Παγκόσμια πρεμιέρα για το Mitsubishi Engelberg Tourer

Παγκόσμια πρεμιέρα για το Mitsubishi Engelberg Tourer

 Η Mitsubishi Motors Corporation (MMC) παρουσίασε τη νέα γενιά του crossover SUV MITSUBISHI ENGELBERG TOURER σε παγκόσμια πρεμιέρα στην 89η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.

tourer_img_07_low

Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER είναι ένα 4WD plug-in υβριδικό EV (PHEV) με δύο μοτέρ (Twin Motor). Όπως αρμόζει στο όνομα Engelberg Tourer, προσφέρει υψηλές επιδόσεις από το σύστημα κίνησης που επιτρέπουν στον οδηγό να απολαμβάνει την οδήγηση σε όλες τις καιρικές συνθήκες, ή σε οποιαδήποτε επιφάνεια του δρόμου με αυτοπεποίθηση. Αυτό συνδυάζεται με μεγάλη αυτονομία – κλασικό χαρακτηριστικό PHEV -και παρέχει τη δυνατότητα για ταξίδια εκτός πόλης χωρίς υποδομή φόρτισης. Η άριστη διάταξη χώρων συνδυάζει χωρητικότητα για επιβάτες με μία ποικιλία αποθηκευτικών χώρων, ώστε να μπορούν η οικογένεια και οι φίλοι να περνούν ευχάριστα μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους. Επίσης διεγείρει την περιέργεια οδηγού και επιβατών και τη διάθεση για περιπέτεια, προκαλώντας τους να  ταξιδέψουν ακόμα πιο μακριά και να βιώσουν νέες εμπειρίες.

 

 

Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER είναι εφοδιασμένο με το Twin Motor PHEV της MMC που εξελίχθηκε και δοκιμάστηκε στο Outlander PHEV, και το εξελίσσει προσθέτοντας τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης και τετρακίνησης νέας γενιάς. Επιπλέον, ο συνδυασμός του συστήματος PHEV με συνδεμένες τεχνολογίες σημαίνει ότι το  MITSUBISHI ENGELBERG TOURERμπορεί να οδηγείται σε όλες τις καιρικές συνθήκες και σε όλους τους τύπους δρόμων με μεγάλη αυτοπεποίθηση.

 

To πρωτότυπο χρησιμοποιεί ένα σύστημα PHEV που αρμόζει σε κορυφαίο crossover SUV επόμενης γενιάς. Η μεγάλης χωρητικότητας μπαταρία τοποθετείται κάτω από το δάπεδο στη μέση του οχήματος. Χρησιμοποιεί το σύστημα Twin Motor της MMC, με πολύ ισχυρά και αποδοτικά μοτέρ μπροστά και πίσω, προσφέροντας όμως τεράστιο χώρο στην καμπίνα που μπορεί να φιλοξενήσει τρεις σειρές καθισμάτων. Ο βενζινοκινητήρας 2.4L είναι σχεδιασμένος για το σύστημα PHEV.

 

Σε σειριακό υβριδικό πρόγραμμα, ο κινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια υψηλής ισχύος και πετυχαίνει υψηλό βαθμό ανάκτησης ενέργειας, ενώ ο μεγαλύτερος κυβισμός επιτρέπει πιο αθόρυβη λειτουργία και καλύτερη χιλιομετρική απόδοση. Εκτός από την υψηλότερη απόδοση του ίδιου του συστήματος PHEV, το MITSUBISHI ENGELBERG TOURERχρησιμοποιεί τεχνολογίες μείωσης κατανάλωσης, όπως οι ενεργές γρίλιες μάσκας που κλείνουν, περιορίζοντας την αντίσταση.

 

Το MITSUBISHI ENGELBERG TOURER έχει ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 70km (κύκλος WLTP), και με πλήρως φορτισμένη μπαταρία και γεμάτο ρεζερβουάρ καυσίμου έχει συνολική αυτονομία  πάνω από 700km (WLTP). Αυτό σημαίνει ότι οδηγός και επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν την κλασική, ομαλή και αθόρυβη λειτουργία ενός EV για ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα.

 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης