Η νέα Mercedes A-Class...
Η νέα Mercedes A-Class...
Οι Γερμανοί το έχουν αποφασίσει: Η επόμενη γενιά της A-Class δε θα έχει καμία σχέση με το σημερινό μοντέλο, αφού θα κληθεί να «χτυπήσει» εμπορικά το πετυχημένο Audi A3, την BMW Σειρά 1, το VW Golf και βεβαίως τη νέα Alfa Romeo Giulietta.
Οι Γερμανοί το έχουν αποφασίσει: Η επόμενη γενιά της A-Class δε θα έχει καμία σχέση με το σημερινό μοντέλο, αφού θα κληθεί να «χτυπήσει» εμπορικά το πετυχημένο Audi A3, την BMW Σειρά 1, το VW Golf και βεβαίως τη νέα Alfa Romeo Giulietta. Ετσι το νέο μικρομεσαίο αυτοκίνητο των Γερμανών δε θα διαθέτει τη γνώριμη πολυμορφική μορφή του, αλλά θα είναι ένα καθαρόαιμο hatchback, όπως το σχέδιο που σας αποκαλύπτουμε.
Κοινώς θα φέρει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία του ηλεκτρικού πρωτότυπου BlueZero Concept.
Το νέο μοντέλο θα «χτιστεί» στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα που έχει έτοιμη η Mercedes και η οποία θα χρησιμοποιηθεί σε αρκετά μοντέλα της, όπως στην επόμενη B-Class.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες της νέας A-Class, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο πως όλοι θα είναι υπερτροφοδοτούμενοι. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως οι Γερμανοί μηχανικοί ετοιμάζουν turbo μοτέρ βενζίνης στα 1.4 lt αλλά και στα 2,0lt. Παράλληλα έχουν επιβεβαιώσει πως εξελίσσουν και ένα υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα (1.0 ή 1.2 lt) με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Σε συνδυασμό μάλιστα και με τον υπάρχον 1.600άρι, σύντομα θα έχουν έτοιμη μία πληρέστατη γκάμα μικρών κινητήρων από 110 έως 200 PS.
Κοινώς η Γερμανική μάχη στην μικρομεσαία κατηγορία σύντομα θα κορυφωθεί αλλά και θα… διεθνοποιηθεί με την προσθήκη του Ιαπωνικού υβριδικού Lexus CT200h, αλλά και των Σουηδικών Volvo C30 (το ολοκαίνουργιο μοντέλο) και Saab 9-2 (το 2012).
Κοινώς θα φέρει πολλά σχεδιαστικά στοιχεία του ηλεκτρικού πρωτότυπου BlueZero Concept.
Το νέο μοντέλο θα «χτιστεί» στη νέα προσθιοκίνητη πλατφόρμα που έχει έτοιμη η Mercedes και η οποία θα χρησιμοποιηθεί σε αρκετά μοντέλα της, όπως στην επόμενη B-Class.
Σε ότι αφορά τους κινητήρες της νέας A-Class, οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο πως όλοι θα είναι υπερτροφοδοτούμενοι. Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν πως οι Γερμανοί μηχανικοί ετοιμάζουν turbo μοτέρ βενζίνης στα 1.4 lt αλλά και στα 2,0lt. Παράλληλα έχουν επιβεβαιώσει πως εξελίσσουν και ένα υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο κινητήρα (1.0 ή 1.2 lt) με ιδιαίτερα χαμηλή κατανάλωση. Σε συνδυασμό μάλιστα και με τον υπάρχον 1.600άρι, σύντομα θα έχουν έτοιμη μία πληρέστατη γκάμα μικρών κινητήρων από 110 έως 200 PS.
Κοινώς η Γερμανική μάχη στην μικρομεσαία κατηγορία σύντομα θα κορυφωθεί αλλά και θα… διεθνοποιηθεί με την προσθήκη του Ιαπωνικού υβριδικού Lexus CT200h, αλλά και των Σουηδικών Volvo C30 (το ολοκαίνουργιο μοντέλο) και Saab 9-2 (το 2012).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα