Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308

To Peugeot 308 ανανεώνεται διακριτικά, παίρνοντας μια γερή εμπορική ανάσα και δημιουργώντας παράλληλα πονοκέφαλο στους Γερμανούς ανταγωνιστές του...

Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308
Οι Γάλλοι προχώρησαν σε μια μικρή ανανέωση του μικρομεσαίου τους αυτοκινήτου, δίνοντάς του μια γερή εμπορική ανάσα. Η αλήθεια είναι ότι με δυο-τρεις μικρές πινελιές οι Γάλλοι σχεδιαστές έδωσαν αυτό που έλειπε στο 308: φρεσκάδα αλλά και πιο σπορτίφ εμφάνιση. Ετσι το νέο Peugeot 308 διαφέρει αισθητά στο εμπρόσθιο μέρος σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ πλέον διαθέτει και φώτα ημέρας στα προβολάκια ομίχλης.
Το 308 μπορεί να μιλήσει στο συναίσθημα αυτού που προτιμά γαλλικά αυτοκίνητα αλλά και στη λογική αυτού που ζητά γερμανική ποιότητα κατασκευής και αντίστοιχο κινητήρα.

Τέσσερα άτομα βολεύονται άνετα, ενώ έχουν και χώρο για τα πόδια τους. O βενζινοκινητήρας των 1,6 lt, 120 PS εξελίχθηκε σε συνεργασία με την BMW και είναι από τους κορυφαίους ατμοσφαιρικούς της κατηγορίας. Ταιριάζει γάντι στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου, επιτρέπει στον οδηγό να προσπερνά με ασφάλεια, ενώ στο ταξίδι η ροπή του βοηθά στη διατήρηση ενός αξιοπρεπούς ρυθμού. Το πεντάρι κιβώτιο ικανοποιεί σε ακρίβεια και αίσθηση, αλλά χρειαζόταν μια σχέση παραπάνω στο ταξίδι.
Κλείσιμο

Σήμερα, στην εποχή του turbo αγοράζεις 1.600άρι με 192 PS. Χτες το 308 με τα 120 PS θα θεωρούνταν GT, σήμερα το υπερτροφοδοτούμενο αδελφάκι του με αυτό το όνομα προσφέρεται με 156 PS. Ωστόσο οι περισσότεροι δεν έχουν ως κριτήριο ή στόχο τα άπειρα άλογα, αλλά τα κριτήριά τους είναι διαφορετικά. Σε αυτούς κυρίως απευθύνεται το 308 με πολύ καλό κράτημα, απολύτως προβλέψιμη συμπεριφορά, σταθερότητα στην ευθεία και εξαίρετη κατευθυντικότητα στις στροφές. Τιμόνι, φρένα και στήσιμο βοηθούν τον οδηγό να κινηθεί σβέλτα και να ευχαριστηθεί κιόλας την οδήγηση συμμετέχοντας.

Το Peugeot είναι τόσο γραμμικό και ευχάριστο σε αίσθηση που σε παρασέρνει να ζητήσεις κάτι παραπάνω. Με το πόδι στο πάτωμα δείχνει το βάρος του και αρχίζει να δυσανασχετεί, παραμένει όμως προβλέψιμο και φιλικό για τον μέσο οδηγό. Η τιμή του ξεκινάει από τα 19.420 ευρώ με πληρέστατο εξοπλισμό…






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

BEST OF NETWORK

Δείτε Επίσης