Peugeot 3008 Hybrid: Πρωταγωνιστής και στα plug-in υβριδικά

Peugeot 3008 Hybrid: Πρωταγωνιστής και στα plug-in υβριδικά

Η Peugeot στρέφεται προς την ηλεκτροκίνηση τόσο με τα αμιγώς ηλεκτρικά της μοντέλα όσο με την plug-in υβριδική τεχνολογία. Και το 3008 Hybrid αποτελεί μία από τις πιο εξελιγμένες προτάσεις αυτής της διάταξης, συνδυάζοντας κορυφαία οικονομία σε καύσιμο με την μοναδική ικανότητα της Peugeot να προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις.

Στιγμιοτυπο_2021-06-09__8_40_13_πμ

Για τον περισσότερο κόσμο, η έλευση της εποχής της ηλεκτροκίνησης σημαίνει και την εξάλειψη της οδηγικής ευχαρίστησης. Όχι όμως για την Peugeot. Η γαλλική εταιρία παραμένει πιστή στο ανήσυχο πνεύμα της και την επιμονή της να κατασκευάζει αυτοκίνητα που πρώτα από όλα χαίρεσαι να οδηγείς και να ζεις μαζί τους. Και έτσι προσαρμόζει τη νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης στα δικά της μέτρα, δημιουργώντας αυτοκίνητα που συνδυάζουν το οικολογικό προφίλ με ένα μοναδικό για την εποχή δέσιμο με τον οδηγό τους.

Το παράδειγμα του 3008 Ηybrid είναι το πιο χαρακτηριστικό. Το μεσαίο SUV της Peugeot, το οποίο άλλαξε και αναβάθμισε συνολικά την εικόνα της εταιρίας, παραμένει ακόμα και σήμερα ένα εντυπωσιακό σε σχεδίαση και άκρως δυναμικό σε εμφάνιση αυτοκίνητο. Η διάχυτη premium αύρα του, η εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και η κορυφαία τεχνολογία που το χαρακτηρίζουν, έφεραν το 3008 στην κορυφή της εκτίμησης του αγοραστικού κοινού και μαζί πάνω από 75 βραβεία σε όλο τον κόσμο. Ένα αυτοκίνητο που ξεχειλίζει από φινέτσα και δυναμισμό, με πανταχού παρούσα την τεχνολογία, η οποία όμως βρίσκεται εκεί όχι μόνο για να προσφέρει οικονομία σε καύσιμο και περιορισμένους ρύπους, αλλά και για να εξιτάρει τον οδηγό του.

Peugeot-3008-2020-white-g1000x600


Το ασυναγώνιστο best-seller της Peugeot βρίσκεται πλέον κοντά μας στην ανανεωμένη του μορφή, με την ήδη ακαταμάχητη σχεδίασή του να γίνεται ακόμα πιο ελκυστική, ιδίως στην ανανεωμένη μάσκα με τα νέα φωτιστικά σώματα LEDi με λειτουργία SDLi και την 3D γρίλια. Το διακριτικό αλλά μαζί και επιβλητικό του στιλ ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στο τολμηρό και το αυθεντικό, και επιβάλλεται χωρίς να προκαλεί, έχοντας βάλει για πάντα την σφραγίδα του στην σχεδίαση των μεσαίων SUV σε όλο τον κόσμο.

Τα σήματα HYBRID ή HYBRID4 που διακοσμούν το νέο SUV PEUGEOT 3008 υπογραμμίζουν διακριτικά ότι ανήκει στο καινοτόμο τεχνολογικό κόσμο των plug-In υβριδικών μοντέλων. Εκτός αυτού υπάρχουν πανέμορφες ζάντες 19 ιντσών “San Francisco” με νέα σχεδίαση, ενώ τα πλαστικά προστατευτικά των θόλων των τροχών αυξάνουν τον δυναμισμό του 3008 ακόμα περισσότερο.

Το εσωτερικό του νέου υβριδικού PEUGEOT 3008 SUV έρχεται με αποκλειστική επένδυση i TEP Mistral / Alcantara Greval με διακοσμητική ραφή Aikinite. Αναβαθμισμένο είναι και το i-Cockpit με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και την οθόνη αφής να έχουν περισσότερες και πιο εξειδικευμένες πληροφορίες με βάση το ηλεκτρικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου.

Έτσι ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η οθόνη πολυμέσων των 10 ιντσών παρέχουν ανά πάσα στιγμή πληροφορίες σχετικά με την ισχύ της μπαταρίας και την ηλεκτρική αυτονομία, την αυτονομία του καυσίμου, το πρόγραμμα οδήγησης που είναι σε λειτουργία, τα στατιστικά στοιχεία για την κατανάλωση, την απεικόνιση των ενεργειακών ροών του υβριδικού συστήματος, την ενεργοποίηση της λειτουργία e-save και πολλά ακόμα.


Για την plug-in υβριδική έκδοση του 3008, η Peugeot προχώρησε σε μία ιδιαίτερα έξυπνη ιδέα, παρουσιάζοντας δύο εκδόσεις με διαφορετικές ιπποδυνάμεις και διαφορετική στόχευση στο αγοραστικό κοινό. Και οι δύο βασίζονται πάνω στην πολύ εξελιγμένη πλατφόρμα ΕΜΡ2 του γκρουπ PSA η οποία ήταν σχεδιασμένη από την αρχή για να δεχτεί υβριδικά και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης.

Η πρώτη έκδοση με την ονομασία 3008 Hybrid εφοδιάζεται με έναν βενζινοκινητήρα Pure Tech των 1,6 λίτρων και των 180 ίππων και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα των 81 kW στον εμπρός άξονα. Η συνδυαστική ισχύς φθάνει στους 225 ίππους. Η δεύτερη έκδοση Hybrid4, εφοδιάζεται και αυτή με τον ίδιο κινητήρα βενζίνης με απόδοση όμως στους 200 ίππους και δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν στον εμπρός άξονα με απόδοση στα 81 kW και έναν στον πίσω άξονα με απόδοση στα 83 kW. 

H συνδυαστική ισχύς σ’ αυτή την έκδοση φθάνει στην κορυφαία τιμή των 300 ίππων, που προδιαθέτουν για ιδιαίτερα σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά του νέου 3008 Hybrid4 και δημιουργούν τις προϋποθέσεις για κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία του, με το 0-100 km/h να επιτυγχάνεται σε μόλις 5,9 sec!

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι ενεργειακής χωρητικότητας 13,2 kW και εξασφαλίζει αυτονομία 56 χιλιομέτρων στην Hybrid έκδοση και 59 χιλιομέτρων στην Hybrid4 με βάση το πρότυπο WLTP. H φόρτισή της διαρκεί 2 ώρες σε wallbox 7,4 kW/32A και φορτιστή OBC 7,4kW (προαιρετικός εξοπλισμός), ή 4 ώρες με πρίζα τύπου Green’up 3,7 kW/16A και φορτιστή OBC 3,7 kW, ή 8 ώρες με πρίζα τύπου Schuko 1,8 kW/8Α και φορτιστή OBC 3,7 kW. Θα πρέπει να σημειωθεί επίσης ότι η συγκεκριμένη μπαταρία καλύπτεται από την Peugeot με εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της ενεργειακής χωρητικότητας.

Το νέο Peugeot 3008 Hybrid προσφέρει μία διαφορετική αίσθηση κινητικότητας, και γι’ αυτό φροντίζουν και τα 4 προγράμματα οδήγησης που διαθέτει. Το Electric για 100% κίνηση με τον ηλεκτροκινητήρα, τo Hybrid για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του υβριδικού συστήματος, το Sport για μέγιστη δυνατή απόδοση όλων των κινητήρων με στόχο τις επιδόσεις και την σπορ οδηγική απόλαυση και το 4WD στην έκδοση Hybrid4 μέσω του οποίου υπάρχει ειδική διαχείριση του ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα για μετακίνηση και πέρα από την άσφαλτο σε off road διαδρομές.

Περισσότερες πληροφορίες για το μοντέλο θα βρείτε εδώ

Peugeot-3008-2020-detail-b1000x600

Η μπαταρία μπορεί να φορτίζει εν κινήσει χάρη σε ένα πολύ αποδοτική σύστημα ανάκτησης της ενέργειας μέσω της πέδησης, σε δύο στάδια ισχύος. Ενώ παρέχεται και η λειτουργία e-Save μέσω της οποίας ο οδηγός επιλέγει το ποσοστό της μπαταρίας που θέλει να έχει στην διάθεσή του για χρήση σε μεταγενέστερη φάση της διαδρομής. Αξίζει επίσης να τονίσουμε και την φιλικότητα προς το περιβάλλον μιας και στην περίπτωση της έκδοσης 3008 Hybrid4 οι εκπομπές CO2 είναι μεταξύ 29 και 33 gr/km (κατά WLTP) ενώ στην πλήρως ηλεκτρική λειτουργία οι εκπεμπόμενοι ρύποι είναι μηδενικοί.

Η plug-in υβριδική τεχνολογία επιτρέπει στο 3008 Ηybrid να κινείται για μεγάλο χρονικό διάστημα αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, κάτι που βελτιώνει σημαντικά την οδηγική απόλαυση και αναδεικνύει στον μέγιστο βαθμό τον premium χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

Η άνετη και ήρεμη οδήγηση χάρη στην απουσία κραδασμών και θορύβων κατά τη λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα και η ακαριαία επιτάχυνση χάρη στην άμεσα διαθέσιμη ροπή, φέρνουν μία εντελώς νέα εμπειρία οδήγησης, η οποία είναι ιδιαίτερα απολαυστική για τον οδηγό και τους επιβάτες.

Peugeot-3008-2020-interior-e1000x600



Παράλληλα υπάρχουν πολλαπλά οφέλη από την χρήση του 3008 Hybrid, καθώς παρουσιάζει μία μέση εξοικονόμηση καυσίμου κατά 40% σε σχέση με ένα αντίστοιχο κινητήρα βενζίνης, έχει μειωμένο κόστος συντήρησης, μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και μειωμένο τέλος ταξινόμησης.

Χάρη δε και στο ότι οι περισσότερες εκδόσεις του 3008 Hybrid έχουν Λιανική Τιμή Προ Φόρων κάτω από το όριο των 40.000 ευρώ, μπορούν να κάνουν χρήση των ευνοϊκών ρυθμίσεων του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά” για απαλλαγή φόρου χρήστη σε εταιρική χρήση.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Το ηλεκτρικό επαγγελματικό Peugeot e-Expert «καίει» 2 ευρώ στα 100χλμ.
Με εξηλεκτρισμένα Peugeot οι Τσιτσιπάς και Djokovic στο Roland Garros
Οι τεχνολογίες του νέου Peugeot 3008

Peugeot-3008-2020-detail-a1000x600

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

Δείτε Επίσης