Χωρίς «τυφλά» σημεία το νέο Note
Χωρίς «τυφλά» σημεία το νέο Note
«Ασπίδα ασφαλείας» ονομάζει η Nissan το πακέτο συστημάτων στο νέο Note, με στόχο την αποφυγή ατυχημάτων αλλά και τη διευκόλυνση του οδηγού στους ελιγμούς. Τέσσερις κάμερες – μία σε κάθε πλευρά του οχήματος – προσφέρουν ορατότητα 360 μοιρών στο νέο πολυμορφικό της Nissan.
UPD:
«Ασπίδα ασφαλείας» ονομάζει η Nissan το πακέτο συστημάτων στο νέο Note, με στόχο την αποφυγή ατυχημάτων αλλά και τη διευκόλυνση του οδηγού στους ελιγμούς. Τέσσερις κάμερες – μία σε κάθε πλευρά του οχήματος – προσφέρουν ορατότητα 360 μοιρών στο νέο πολυμορφικό της Nissan. Οι εικόνες μεταδίδονται στην οθόνη 5,8 ιντσών της κεντρικής κονσόλας του Note, επιτρέποντας στον οδηγό να βλέπει τι συμβαίνει περιμετρικά του αυτοκινήτου.
Στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται επίσης συστήματα ειδοποίησης για όχημα στο «τυφλό» σημείο των εξωτερικών καθρεπτών, ακούσιας αλλαγής λωρίδας και ανίχνευσης κινούμενων ανθρώπων ή αντικειμένων προς το αυτοκίνητο. Ανάλογα συστήματα τοποθετούνται σε μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα, όμως είναι η πρώτη φορά που τα συναντάμε σε αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας.
Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Note έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη. Θα αρχίσει να κατασκευάζεται το καλοκαίρι στο εργοστάσιο του Σάντερλαντ, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται το φθινόπωρο. Βασικός κινητήρας είναι ο τρικύλινδρος 1.2 με 80 PS και 11,2 kgm ροπής. Καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,7 lt/100km και εκπέμπει 109 g. CO2 ανά km.
Στον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται επίσης συστήματα ειδοποίησης για όχημα στο «τυφλό» σημείο των εξωτερικών καθρεπτών, ακούσιας αλλαγής λωρίδας και ανίχνευσης κινούμενων ανθρώπων ή αντικειμένων προς το αυτοκίνητο. Ανάλογα συστήματα τοποθετούνται σε μεγαλύτερα και ακριβότερα μοντέλα, όμως είναι η πρώτη φορά που τα συναντάμε σε αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας.
Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Note έκανε πρεμιέρα τον περασμένο Μάρτιο στη Γενεύη. Θα αρχίσει να κατασκευάζεται το καλοκαίρι στο εργοστάσιο του Σάντερλαντ, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται το φθινόπωρο. Βασικός κινητήρας είναι ο τρικύλινδρος 1.2 με 80 PS και 11,2 kgm ροπής. Καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 4,7 lt/100km και εκπέμπει 109 g. CO2 ανά km.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα