Η Coca-Cola ταυτίζεται διαχρονικά με τα Χριστούγεννα και τις εορτές του νέου έτους και το κάνει πάντοτε μοναδικά. Φέτος το κάνει ακόμη καλύτερα, πραγματοποιώντας με το κατακόκκινο φορτηγό το μεγαλύτερο χριστουγεννιάτικο tour που έγινε ποτέ στην Ελλάδα και μας προσκαλεί να φέρουμε τη μαγεία... στο χωριό μας!
Και… official το νέο Nissan GT-R!
Και… official το νέο Nissan GT-R!
Πριν από μερικές εβδομάδες σας είχαμε αποκαλύψει τις πρώτες φωτογραφίες και τα στοιχεία για το νέο GT-R που είχε κάνει μία διακριτική εμφάνιση στο Παρίσι.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Πριν από μερικές εβδομάδες σας είχαμε αποκαλύψει τις πρώτες φωτογραφίες και τα στοιχεία για το νέο GT-R που είχε κάνει μία διακριτική εμφάνιση στο Παρίσι. Τώρα και επισήμως η Nissan δημοσίευσε όλα τα στοιχεία για το εντυπωσιακό supercar που θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά την άνοιξη του 2011 στις εκδόσεις Black, Egoist, Pure, Premium και SpecV καθώς και στη νέα Club Track που είναι προσαρμοσμένη ειδικά για την Ευρώπη. Οι αλλαγές στο αμάξωμα (με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, νέους προφυλακτήρες, φώτα ημέρας LED, μεγαλύτερο πίσω διαχύτη κ.α.) και στο εσωτερικό περνούν μάλλον απαρατήρητες καθώς η ουσία κρύβεται στην βελτιωμένη αεροδυναμική (με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26 από 0,27) και στα αναβαθμισμένα μηχανικά μέρη.
Συγκεκριμένα, η ανάρτηση έχει διαφορετικό set-up και γεωμετρία ενώ βελτιώσεις έχει δεχτεί και το σύστημα πέδησης. Σχετικά με τον V6 κινητήρα χωρητικότητας 3,8 lt υπάρχει διαφορετική χαρτογράφηση με αυξημένη πίεση του διπλού turbo με την απόδοση να φτάνει τους 530 PS στις 6.400 rpm και τα 612 Nm στις 3.200-6.000 rpm (630 Nm για την Spec-V). Μάλιστα, οι Ιάπωνες φρόντισαν να επενδύσουν το σύστημα turbo με ένα κόκκινο κάλυμμα τονίζοντας την αναβάθμιση ισχύος. Στον αντίποδα, εντυπωσιακή είναι η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου με την συνδρομή του συστήματος «Save» (σε πιο χαλαρή οδήγηση ρυθμίζει το διπλοσύμπλεκτο 6άρι κιβώτιο σε «soft mode») όπου η μέση τυποποιημένη διαμορφώνεται στα 8,5 lt/100 km σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία.
Συγκεκριμένα, η ανάρτηση έχει διαφορετικό set-up και γεωμετρία ενώ βελτιώσεις έχει δεχτεί και το σύστημα πέδησης. Σχετικά με τον V6 κινητήρα χωρητικότητας 3,8 lt υπάρχει διαφορετική χαρτογράφηση με αυξημένη πίεση του διπλού turbo με την απόδοση να φτάνει τους 530 PS στις 6.400 rpm και τα 612 Nm στις 3.200-6.000 rpm (630 Nm για την Spec-V). Μάλιστα, οι Ιάπωνες φρόντισαν να επενδύσουν το σύστημα turbo με ένα κόκκινο κάλυμμα τονίζοντας την αναβάθμιση ισχύος. Στον αντίποδα, εντυπωσιακή είναι η μείωση της κατανάλωσης καυσίμου με την συνδρομή του συστήματος «Save» (σε πιο χαλαρή οδήγηση ρυθμίζει το διπλοσύμπλεκτο 6άρι κιβώτιο σε «soft mode») όπου η μέση τυποποιημένη διαμορφώνεται στα 8,5 lt/100 km σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία.
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα