Porsche Taycan: Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας

mission

Με αφορμή τη συμπλήρωση 70 ετών από την ίδρυσή της, η Porsche έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες για το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της.

Το 2019 θα δούμε στους δρόμους την πρώτη ηλεκτρική Porsche. Το μοντέλο θα λέγεται Taycan και θα βασίζεται στο μεγαλύτερο μέρος του στο εικονιζόμενο πρωτότυπο Mission E που αποκάλυψε η εταιρεία το 2015.

Μιλώντας σε ειδική εκδήλωση για την επέτειο της γερμανικής φίρμας, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Porsche, Οliver Blume, έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες για το επερχόμενο μοντέλο. Έτσι, για την κίνηση της Taycan θα φροντίζουν δύο ηλεκτροκινητήρες με συνολική ισχύ που θα ξεπερνά τα 600 άλογα (0-100 σε 3,5 sec & 0-200 km/h σε κάτω από 12 sec.). H αυτονομία του μοντέλου θα φτάνει τα 500 km, ενώ με 4 λεπτά φόρτισης θα είναι σε θέση να καλύψει απόσταση 100 χιλιομέτρων.

 

Παράλληλα, εκτιμάται πως για το μοντέλο αυτό (αλλά και τις ενδεχόμενες παραλλαγές του) η επένδυση από πλευράς Porsche θα ξεπεράσει τα 500 εκατομμύρια ενώ θα δημιουργηθούν 1.200 θέσεις εργασίας στο εργοστάσιο του Ζούφενχαουζεν.

ΣΧΟΛΙΑ (7)

Elon

Ω ρε φίλε!!! Θα πιούμε τρελλές πίκρες....ευτυχώς δεν πίστεψα ποτέ οτι μπορώ να ανταγωνιστώ κλασσικούς αυτοκινητάδες....τα αρπάζω και την κοπανάω, οσονούπω!

Oliver

Don't worry Elon. Δεν έχουμε τεχνολογία σαν τη δική σου. Να, τώρα που γράφω, μόλις σκάσαμε κάμποσα εκατομμύρια και αγοράσαμε ένα μερίδιο 10% στην startup Rimac μπας και μάθουμε τίποτα από αυτούς. Ελπίζουμε το Concept 2 που θα βγάλουν σε μερικά χρόνια, σε περιορισμένα αντίτυπα, να μη μένει πολλά χιλιόμετρα πίσω από το Roadster σου. Και please, please, please, μη βγάλεις στην αγορά το Roadster με το SpaceX package και μας ξεφτιλίσεις εντελώς. Λυπήσου μας.

Ρε Tesloγιωργάκη....

....την κοπανάω, σου λέω, ρε αναλυτή του καφενείου!

Νεφελίμ

Μόνο στον Elon ( μέσα Σώρρα ) δώσαμε την ύψιστη τεχνολογία του Σύμπαντος!.....Κανένας άλλος δεν μπορεί να την αποκτήσει! .....ΜΠΟΥΧΑΧΑΧΑΧΑ.......

George

Απορίας άξιον το γεγονός ότι κάθονται και χάνουν μερίδια από την ταχύτερα αναπτυσσόμενη αγορά ενώ διαθέτουν όλοι την τεχνολογία.

George

Για να δούμε τι θα δείξει στην πράξη, γιατί από εργοστασιακές προδιαγραφές καλό φαίνεται. Αν και το όνομα του μοντέλου είναι πολύ αντιεμπορικό και όπως φαίνεται δεν έχει διάθεση να το πουλάει. Δεν μπορώ να φανταστώ κάποιον Αγγλόφωνο που θα αγόραζε ένα τόσο ακριβό αυτοκίνητο που εύκολα παραφθείρεται το όνομά του σε κάτι άλλο στα Αγγλικά που το κάνει να ακούγεται ευτελές. Αποκλείεται να μην το πρόσεξαν. Το πιθανότερο είναι ότι δεν μπορεί ή δεν θέλει να βγάλει μεγάλη παραγωγή η Porsche.

Βενζινάς

Δεν είναι καλό. Και μπορεί να πάθεις και ηλεκτροπληξία.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

xeirofreno_3

Το παραδοσιακό χειρόφρενο γίνεται όλο και πιο σπάνιο στα νέα αυτοκίνητα, τα οποία εφοδιάζονται πλέον με το πιο πρακτικό ηλεκτρικό χειρόφρενο. Τι γίνεται όμως εάν πατήσει κάποιος το κουμπί στις πλέον υψηλές ταχύτητες;

Μercedes-Benz_Sales_Team

Ο θεσμός «Sales Excellence Awards», ο οποίος αναδεικνύει και επιβραβεύει τις βέλτιστες πρακτικές πωλήσεων σε όλους τους επιχειρηματικούς κλάδους, διοργανώθηκε για έβδομη κατά σειρά χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πωλήσεων (ΙΠΕ) και την Boussias Communications για να βραβεύσει τους κορυφαίους των Πωλήσεων της χώρας.

GAC

Οι Κινέζοι επιστρέφουν δυναμικά στην Ευρώπη και πλέον, ετοιμάζονται για είσοδό τους και στην ελληνική αγορά αναζητώντας τον εδώ εισαγωγέα που θα δημιουργήσει το δίκτυο των πωλήσεών τους.

alfa-romeo-gtv-1-chariatis-1000a

Σχεδόν έναν χρόνο μετά τις εξαγγελίες της διοίκησης της Alfa Romeo περί της νέας γενιάς GTV, αποκαλύφθηκε η πρώτη teaser φωτογραφία του ιταλικού κουπέ.

9
NEW_AUDI_A7_a

Το Audi A7 ανακηρύχθηκε “2019 World Luxury Car” – “Παγκόσμιο Πολυτελές Αυτοκίνητο του 2019”. ‘Ένα βραβείο που επισφραγίζει την κυριαρχία της Audi στη συγκεκριμένη κατηγορία κύρους, καθώς μόλις πέρσι τον ίδιο επίζηλο τίτλο είχε κατακτήσει το Audi A8.

1