LIVE

Κορωνοϊός

VW: Τον Απρίλιο η παρουσίαση του πρώτου ηλεκτρικού SUV

VW-ID_4-disguised-tsiro-1000

Η Volkswagen θα αποκαλύψει σύντομα το ID.4, ένα ηλεκτρικό SUV ουσιαστικά μια έκδοση παραγωγής του γνωστού μας ID. Το Crozz Concept αποκαλύφθηκε όπως θυμάστε το 2017. Το μοντέλο παραγωγής θα εμφανιστεί μέσα στο 2020.

Η VW επέλεξε το Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης για το πρώτο εξάμηνο του Απριλίου προκειμένου να εισαγάγει το ID.4 σε έκδοση παραγωγής. Δεν είναι καθόλου έκπληξη το γεγονός ότι το Auto Show του Ντιτρόιτ ωθήθηκε πιο πίσω στον Ιούνιο, ενώ στην έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο θα δούμε το νέο Golf GTI και τον αδελφό του το πετρελαιοκίνητο GTD. Η VW θέλει σίγουρα το ζευγάρι των hot hatch να κερδίσει όλη την προσοχή στην Ελβετία, σαν να προτιμά το SUV μηδενικών εκπομπών να αποτελέσει το αστέρι στην Big Apple. Υπάρχει πολλή σπουδή πίσω από το ID.4, δεδομένου ότι η VW εξέλιξε το ηλεκτρικό όχημα υψηλών προδιαγραφών ως ένα παγκόσμιο μοντέλο που θα φτάσει στις γραμμές συναρμολόγησης τόσο στην Ευρώπη (Zwickau) όσο και στην Κίνα (Anting) αργότερα φέτος. Θα κατασκευάζεται επίσης στις Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά το εργοστάσιο του Chattanooga στο Tennessee δεν θα ξεκινήσει την παραγωγή του μέχρι το 2022. Θα ακολουθήσει μια κουπέ έκδοση που φημολογείται ότι θα ονομαστεί ID.5.
Το μοντέλο ID.4 αναμένεται να κυκλοφορήσει σε εκδόσεις με έναν ηλεκτροκινητήρα και κίνηση στους πίσω τροχούς καθώς και με δυο ηλεκτροκινητήρες και κίνηση σε όλους τους τροχούς. Όπως και με το ID.3, οι πελάτες πιθανότατα θα μπορούν να επιλέξουν μπαταρίες διαφορετικής ισχύος, με αυτονομία η οποία δύναται να προσεγγίσει τα 400 χιλιόμετρα που προσφέρει μάλιστα το ID. Crozz concept που έχουμε ήδη δει.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (4)

George

@Δεν τα ξερεις καλα. 34639 φορτιστές διαθέσιμους στο κοινό είχε τον Οκτώβριο η Γερμανία. Η οποία είναι από τις πιο υπανάπτυκτες Ευρωπαϊκές χώρες στο θέμα της ηλεκτροκίνησης. Και πάω στοίχημα ότι σε μια πενταετία θα έχουν δεκαπλασιαστεί ξεπερνώντας τις αντλίες καυσίμων. Πέρα βέβαια από τα wallboxes και τις απλές πρίζες που θα έχουν στα σπίτια πολλοί ιδιοκτήτες ηλεκτρικών. Το σίγουρο είναι επίσης ότι υπάρχουν χώρες που παράγουν όλη την ηλεκτρική τους ενέργεια (πάνω από 99%) από ΑΠΕ. Βλέπε Κόστα Ρίκα και Νορβηγία (που έχει και δικά της πετρέλαια). Μάλιστα η Νορβηγία εξάγει καθαρή ενέργεια και σε άλλες χώρες της Βόρειας Ευρώπης, ακόμη και στη Γερμανία. Ποιος είπε λοιπόν ότι δες μπορεί να έχει ενέργεια αποκλειστικά από ΑΠΕ η Γερμανία? Ακούγεται τόσο χαζό όσο αν έλεγε ότι δεν μπορεί να φτιάξει αυτοκίνητα επειδή δεν έχει ορυχεία μετάλλων. Ούτε 2000 π.Χ. δεν σκέφτονταν έτσι οι άνθρωποι. ΥΓ. Πού ήταν τόσα χρόνια οι Γερμανοί οικολόγοι με τα εξώφθαλμα σκάνδαλα ρύπων των οχημάτων που τα γνώριζαν και παιδιά δημοτικού? Τώρα που ξεμπροστιάστηκαν σε όλο τον πλανήτη είπαν να δείξουν ενδιαφέρον?

George

Μέχρι να παρουσιάσει παραγωγή άξια λόγου η VW, η Tesla θα έχει στην παραγωγή αυτοκίνητα με πυκνωτές αντί για μπαταρίες που θα φορτίζουν σε 5 λεπτά (θα μπορούσε και πολύ λιγότερο αλλά θα είναι ασήκωτο το καλώδιο φόρτισης) και θα έχουν επιδόσεις καλύτερες από F1, με τα ανάλογα λάστιχα βέβαια. Γι αυτό στέλνουν μερικές δεκάδες δήθεν οικολόγους οι Γερμανοί για να διαμαρτυρηθούν για το εργοστάσιο της Tesla που θα κατασκευαστεί στη Γερμανία. Δήθεν ότι θα καταστρέψει το δάσος για να χτιστεί. Που φυσικά δεν υπάρχει κάποιο δάσος αλλά μια μονοκαλλιέργεια δένδρων με σχεδόν καθόλου πανίδα. Από την άλλη η Tesla υποσχέθηκε ότι θα φυτέψει σε άλλη περιοχή δεκαπλάσια δένδρα από αυτά που θα κόψει σαν αντιστάθμισμα.

Δεν τα ξερεις καλα...

οι Οικολογοι γερμανοι, μονο για την γερμανικη βιομηχανιας γενικα δε δουλευουν! Τα εχουν βαλει με ΟΛΟΥΣ κυριως τους γερμανικους κολοσσους (κοιτα να δεις τωρα "συμπτωση" ε;) και εχουν ανεβασει τον εαυτο τους σε "καρδιναλιους του περιβαλλοντος", ζητουν να κλεισουν αμεσα τα εργοαστασια παραγωγης ηλεκτρικης ενεργειας (ακομα και τα πυρηνικα δηλαδη) και να εχει κοτζαμ γερμανια ενεργεια μονο απο εναλλακτικες πηγες. Επισης ζητουν να μην υπαρχουν καν αυτοκινητα σε ενα δακτυλιο μερικων χλμ σε ολες τις πολεις (ουτε καν ηλεκτρικο), μα να χρησιμοποιειε ο κοσμος ποδηλατα και ΜΜΜ κλπ. Αρα καθολου δεν τους νοιαζει αυτους αν η Τεσλα φτιαχνει εξολοκληρου ηλεκτικα αυτοκινητα, με μπαταριες κλπ. Οτνα εχουν καβαλησει καποια σχολιαροπαιδα την νοοτροπια, το καλαμι πως "μονο εμεις θα σωσουμε τον κοσμο", εχεις ασχημα μπλεξιματα, καταρχην σαν γερμανικη βιομηχανια. Το αστειο ειναι πως τα μιρκα μεσω Γκρετα κλπ, πιστευουν πως θα κλεισουν ολα τα εργοστασια παραγωγης ενεργειας και μονο με εναλλακτικες πηγε ςθα καλυψουν τις αναγκες των νοικοκυριων, εργοστασιων και ακομα των ΜΜΜ και των φορτιστων αυτοκινητων. Στην Γερμανια δεν εχουν καν χωρους φορτισης ηλ. αυτοκινητων, θες εσυ να στηριξουν την Τεσλα; Και που θα το φορτισεις; Διαβασ ακαπου πως η Φορντ τωρα κανει εκει μια προσφορα,πουλαει αυτοκινητο ΜΑΖΙ με εγκατασταση ηλεκτροφορτιστη στο σπιτι μεσα στην τιμη.

Η μονοκαλλιέργεια δεν ειναι δάσος;

Αρα ας κόψουμε κάθετί και στην Ελλάδα και μετά όταν θα έχουμε ενα σωρό καύσωνες κλπ, θα ανάβουμε αιρκοντίσιον απο ηλιακήε ενέργεια ε; Το ωραίο με εσάς τους "τεσλακηδες" είναι πως δεν τα λ'ετε όλα, υμνείτε τον Μασκ κλπ, όμως δεν λέτε πως για την "επένδυση" εκεί στην γερμανία ήδη ζήτησε ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΕΝΙΣΧΥΣΗ απο το γερμαικό κράτος (σαν επένδυση δηλ. που κάνει σε μια οικονομικά ασθενή περιοχή) και απο π΄ναω...θα φέρει εργάτζες απο Πολωνία, τσεχία κλπ, δηλ. ούτε καν απο την περιοχή. Ετσι εσείς ασχολείστε με την αξία της Τέσλα που πέρασε την αλλη την ΦΒ και τα πόσ αδέντρα θα φυτέψει πού ο "επενδυτής" με κρατικήξ ενίσχυση και ξένους εργαζόμενους. Οπως και το οτι για να παράγει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα εκπέμπψει τριπλάσια ποσόστητα διοξειδίου του άνθρακός, ομως χου κερς.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης