Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας στην Ελλάδα έρχεται στο Ζάππειο Μέγαρο και μπορούν να την παρακολουθήσουν όλες και όλοι ζωντανά μέσω live streaming. Διαβάστε (και δείτε) περισσότερα εδώ!
Το «καυτό» μοντέλο τροφοδοτείται από έναν τούρμπο κινητήρα των 1,6 λίτρων ο οποίος παράγει 261 ps και 360 Nm ροπής, με την κίνηση να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου των έξι σχέσεων.
Μάλιστα, προκειμένου να αποκτήσουν μια πιο σφαιρική εικόνα για το «καυτό» Yaris, το έθεσαν αντιμέτωπο με ένα εκ των ισχυρότερων προσθιοκίνητων μοντέλων, το Honda Civic Type R.
Η «μάχη» των δύο αυτοκινήτων βασίστηκε σε 4 άξονες:
Στην επιμέρους εξέταση των επιδόσεών τους στο 0-100 χλμ./ώρα, στο 0-400 μέτρα, και στην ταχύτητα που ανέπτυξαν στο 0-400 μ. Τέλος, έστησαν τους δύο «μονομάχους» στην ευθεία, ξεκαθαρίζοντας με αυτό τον τρόπο τις διαφορές τους.
GR Yaris
Το καμάρι της Toyota ολοκλήρωσε τη διαδικασία 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 sec, την επιτάχυνση στα 400 μ. από στάση σε 13,3 sec, ενώ η ταχύτητα που κατάφερε να αναπτύξει μέχρι να περάσει… την καρό σημαία των 400 μ. έφτασε τα 166,6 χλμ./ώρα.
Civic Type R
Στο αντίπαλο στρατόπεδο, το Type R για το 0-100 χλμ./ώρα χρειάστηκε 6,1 sec, για το 0-400 μ. 14,1 sec, ενώ άγγιξε τα 170,4 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά την τελική δοκιμασία, το στήσιμο, δηλαδή των δύο αυτοκινήτων στην ευθεία, η υπεροχή του GR Yaris δεν επιδέχεται αμφισβήτηση.