News
#TAGS:
VW

Νέο μοτέρ βενζίνης για το VW Golf

VW_GOLF_1

H ελληνική αντιπροσωπεία της VW λανσάρει το Golf 1,5 TSI Evo ACT με 130 άλογα και κατανάλωση κάτω από 5 λτ./100 χλμ.

Ο νέος βενζινοκινητήρας των 1.498 κ.εκ., που εξοπλίζει το γερμανικό μοντέλο, είναι κατά 10% πιο οικονομικός σε σχέση με άλλα μοτέρ όπως υποστηρίζει η εταιρεία. Έτσι, η μέση εργοστασιακή του κατανάλωση ανέρχεται στα 4,8 λτ./100 χλμ.

Για να πετύχει το παραπάνω νούμερο η VW ανέπτυξε μια νέα τεχνολογία υιοθετώντας το νέο κύκλο καύσης TSI Miller και με χρήση hi-tech υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). Ιδανικά, ο τετρακύλινδρος κινητήρας έχει καλύτερη απόδοση όταν λειτουργεί στην περιοχή μερικού φορτίου του. Όποτε λοιπόν είναι εφικτό, ο κινητήρας απενεργοποιεί τους δύο εσωτερικούς κυλίνδρους. Αυτό γίνεται κάθε φορά που οι απαιτήσεις ισχύος είναι χαμηλές, για την περιοχή από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ. και ταχύτητες μέχρι τα 130 χλμ./ώρα.

 

Το Golf 1.5 TSI EVO ACT 130PS BlueMotion όμως διαθέτει μια ακόμα καινοτομία, όταν συνδυάζεται με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG επτά σχέσεων. Στην περίπτωση αυτή μόλις ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι λόγω συνθηκών ή γιατί κινείται σε κάποια κατηφόρα, η μονάδα ελέγχου του κινητήρα σβήνει τον TSI και τον απομονώνει από τη μετάδοση απελευθερώνοντας το συμπλέκτη, με το αυτοκίνητο να ρολάρει. Κατά το «ρολάρισμα», το Golf λειτουργεί ως όχημα μηδενικών ρύπων. Στην πράξη, το παροδικό σβήσιμο του κινητήρα μειώνει την κατανάλωση καυσίμου μέχρι και έως 0,4 λίτρα/100χλμ.

Στο άμεσο μέλλον η Volkswagen θα λανσάρει στην παγκόσμια αγορά και άλλα μοντέλα που θα χρησιμοποιούν τον 1.5 TSI EVO ACT BlueMotion ενώ αντίστοιχα θα παρουσιαστούν και άλλες παραλλαγές του ίδιου κινητήρα.

Η τιμή εκκίνησης της συγκεκριμένης έκδοσης του VW Golf τοποθετείται στα 19.500 ευρώ.

ΣΧΟΛΙΑ (20)

Μ.Γ

ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ EURO6D. ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ = ΧΑΜΗΛΟΙ ΡΥΠΟΙ= ΠΙΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ. ΟΤΙ "ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ" ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΑΡΧΕΣ ΜΑΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ (ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ) ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΩΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΘΑ ΑΝΕΒΟΥΝ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΠΟ 3% ΕΩΣ 6% ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΑΠΟ ΤΑ "ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ". ΠΑΝΤΩΣ ΑΠΟ ΠΡΟΧΘΕΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ "ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ" ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ. ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ "ΠΡΟΣΦΟΡΟΥΛΕΣ" ΓΙΑ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ EURO6 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΝΕΑ EURO6D

George

Μην σε πιάνουν κορόιδο τα γραμματάκια που βάζουν στο τέλος του euro 6. Είναι ακριβώς οι ίδιες προδιαγραφές είτε "a" είτε "b" είτε "c" είτε "d". Κόλπο marketing είναι. Η μόνη διαφορά είναι ο τρόπος μέτρησης, που υποτίθεται ότι στο d θα είναι σε πραγματικές οδηγικές συνθήκες. Είναι όμως σαν να παραδέχονται ότι τόσο καιρό έκλεβαν κι εξαπατούσαν τους καταναλωτές και την κοινωνία. Θα το φάνε μόνοι λοιπόν το επιπλέον κόστος γιατί δεν θα έχουν κάνει τίποτα περισσότερο από το να προσφέρουν ένα προϊόν που ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές με τις οποίες το πουλάνε. Υποτίθεται. Μέχρι να γίνουν νέοι ανεξάρτητοι έλεγχοι. Από την άλλη, πώς μπορούν να δικαιολογήσουν την αύξηση τιμής? Θα μας πουν ότι τόσο καιρό έσπερναν τον καρκίνο και τα εγκεφαλικά κι επιβάρυναν υπέρμετρα τα συστήματα υγείας για να μην επιβαρύνουν ελάχιστα τον αγοραστή του κάθε οχήματος και να είναι ανταγωνιστικοί? Θα γελάσουμε πολύ αν το πουν αυτό. Επίσης θα πρέπει να δώσουν εξηγήσεις γιατί δεν έχουν ανακαλέσει από την πρώτη στιγμή που ξέσπασε το σκάνδαλο, όλα τα οχήματα ώστε να τα επισκευάσουν για να λειτουργούν εντός προδιαγραφών. Ή αν δεν μπορούν, να τα αντικαταστήσουν δωρεάν με νέα που τις πληρούν, αφού τα παλιότερα ρυπαίνουν υπέρμετρα με ευθύνη των εργοστασίων.

Μ.Γ

ΟΡΙΣΤΕ ? ΙΣΧΥΕΙ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ. ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ. ΝΕΟΙ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΙ. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΜΕΝΟ. ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΑΝΟΥΝ ΕΜΕΝΑ ΚΟΡΟΙΔΟ. ΠΩΣ ΝΑ ΜΕ ΠΙΑΣΟΥΝ? ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ, ΤΕΛΟΣ.

George

Κατ' αρχήν μην το παίρνεις προσωπικά. Όταν λέω "μην σε πιάνουν κορόϊδο", απευθύνομαι έμμεσα σε όλους τους αναγνώστες κι όχι προσωπικά σε σένα. Σχήμα λόγου ήταν. Οι προδιαγραφές ρύπων είναι ίδιες κι απαράλλαχτες. Δεν έχουν αλλάξει καθόλου από το a έως το d. Όσο για τις τιμές... τις καθορίζει η αγορά. Αν δεν υπάρχει ανάλογη ζήτηση αυτές θα πάνε πιο κάτω. Αν μεγαλώσει η ζήτηση αυτές θα ανέβουν. Εξάλλου, άλλο πράγμα η τιμή τιμοκαταλόγου κι άλλο η πραγματική τιμή πώλησης. Κι αυτό κόλπο μάρκετινγκ είναι. Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν μπορούν να βγουν και να πουν ότι ανεβάσαμε τιμές για να τηρήσουμε προδιαγραφές ρύπων που δεν άλλαξαν, απλώς γιατί άλλαξε ο τρόπος μέτρησης και μας εξέθεσε.

Μ.Γ

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ. ΣΟΥ ΛΕΩ ΞΑΝΑ ΠΩΣ ΟΙ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΑΛΛΑΞΑΝ. ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ, ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ. ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ. ΤΙΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ. ΚΑΙ ΟΙ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΛΟΓΟ ΤΩΝ ΝΕΟΝ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ. ΤΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 10.300 ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 10 ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΕΙ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ 10,600. ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΛΕΙ Η "ΑΓΟΡΑ¨ΕΙΤΕ ΟΧΙ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΤΙΜΗ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ. ΤΩΡΑ ΑΝ "ΚΑΠΟΙΟΙ" ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΝΑ ΤΙΣ ¨ΚΑΤΑΠΙΟΥΝ" ΜΑΚΑΡΙ, ΑΛΛΑ,,,,,,,,,,,,ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 01/06/2018 ΟΤΙ ΕΙΣΑΓΕΤΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ "ΔΡΟΜΟΣ"

George

Για τις προδιαγραφές ρύπων σε διαψεύδουν τα γεγονότα. "From 1 September 2017, more stringent and realistic tests will be used to certify new car models against the Euro 6 emission limits." κ.λπ. κ.λπ. Όπως κατάλαβες, πρέπει να πιστοποιηθούν τα νέα μοντέλα ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΑ ΟΡΙΑ EURO6, αλλά με τα νέα πρότυπα μέτρησης. Τα οποία, όπως θα μάθεις σίγουρα, εξακολουθούν να αφήνουν τεράστια περιθώρια για κλέψιμο. Ούτε πριν, ούτε τώρα θα ικανοποιούν τα όρια που έχουν τεθεί από το euro 6. Δηλαδή αν τα ικανοποιήσουν πόση αύξηση θα κάνουν στις τιμές? +100%? Ε, ας το κάνουν για να δούμε ποιος θα ξαναγοράσει. Κλέβοντας όμως χρήματα από το κοινωνικό σύνολο που πληρώνει τις συνέπειες, με συνεργούς τα κράτη, δεν είναι η λύση για να κρατάνε κάποιες εταιρίες τα προϊόντα τους ανταγωνιστικά σε σχέση με προϊόντα άλλης καθαρής τεχνολογίας. Αν όπως λες έχεις κάτι διαφορετικό στα χέρια σου, ενημέρωσε κι εμάς τους υπόλοιπους τι διαφορετικό είναι αυτό και πώς λέγεται.

Μ.Γ

ΟΚ. ΝΙΚΗΣΕΣ. Θ ΑΛΛΑΞΩ ΔΟΥΛΕΙΑ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 17 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ. ΟΠΩΣ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΥΧΝΑ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΙ "ΑΛΛΟΙ" ΞΕΡΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ. ΕΛΕΟΣ. ΠΑΡΑΔΙΝΟΜΕ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΝ "ΔΙΑΛΟΓΟ" ΜΑΖΙ ΣΟΥ. ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ. ΤΕΛΟΣ.

George

Δεν αντέχω να μη μου παραθέτουν επιχειρήματα όταν ισχυρίζονται κάτι, όχι να μην έχω δίκιο. Το τελευταίο το αντέχω. Το ότι ξέρεις τη δουλειά κι ότι έχεις κάτι στα χέρια σου, δεν είναι επιχείρημα.

George

Πού είναι εκείνο το e-Golf ρε παιδιά που στην Αμερική έχει αρχική τιμή 24.500 (ευρώ) που με επιδοτήσεις φτάνει σε κάποιες πολιτείες στα 8.500 ή και χαμηλότερα και στην Ελλάδα των κορόιδων έχει 38.800 και έχει σίγουρα υποδεέστερες προδιαγραφές?

Τόνι

Να μου κοπούν τα χέρια αν ξαναϋπογράψω για παραγγελία οχήματος VW. Btw η συγκεκριμένη έκδοση έχει λανσαριστεί εδώ και κάμποσο καιρό...

Βασιλης

Ρε πάρε Ιάπωνα να σωθεις

η αυτοκίνηση

Δηλαδή από την πρώτη συντήρηση, να πρέπει να πληρώσεις μισό αυτοκίνητο. Και όταν αρχίσουν τα λίγα χρόνια να φαίνονται , τι γίνεται???? Γιατί στα 3 χρόνια αυτού του τύπου τα αυτοκίνητα με τις πρίζες σούκο και τα καλώδια μίλια , είναι τενεκέδες γαλβανισμένοι. Το tsi ξέρει κανένας τι γίνεται με το το g και κάθε πότε και πόσο κοστίζει??? Αφού βάζει 1,5 lit γιατί δεν βάζει 1,6 - την ίδια φορολογία- απλό τετρακύλινδρο που εξελιγμένα μπορεί να έχει δύναμη και ροπή. Και αυτό ισχύει για όλο το φάσμα της αυτοκίνησης, άντε και σε δικύλινδρα ή μονοκύλινδρα αυτοκίνητα με πολλά αντίβαρα για να μην χοροπηδάνε.

vg

Σιγά μη σου βγάλει κινητήρα επειδή έχει ίδια φορολογία στην Ελλάδα ο 1.5 με τον 1,6. (αλήθεια, το σκέφτηκες αυτό πριν το γράψεις;)

Μια άποωη

Με κάποιες λίγες γνώσεις που έχω για τις μηχανές εσωτερικής καύσεως και εξωτερικής καύσης , μια ερασιτεχνική τριβή αρκετή ώς χόμπυ) εξέφρασα την άποψή μου και από την εμπειρία μου λως καθημερινός οδηγός και κάτι παραπάνω πάλι από χόμπυ σε σπόρ οδήγηση. Καυαλαβαίνω το κέρδος και την βιομηχανοποίηση χλυμα των προιόντων των αυτοκινητοβιομηχανιών. Καμμιά φορά όμως και οι βιομηχανίες καλά είναι να ακούνε και τις απόωεις των πολιτών που καταναλώνουν τα προιόντα. Που γνωρίζω ότι δεν τους ενδιαφέρουν γιατί ότι θέλουν και απ ότι κερδίζουν πιότερο κατασκευάζουν και πουλάνε. Για τούτο και προκαταβολή σε ποσό του προιοντος που έρχεται σε 3-6 μήνες. ''Το θέμα είναι να φύγει το αυτοκίνητο απ το εργοστάσιο '' λένε οι βιομηχανίες σαν να θέλουν να ξεφορτωθούν ότι φκιάχνουν.!! Και αυτό το ξέρω καλά . Τώρα αν το προιόν που φκιάχνουν είναι αυτοκίνητο ( και με ποιά χαρακτηριστικά) είναι άλλο θέμα. Το 1.6 lit τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό μοτέρ ώς ΜΕΚ είναι ένα ισόρροπο και ισορροπημένο μοτέρ και φορολογικά αντιμετωπίσιμο στην Ελλάδα. Εξυπακούεται ότι δεν είναι η αναδραστικά( εσωτερικό λειτουργικά ) άριστη χωρητικότητα .Αλλά είναι μια καλή πρόταση.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΚΟΡΟΙΔΙΛΙΚΙΑ

ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΠΑΤΟ ΤΟ ΓΕΡΜΑΝΙΚΟ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΚΟΥΒΑΔΑΚΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΝΕΑ ΚΟΡΟΙΔΑ. ΠΕΡΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΙΜΕΣ .......ΧΑΧΑΧΑΧΑ

Eisai stokos se payroll

Ευτυχώς που υπάρχει το Ίντερνετ. Με κατι βλακες-κραχτες σαν και εσένα γελάμε. ΠΡΩΤΟ σε όλο τον κόσμο με διαφορά χαζούλη....και διπλάσιες πωλήσεις από τον δεύτερο ....... και 7 χρόνια στην παραγωγή και συνεχίζει....άντε πίσω στην συριζαίικη μιζέρια σου να πουλάς Ινδικούς κουβάδες και γαλλικούς γκαζοντενεκέδες....και να βρίζεις το diesel ....Α! και που είσαι ! Όταν καταλάβεις ότι έχεις γίνει γελοίος πες το και σε εμάς....

F1

Οι Γαλλοι σε γλεντανε βλακακο!!!!

THOMAS

;Eτσι!!!!!!!!

Περιπλοκο

Οι περίπλοκες λειτουργίες , δημιουργουν προβλήματα.Πρεπει να περάσουν αρκετα χρόνια για να βγάλει όλες τις παιδικές ασθένειες..

Α

ασε φίλε, το παλιότερο πήγε φαντάρος και ακόμη να στρώσει...

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Pwliseis

Στη γειτονική Βουλγαρία μεταβαίνουν σχεδόν όλοι οι επιτήδειοι έμποροι εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων ώστε να προμηθευτούν τα «σαπάκια» τους έναντι μερικών εκατοντάδων ευρώ και να τα διαθέσουν σε ανυποψίαστους Έλληνες καταναλωτές έναντι πολλών χιλιάδων ευρώ!

peugeot508

Λίγο μετά την κυκλοφορία της φωτογραφίας του πρωτότυπου coupe που θα δείξει στο Παρίσι, η Peugeot ρίχνει λίγο περισσότερο φως στο θαυμάσιο e-Legend που γεφυρώνει το χθες με το αύριο.

suzuki-jimny

O ανεξάρτητος ευρωπαϊκός οργανισμός δοκιμών πρόσκρουσης Euro NCAP ανακοίνωσε τα αποτελέσματα για τέσσερα νέα μοντέλα. Δείτε το σκορ του καθενός ξεχωριστά. Στο μικροσκόπιο του Euro NCAP μπήκαν τα Audi A6, Suzuki Jimny, Ford Tourneo Connect & VW Touareg.

3

Το Groupe Renault παρουσιάζει το EZ-PRO, κάνοντας πραγματικότητα το όραμά της για ένα όχημα διανομής «last mile» μέσα από ένα αυτόνομο concept car που βασίζεται σε κοινόχρηστες ρομποτικές πλατφόρμες.

Citroen-C3-2017-1600-06

Το δημοφιλές γαλλικό μικρό μοντέλο συμπληρώνει 400.000 πωλήσεις στην ευρωπαϊκή αγορά! Δείτε τι επιλέγουν οι αγοραστές του Citroen C3.

3