Δοκιμάζουμε το Diesel Nissan Qashqai 1.6lt

Δοκιμάζουμε το Diesel Nissan Qashqai 1.6lt

Δεν χρειάζονται πολλά λόγια: το αυτοκίνητο που οδηγήσαμε, με την τετρακίνηση και τον νέο πετρελαιοκινητήρα 1,6 lt είναι με διαφορά το καλύτερο Qashqai που έχουμε οδηγήσει ποτέ...

Εχουμε δοκιμάσει σχεδόν όλες τις εκδόσεις του Qashqai, καμία όμως δεν μας ενυπωσίασε όσο αυτή! Με τον νέο κινητήρα ντίζελ των 130 PS (απίστευτη επίδοση για σύνολο 1,6 lt!) το ιαπωνικό μοντέλο μεταμορφώνεται και σου δίνει την αίσθηση ενός premium crossover.
Φυσικά, υπάρχουν κάποιοι που θα πουν ότι «δεν είναι απαραίτητο να είναι γρήγορο ένα αυτοκίνητο που επιλέγουν συνήθως οικογενειάρχες». Αν όμως οδηγήσεις το συγκεκριμένο Qashqai, δεν θα θέλεις να γυρίσεις σε κανένα άλλο κι αυτό γιατί αυτή η έκδοση προσφέρει σχεδόν τα πάντα: χώρους, ποιότητα, επιδόσεις, οικονομία καυσίμου, δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου κ.ά.

Απίστευτο μοτέρ!
Το μηχανικό διαμάντι που φοράει το αυτοκίνητο της δοκιμής μας δεν είναι τυχαίο. Για την εξέλιξή του συνεργάστηκαν δύο εταιρείες (η Nissan και η Renault), κατατέθηκαν 30 πατέντες και ξοδεύτηκαν 230 εκατ. ευρώ! Το αποτέλεσμα, όμως, είναι τόσο καλό που δικαιώνει το μέγεθος της επένδυσης...
Μόνο στο ρελαντί το σύνολο των 1,6 lt έχει τον ήχο και τους κραδασμούς των κινητήρων πετρελαίου. Μόλις ο οδηγός πατήσει λίγο το πεντάλ του γκαζιού, η αίσθηση που αποκομίζει είναι ότι πρόκειται για κινητήρα βενζίνης.
Και από τις 1.500 rpm η επιτάχυνση είναι τόσο εντυπωσιακή που μπορεί να συγκριθεί με αυτή ενός δίλιτρου βενζινοκινητήρα! Οι επιδόσεις του (0-100 km/h σε 10,9 sec, τελική ταχύτητα 190 km/h) μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα εντυπωσιακές, όμως μην ξεχνάτε ότι αναφερόμαστε σε ένα μοτέρ 1,6 lt που κινεί ένα αυτοκίνητο 1.562 κιλών! Το εκπληκτικό με το Qashqai 1.6D είναι ότι σου επιτρέπει να κινείσαι σβέλτα με πολύ χαμηλές στροφές και με μία ή δύο σχέσεις επάνω στο 6τάχυτο κιβώτιο. Για το ταξίδι επιλέξαμε την έκτη σχέση και δεν την αλλάξαμε ποτέ. Ούτε καν για προσπέραση...

Η μικτή κατανάλωση του 1.6D είναι μόλις 5,5 lt/100 km και στην πόλη σπάνια υπερβαίνει τα 7,5 lt/100 km. Οι εκπομπές ρύπων του είναι αρκετά χαμηλές (145 g/km) κι αυτό συνεπάγεται μεταξύ άλλων προσιτά τέλη κυκλοφορίας 246,5 ευρώ.

Η οδική συμπεριφορά του Qashqai 4x4 1.6D δεν διαφέρει από αυτή των άλλων εκδόσεων οταν ο περιστοφικός διακόπτης του συστήματος τετρακίνησης βρίσκεται στη θέση 2WD. Οταν όμως ο οδηγός επιλέξει την αυτόματη λειτουργία (εμείς το είχαμε μόνιμα σε αυτή), το σύστημα τετρακίνησης μεταφέρει έως και 50% της ροπής στον πίσω άξονα. Η εμπλοκή του πίσω άξονα γίνεται άμεσα και αποτελεσματικά, όπως διαπιστώσαμε οδηγώντας το αυτοκίνητο σε δρόμο με χιόνι. Για τις πολύ δύσκολες περιπτώσεις υπάρχει και η δυνατότητα «κλειδώματος» της τετρακίνησης, αλλά μόνο για ταχύτητες έως 40 km/h.

Ολα καλά μέχρι εδώ για ένα αυτοκίνητο που βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του (ιδίως η συγκεκριμένη έκδοση). Επειδή όμως «ό,τι αξίζει... πονάει κι είναι δύσκολο», η τιμή του Qashqai 4x4 1.6D είναι αρκετά υψηλή (25.860 ευρώ). Αν πάντως διαθέτετε αυτά τα χρήματα, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αξίζει κάθε ευρώ της τιμής του!


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας:
1.598 cc
Ισχύς: 130 PS/4.000 rpm
Ροπή: 32,6 kgm/1.750 rpm
Μετάδοση: 4x4
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχ.
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,9 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,5 lt
Εκπομπές CO2: 145 g/km
Βάρος: 1.562 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.315/1.783/1.606 mm
Χώρος αποσκευών:  410 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 246,5 ευρώ
Τιμη: 25.860 ευρώ






ΣΧΟΛΙΑ (13)

Christos K

Έκανα test drive το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε άσφαλτο χθες 01/04/15 και δε θυμάμαι να έχει πουθενά περιστοφικό διακόπτη συστήματος τετρακίνησης... Μπορεί να μην τον είδα. Επίσης, η φωτογραφία του εσωτερικού που είναι κάτω από το άρθρο, δεν είναι από το Qashqai 2015, άπο κάποιο άλλο μοντέλο είναι... Γενικά είναι πραγματικά ένα αξιόλογο αυτοκίνητο, με στιβαρή αίσθηση στο τιμόνι, αρκετά δυνατό αλλά και γραμμικό κινητήρα, με όμορφο εσωτερικό από "καλά" υλικά και πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα για τον οδηγο. Αυτά είναι μάλλον που ανεβάζουν και την τιμή του εκεί...

manolis

paidia mipos xerei kaneis to 4x2 ti timi exei. kai Ola ta sxetika? how pou boro na Bro plirofories. Eyxaristo

xrysostomos

Κάνετε λάθος στους ρύπους (119 g/km είναι το σωστό) και τα τέλη κυκλοφορίας συνεπώς ειναι 107.10 (Μιλώντας για τον 1.600cc diesel).

γιαννης

εξαιρετικο αυτοκινητο, ετυχε να το οδηγησω στο εξωτερικο για λιγο.. χαμηλη καταναλωση αλλα ηρθε σε πολυ λαθος εποχη στην ελλαδα οπου τα δανεια για τα αμαξια εχουν κοπει και τα μετρητα τα κυνηγας με το τουφεκι..

sspyros

 Oι περισσοτεροι δεν εχουν καταλαβει ακόμα(λογω ηλικιας οχι για αλλο λογο..)οτι εχουμε γυρισει στη δεκαετια του80.τοτε κυκλοφορουσαμε με το 1100,1200 του μπαμπα και νομιζαμε οτι ειχαμε αυτοκινητο!και οταν διαβαζαμε στους 4Τ για κανενα 1600αρι το βλεπαμε σαν εξωγηινο!!!

@nikolas

φιλε,το μοτερ αυτο που λες της Hyundai ειναι βενζινοκινητο και ΟΧΙ ντιζελ,μαθε πρωτα... δεν μπορεις να συγκρινεις βενζινη με ντιζελ αλλο τετοιο μοτερ με τις προδιαγραφες της Renault 1.6 130 ps 32 NM ροπης και λιγους ρυπους δεν υπαρχει... 

5

 Με τέτοια τιμή θα μείνει στη βιτρίνα.

Leandros

Παίδες ότι και να λέτε το αμάξι δεν παίζεται... είναι η No1 επιλογή για τη σημερινή εποχή... 

nikolas

 hyundai ix35 1.6lt 135 αλογα. αρα η επιδοση για το -ωραιοτατο- qashqai δεν ειναι και τοσο απιστευτη

Αυτοκινητολάγνος

 Καταπληκτικό αυτοκίνητο αλλά πανάκριβο! Το ιδανικό ''Ελληνικό" SUV θα ήταν 1000cc turbo diesel με 90 ροπάτα αλογάκια, αυτοματάκι, ελαφρύ μικρό αλλά ευρύχωρο αμάξωμα στυλ corsa-fiesta-jazz με τετρακίνηση κατ' επιλογή και τιμή αρκετά κάτω από 20000 ευρώπουλα. Θα γίνει ποτέ;

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

BMW-X3-2018

Η τρίτη γενιά της BMW X3 είναι μεγαλύτερη, πιο προηγμένη τεχνολογικά, αλλά και με πιο «SUV» χαρακτήρα συγκριτικά με τις δύο προηγούμενες γενιές της, έχοντας ξεκάθαρο στόχο να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας της.

Kia-Ceed-1_6-CRDi-6MT

Το νέο Ceed έρχεται να διαχωρίσει τη θέση του από τον in house ανταγωνισμό και να προσφέρει μια εναλλακτική από την Kia, καθόλα άξια προσοχής για το αγοραστικό κοινό της κατηγορίας C.

A-Class-Test

Γεμάτη τεχνολογία, με κορυφαία ποιότητα αντάξια του «αστεριού» και με νέο ισχυρό κινητήρα βενζίνης μικρής χωρητικότητας, η καινούργια Mercedes A-Class στοχεύει ξεκάθαρα στην κορυφή της κατηγορίας της.

CAR007

Η μόδα των crossover που βρίσκεται σε έξαρση, έχει περιορίσει σημαντικά τις τυπικές αναμετρήσεις όπως τις ξέραμε. Οι εκπρόσωποι της νέας αυτής κατηγορίας, βάζουν “δύσκολα” στις παραδοσιακές επιλογές και ανοίγουν τη βεντάλια των επιλογών για τους επίδοξους αγοραστές.

Skoda-Karoq-1000-2

Κάθε μήνα από τα χέρια των συντακτικών ομάδων του NewsAuto και του περιοδικού CAR περνούν δεκάδες αυτοκίνητα. Κάποιες εταιρείες έχουν μεγάλη εμπιστοσύνη στα μοντέλα τους και μας τα παρέχουν να τα δοκιμάζουμε επί μήνες. 

AYGO-White

To ιαπωνικό μίνι μοντέλο αποκτά φρέσκια εμφάνιση & πιο ισχυρό κινητήρα. Ταξιδεύουμε στην Κοπεγχάγη για να γνωρίσουμε από κοντά το ανανεωμένο Toyota Aygo.

citroen-c3

Το Citroen C3 είναι ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, με χαρακτήρα, που στην έκδοση που δοκιμάζουμε με τον 1200άρη PureTech κινητήρα απόδοσης 110 ίππων σε συνδυασμό με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο EAT6, αποτελεί μία επιλογή που δεν μπορείς να αγνοήσεις.

AUDI-TTRS

Η τακτική του κεραυνοβόλου πολέμου βασίστηκε στα χαρακτηριστικά που σήμερα το TT RS μεταφέρει στον δρόμο. Εκρηκτική δύναμη πυρός, αστραπιαία ευελιξία και χειρουργική αποτελεσματικότητα.