Στα χέρια μας το Range Rover Evoque 2.0 SI4

Στα χέρια μας το Range Rover Evoque 2.0 SI4

Ολική επαναφορά από τη Range Rover με εντυπωσιακό μάλιστα τρόπο. Τo Evoque ήρθε για να καθιερωθεί, θέλοντας να σπάσει το γερμανικό μονοπώλιο στην κατηγορία. Θα τα καταφέρει; Το δοκιμάζουμε επί ελληνικού εδάφους…

Στα χέρια μας το Range Rover Evoque 2.0 SI4
Εντυπωσιακή η είσοδος της Range Rover στην κατηγορία των πολυτελών, μικρών SUV. Οι Βρετανοί, με μπόλικα ινδικά χρήματα στο ταμείο τους, γίνονται πλέον ο μεγαλύτερος πονοκέφαλος για BMW, Mercedes, Audi και Volvo και στα X3, GLK, Q5 και XC60 αντίστοιχα. Επι τη εμφανίσει, αναμφίβολα παίρνει τον τίτλο του θελκτικότερου αυτοκινήτου από τους αντιπάλους του.

Με σπορτίφ στοιχεία Ζιζέλ, γραμμές Σαρλίζ Θερόν, πιασίματα Μόνικα Μπελούτσι και την πολυτέλεια της Ελίζαμπεθ Χάρλεϊ! Ιδιαίτερα η λευκή, coupe έκδοση που είχαμε στα χέρια μας (αναμένουμε σύντομα και την πεντάθυρη) έκαψε καρδιές. Είχα πολλά χρόνια να νιώσω τόσο πολλά βλέμματα πάνω μου οδηγώντας ένα αυτοκίνητο. Βλέμματα θαυμασμού (όχι για εμένα βέβαια), απορίας (τι είναι αυτό, τι μάρκα;), ζήλιας (τον άτιμο τι έχει) και ολίγον μίσους (το λαμόγιο, ο φοροφυγάς). Για τους τελευταίους, αναμφίβολα, όσα δεν φτάνει η αλεπού… όπως άλλωστε δεν τα φτάνει και ο υπογράφων. Αλλα το ανούσιο μίσος, συνοδευόμενο από πολλή ζήλια, περισσεύει σήμερα.
Το σίγουρο πάντως είναι πως αυτός που θα επιλέξει το Evoque για το επόμενο αυτοκίνητό του, πέρα από χρήμα, έχει και γούστο.
Παράλληλα, πλέον ένα Range Rover διαθέτει έναν φορολογικά λογικό -για την Ελλάδα (πού μας κατάντησαν…)- κινητήρα, όπως ο 2λιτρος turbo των 240 PS.
Είναι ο κινητήρας της Ford, που με τις ανάλογες ρυθμίσεις των Βρετανών «κούμπωσε» απόλυτα στο Evoque. Πρόκειται για έναν κινητήρα που προσφέρει τη δύναμή του απλόχερα σχεδόν σε όλο το φάσμα των στροφών, με σύμμαχο το άριστο αυτόματο κιβώτιο των έξι σχέσεων.


Μπαίνοντας στο εσωτερικό του Evoque διαπιστώνεις ότι οι φωτογραφίες το αδικούν. Οσο φτωχό το απεικονίζουν τόσο πολυτελές είναι. Το ταμπλό «φωνάζει» για τα ακριβά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί. Μάλιστα καλό θα ήταν ο φωτογράφο της Range Rover που τράβηξε τις πρώτες φωτογραφίες που δημοσιεύτηκαν στον Τύπο να αλλάξει επειγόντως επάγγελμα. Στο Evoque κάθεσαι άνετα αλά Volvo, η εργονομία του είναι μοναδική αλά Mercedes και η αίσθησή του απλά Range Rover.
Κλείσιμο
Στον δρόμο το αυτοκίνητο πατάει σαν τετρακίνητο αγωνιστικό. Το τιμόνι κοφτερό και υπάκουοo αλά BMW, η οδήγηση απολαυστική αλά Audi και όλα αυτά με σύμμαχο τον κινητήρα που δεν σε κρεμάει σχεδόν πουθενά. Στις στροφές οι κλίσεις είναι ελάχιστες, στις λακκούβες η μέση μας βγήκε αλώβητη, ενώ στις ευθείες το αεροδυναμικό του αμάξωμα δεν καταλαβαίνει από ανέμους και χιλιόμετρα. Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο-χαμαιλέοντα σε όποια συνθήκη και αν επιλέξεις να το οδηγήσεις.

Τώρα, το να αναφέρουμε πως ο εξοπλισμός του είναι πληρέστατος, τα ηλεκτρονικά καλούδια μπόλικα κ.λπ. είναι περιττό όταν μιλάμε για Range Rover. Δεν είναι, όμως, καθόλου περιττό να τονίσουμε πως αυτό το Range ξεκινάει από τα 49.000 ευρώ, το diesel τετρακίνητο από τα 58.800 ευρώ και το τετρακίνητο βενζινοκίνητο (auto). Αμφιβάλλει κάποιος πως αυτό το αυτοκίνητο θα γράψει τη δική του ιστορία στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία;

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Range Rover Evoque 2.0 SI4
Κινητήρας:
1.999 cc
Ισχύς: 240 PS/6.000 rpm
Ροπή: 34,7 kgm/3.500
Μετάδοση: 4x4
Κιβώτιο: Αυτόματο έξι σχέσεων
Τελική ταχύτητα:
217 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 7,6 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km):
8,7 lt
Εκπομπές CO2: 199 gr/km
Βάρος: 1.6405 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.355/1.965/1.605 mm
Χώρος αποσκευών: 550 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 507,45 €
Τιμή: από 58.900 ευρώ







Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης