμως μην ξεχνάτε ότι αναφερόμαστε σε ένα μοτέρ 1,6 lt που κινεί ένα αυτοκίνητο 1.562 κιλών! Το εκπληκτικό με το Qashqai 1.6D είναι ότι σου επιτρέπει να κινείσαι σβέλτα με πολύ χαμηλές στροφές και με μία ή δύο σχέσεις επάνω στο 6τάχυτο κιβώτιο. Για το ταξίδι επιλέξαμε την έκτη σχέση και δεν την αλλάξαμε ποτέ. Ούτε καν για προσπέραση...

Η μικτή κατανάλωση του 1.6D είναι μόλις 5,5 lt/100 km και στην πόλη σπάνια υπερβαίνει τα 7,5 lt/100 km. Οι εκπομπές ρύπων του είναι αρκετά χαμηλές (145 g/km) κι αυτό συνεπάγεται μεταξύ άλλων προσιτά τέλη κυκλοφορίας 246,5 ευρώ.

Η οδική συμπεριφορά του Qashqai 4x4 1.6D δεν διαφέρει από αυτή των άλλων εκδόσεων οταν ο περιστοφικός διακόπτης του συστήματος τετρακίνησης βρίσκεται στη θέση 2WD. Οταν όμως ο οδηγός επιλέξει την αυτόματη λειτουργία (εμείς το είχαμε μόνιμα σε αυτή), το σύστημα τετρακίνησης μεταφέρει έως και 50% της ροπής στον πίσω άξονα. Η εμπλοκή του πίσω άξονα γίνεται άμεσα και αποτελεσματικά, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το αυτοκίνητο σε δρόμο με χιόνι. Για τις πολύ δύσκολες περιπτώσεις υπάρχει και η δυνατότητα «κλειδώματος» της τετρακίνησης, αλλά μόνο για ταχύτητες έως 40 km/h.

Ολα καλά μέχρι εδώ για ένα αυτοκίνητο που βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του (ιδίως η συγκεκριμένη έκδοση). Επειδή όμως «ό,τι αξίζει... πονάει κι είναι δύσκολο», η τιμή του Qashqai 4x4 1.6D είναι αρκετά υψηλή (25.860 ευρώ). Αν πάντως διαθέτετε αυτά τα χρήματα, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αξίζει κάθε ευρώ της τιμής του!


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.598 cc
Ισχύς: 130 PS/4.000 rpm
Ροπή: 32,6 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: 4x4
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,9 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,5 lt
Εκπομπές CO2: 145 g/km
Βάρος: 1.562 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.315/1.783/1.606 mm
Χώρος αποσκευών:  410 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 246,5 ευρώ
Τιμη: 25.860 ευρώ






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Best of Network

Δείτε Επίσης