«Γκρεμίστηκε» η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου
«Γκρεμίστηκε» η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου
Αρνητικό ρεκόρ 20ετίας καταγράφουν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας (δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμα επίσημα από τον ΣΕΑΑ) οι ταξινομήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων τoν Οκτώβριο είναι 5.021 παρουσιάζοντας πτώση 35,8%...
UPD:
21
ΣΧΟΛΙΑ
Αρνητικό ρεκόρ 20ετίας καταγράφουν οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας (δεν έχουν δημοσιευτεί ακόμα επίσημα από τον ΣΕΑΑ) οι ταξινομήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων τoν Οκτώβριο είναι 5.021 παρουσιάζοντας πτώση 35,8% (2.801 αυτοκίνητα) σε σχέση με τον αντίστοιχο περυσινό μήνα που ήταν 7.822. Σημειώστε δε πως φέτος είναι σε εφαρμογή και το μέτρο της απόσυρσης…
Η αγορά αυτοκινήτου συνεχίζει να κινείτε σε ρυθμούς ύφεσης, τετραπλάσιας από την ύφεση που καταγράφουν οι δείκτες των αγορών της χώρας μας τα τελευταία δύο χρόνια, ως αποτέλεσμα, τόσο της οικονομικής κρίσης, όσο και της υπερφορολόγησης της αγοράς αλλά και της χρήσης του αυτοκινήτου από την Κυβέρνηση. Όπως αναμενόταν, τα δημοσιονομικά έσοδα της χώρας μας από το αυτοκίνητο, που παραδοσιακά συμβάλουν στο 4% των εσόδων του προϋπολογισμού, αντί να αυξηθούν από την αύξηση των φόρων, έχουν μειωθεί κατά σχεδόν 70% σε σχέση με τα αντίστοιχα έσοδα του 2009.
Σε ότι αφορά τις συνολικές ταξινομήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων το 2011, αυτές είναι στις 84.115 παρουσιάζοντας πτώση 35,4% (46.127 λιγότερα αυτοκίνητα) σε σχέση με το 2010 που ήταν 130.242.
Η βίαιη συρρίκνωση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι δεδομένο πως θα οδηγήσει σε πρόσθετες απολύσεις (θυμίζουμε πως ήδη 20.000 άνθρωποι έχουν χάσει τη δουλειά τους μόνο στην αγορά αυτοκινήτου), ενώ σχεδόν στο σύνολό τους οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην αγορά θα εμφανίσουν για δεύτερη συνεχή χρονιά μεγάλες οικονομικές ζημίες, κάτι που θα οδηγήσει πολλές από αυτές σε λουκέτο…
Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων κατά το μήνα Οκτώβριο:
Οκτώβριος 2005: 18.754 πωλήσεις
Οκτώβριος 2006: 19.619
Οκτώβριος 2007: 21.088
Η αγορά αυτοκινήτου συνεχίζει να κινείτε σε ρυθμούς ύφεσης, τετραπλάσιας από την ύφεση που καταγράφουν οι δείκτες των αγορών της χώρας μας τα τελευταία δύο χρόνια, ως αποτέλεσμα, τόσο της οικονομικής κρίσης, όσο και της υπερφορολόγησης της αγοράς αλλά και της χρήσης του αυτοκινήτου από την Κυβέρνηση. Όπως αναμενόταν, τα δημοσιονομικά έσοδα της χώρας μας από το αυτοκίνητο, που παραδοσιακά συμβάλουν στο 4% των εσόδων του προϋπολογισμού, αντί να αυξηθούν από την αύξηση των φόρων, έχουν μειωθεί κατά σχεδόν 70% σε σχέση με τα αντίστοιχα έσοδα του 2009.
Σε ότι αφορά τις συνολικές ταξινομήσεις των επιβατικών αυτοκινήτων το 2011, αυτές είναι στις 84.115 παρουσιάζοντας πτώση 35,4% (46.127 λιγότερα αυτοκίνητα) σε σχέση με το 2010 που ήταν 130.242.
Η βίαιη συρρίκνωση της αγοράς αυτοκινήτου στην Ελλάδα είναι δεδομένο πως θα οδηγήσει σε πρόσθετες απολύσεις (θυμίζουμε πως ήδη 20.000 άνθρωποι έχουν χάσει τη δουλειά τους μόνο στην αγορά αυτοκινήτου), ενώ σχεδόν στο σύνολό τους οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην αγορά θα εμφανίσουν για δεύτερη συνεχή χρονιά μεγάλες οικονομικές ζημίες, κάτι που θα οδηγήσει πολλές από αυτές σε λουκέτο…
Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων κατά το μήνα Οκτώβριο:
Οκτώβριος 2005: 18.754 πωλήσεις
Οκτώβριος 2006: 19.619
Οκτώβριος 2007: 21.088
Οκτώβριος 2008: 19.666
Οκτώβριος 2009: 11.720
Οκτώβριος 2010: 7.922
Οκτώβριος 2011: 5.021
Οκτώβριος 2009: 11.720
Οκτώβριος 2010: 7.922
Οκτώβριος 2011: 5.021
UPD:
21
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα