Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Mitsubishi Μiev
Δοκιμάζουμε το ηλεκτρικό Mitsubishi Μiev
Μια βδομάδα συμβίωσης με το αμιγώς ηλεκτρικό Miev της Mitsubishi ήταν αρκετή για να δούμε ξεκάθαρα την αλήθεια…
UPD:
O μόνος λόγος που δεν πωλούνται - κυκλοφορούν ευρέως ηλεκτρικά αυτοκίνητα όπως το Μiev της Mitsubishi είναι τα συμφέροντα που υπάρχουν στην άντληση, μεταφορά, διύλιση και πώληση του πετρελαίου.
Αν θεωρείτε ότι αναλωνόμαστε σε ανούσιες θεωρίες συνωμοσίας δείτε τον φόρο πολυτελείας που καλείται να πληρώσει στη χώρα της πράσινης ανάπτυξης αυτό το μικρό αυτοκίνητο πόλης: 10.000 ευρώ!
«Πού θα το φορτίζω;», είναι η πρώτη ερώτηση. Αν δεν έχεις πρόσβαση σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης με ρεύμα, τότε θα τραβήξεις μια παροχή από το ρολόι της ΔΕΗ του σπιτιού σου. Σε κοινή πρίζα χρειάζεται 6 ώρες, με τριφασικό ρεύμα αρκούν 30 λεπτά. Υπάρχουν ήδη και 3 βενζινάδικα στην Αττική που δίνουν δυνατότητα φόρτισης.
Η μπαταρία (88 κυψέλες) ιόντων λιθίου είναι ίδια με αυτή του κινητού σας και βρίσκεται στο πάτωμα.
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι κάτω από τον χώρο αποσκευών.
Η αυτονομία ξεπερνά τα 100 χλμ., ο μέσος κάτοικος πόλης δεν κάνει πάνω από 30 χλμ. καθημερινά. Για να φορτιστεί απαιτούνται 16 κιλοβατώρες, οπότε με μέση τιμή κιλοβατώρας στα 15 λεπτά το κόστος είναι στα 2,5 ευρώ. Τα πιο οικονομικά υβριδικά οχήματα χρειάζονται 7 ευρώ στα 100 χλμ., ενώ ένα μέσο οικογενειακό 1.400άρι απαιτεί 15 ευρώ στα 100 χλμ..
Το ηλεκτρικό Μiev είναι εκπληκτικά άνετο στην πόλη. Η ανάρτησή του με γόνατα McPherson μπροστά και άξονα 3 συνδέσμων πίσω απορροφά τις ανωμαλίες, την ώρα που ο ηλεκτροκινητήρας επιταχύνει αθόρυβα το όχημα με σταθερό ρυθμό χωρίς αλλαγές ταχυτήτων.
Αφήνοντας γκάζι, ο οδηγός νιώθει το αυτοκίνητο να φρενάρει, καθώς το σύστημα ανάκτησης ενέργειας πιάνει δουλειά. Χρειάζεται λίγη εξοικείωση για να το εκμεταλλευτείς πλήρως και να μην πατάς καθόλου φρένο. Σε αυτό βοηθά και η παρατήρηση του οικονομόμετρου, που είναι βαθμονομημένο Charge, Eco, Power. Οταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, ο κινητήρας είναι σβηστός. Οταν πατάς γκάζι, βρίσκεσαι στην περιοχή ECO, αν πατήσεις βαθιά φτάνεις στο Power και το Miev επιταχύνει σαν Gti! Αφήνοντας γκάζι ανακτάς ενέργεια (Charge).
O οδηγός θα χρειαστεί να συνηθίσει τους στενούς τροχούς χαμηλής αντίστασης κύλισης που εξοικονομούν επιπλέον ενέργεια. Επειτα από αρκετά χιλιόμετρα στην πόλη λέμε με το χέρι στην καρδιά ότι το Miev αποτελεί το απόλυτο όχημα για την κίνηση στο κέντρο. Ανετο, οικονομικό με μηδέν ρύπους και θόρυβο.
Αν θεωρείτε ότι αναλωνόμαστε σε ανούσιες θεωρίες συνωμοσίας δείτε τον φόρο πολυτελείας που καλείται να πληρώσει στη χώρα της πράσινης ανάπτυξης αυτό το μικρό αυτοκίνητο πόλης: 10.000 ευρώ!
«Πού θα το φορτίζω;», είναι η πρώτη ερώτηση. Αν δεν έχεις πρόσβαση σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης με ρεύμα, τότε θα τραβήξεις μια παροχή από το ρολόι της ΔΕΗ του σπιτιού σου. Σε κοινή πρίζα χρειάζεται 6 ώρες, με τριφασικό ρεύμα αρκούν 30 λεπτά. Υπάρχουν ήδη και 3 βενζινάδικα στην Αττική που δίνουν δυνατότητα φόρτισης.
Η μπαταρία (88 κυψέλες) ιόντων λιθίου είναι ίδια με αυτή του κινητού σας και βρίσκεται στο πάτωμα.
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι κάτω από τον χώρο αποσκευών.
Η αυτονομία ξεπερνά τα 100 χλμ., ο μέσος κάτοικος πόλης δεν κάνει πάνω από 30 χλμ. καθημερινά. Για να φορτιστεί απαιτούνται 16 κιλοβατώρες, οπότε με μέση τιμή κιλοβατώρας στα 15 λεπτά το κόστος είναι στα 2,5 ευρώ. Τα πιο οικονομικά υβριδικά οχήματα χρειάζονται 7 ευρώ στα 100 χλμ., ενώ ένα μέσο οικογενειακό 1.400άρι απαιτεί 15 ευρώ στα 100 χλμ..
Το ηλεκτρικό Μiev είναι εκπληκτικά άνετο στην πόλη. Η ανάρτησή του με γόνατα McPherson μπροστά και άξονα 3 συνδέσμων πίσω απορροφά τις ανωμαλίες, την ώρα που ο ηλεκτροκινητήρας επιταχύνει αθόρυβα το όχημα με σταθερό ρυθμό χωρίς αλλαγές ταχυτήτων.
Αφήνοντας γκάζι, ο οδηγός νιώθει το αυτοκίνητο να φρενάρει, καθώς το σύστημα ανάκτησης ενέργειας πιάνει δουλειά. Χρειάζεται λίγη εξοικείωση για να το εκμεταλλευτείς πλήρως και να μην πατάς καθόλου φρένο. Σε αυτό βοηθά και η παρατήρηση του οικονομόμετρου, που είναι βαθμονομημένο Charge, Eco, Power. Οταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο, ο κινητήρας είναι σβηστός. Οταν πατάς γκάζι, βρίσκεσαι στην περιοχή ECO, αν πατήσεις βαθιά φτάνεις στο Power και το Miev επιταχύνει σαν Gti! Αφήνοντας γκάζι ανακτάς ενέργεια (Charge).
O οδηγός θα χρειαστεί να συνηθίσει τους στενούς τροχούς χαμηλής αντίστασης κύλισης που εξοικονομούν επιπλέον ενέργεια. Επειτα από αρκετά χιλιόμετρα στην πόλη λέμε με το χέρι στην καρδιά ότι το Miev αποτελεί το απόλυτο όχημα για την κίνηση στο κέντρο. Ανετο, οικονομικό με μηδέν ρύπους και θόρυβο.
Δεν μείναμε όμως εκεί, βγήκαμε και στην Αττική Οδό. Το Miev κινείται άνετα με 100 χμλ./ώρα επιτρέποντάς σου να φτάσεις αβίαστα στον προορισμό σου. Ταυτόχρονα το μόνο που ακούς είναι αεροδυναμικοί θόρυβοι και θόρυβοι κύλισης. «Σαν αεροπλάνο» σχολίασε ένας φανατικός αναγνώστης που βρέθηκε δίπλα μας για μια βόλτα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Ηλεκτρικός
Ισχύς: 67 PS/3.000 rpm
Ροπή: 18,3 kgm
Μετάδοση: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο με τελική σχέση μετάδοσης 6.066
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 16 kwh (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 0 gr/km
Βάρος: 1100 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3475/1.475/1.610 mm
Χώρος αποσκευών: 250 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: 44.000 ευρώ
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: Ηλεκτρικός
Ισχύς: 67 PS/3.000 rpm
Ροπή: 18,3 kgm
Μετάδοση: στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο με τελική σχέση μετάδοσης 6.066
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 16 kwh (δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 0 gr/km
Βάρος: 1100 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3475/1.475/1.610 mm
Χώρος αποσκευών: 250 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: 44.000 ευρώ
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα