Όσα πρέπει να ξέρεις για την επερχόμενη Mercedes-AMG SL

Όσα πρέπει να ξέρεις για την επερχόμενη Mercedes-AMG SL

Με περικοπές λόγω του Coronavirus, είναι καθησυχαστικό να ακούμε ότι μερικά αειθαλή μοντέλα έχουν άλλη μια ευκαιρία για επιβίωση. Ένα από αυτά είναι η Mercedes SL.

Όσα πρέπει να ξέρεις για την επερχόμενη Mercedes-AMG SL
Η πρόσφατη κατασκοπευτική φωτογραφία αποκαλύπτει πως η αντικατάστασή της βρίσκεται ήδη στη φάση δοκιμών. Εμπνευσμένη από την υπέροχη 300 SL, υιοθετεί όπως αναμενόταν εξαιρετικές αναλογίες. Το στιλ της είναι επιθετικό, αλλά όχι στο σημείο που το πετυχαίνει οπτικά η Mercedes-AMG GT.

Η SL θα επιστρέψει με μια μαλακή οροφή αντί της μεταλλικής οροφής που έδωσε το παρών στις τελευταίες γενιές. Αυτή η λύση δεν εξοικονομεί μόνο χώρο, αλλά και σημαντικό βάρος.

Οι πλευρικές εισαγωγές αέρα μεταφέρονται και στο αυτοκίνητο νέας γενιάς, αλλά αναμφισβήτητα οι πιο σημαντικές αλλαγές έχουν γίνει στο πίσω μέρος. Εδώ, βλέπουμε οριζόντια φώτα σε σχήμα σφήνας και έναν νέο προφυλακτήρα που φέρει τετραπλές απολήξεις εξάτμισης ειδικά σχεδιασμένες για την AMG έκδοση.

Δεδομένου ότι οι S-Class coupe και convertible δεν θα συνεχίσουν, η Mercedes-AMG SL θα αναλάβει την εκπροσώπηση της πιο πολυτελούς ανοιχτής Mercedes. Ευτυχώς, μεγάλο μέρος του DNA της νέας W223 S-Class θα είναι εμφανές στην SL, μέσω μιας τεράστιας σειράς τεχνολογικών βοηθημάτων και μιας πλήρως σύγχρονης καμπίνας.


Οι νέες τεχνολογίες θα περιλαμβάνουν την τελευταία διεπαφή MBUX που εκτελείται μέσω μιας μεγάλης οθόνης OLED αφής με φωνητικές εντολές, οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας (HUD), οθόνη 3D οδηγού, δυναμικό φωτισμό περιβάλλοντος και σαρωτή δακτυλικών αποτυπωμάτων / ανίχνευση προσώπου για εξατομικευμένες χρήσεις και πολλά άλλα.

Κάτω από το καπό θα υπάρχει ο straight-six 3,0 λίτρων με περισσότερους από 360 ίππους για την SL 43, ακολουθούμενη από την SL 53 με straight-six 3,0 λίτρων και υπερσυμπιεστή, αλλά και την SL 53e που θα διαθέτει την ίδια μονάδα με έναν ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και τουλάχιστον 440 ίππους. Πιο πάνω, θα βρούμε την SL 63 με V8 κινητήρα 4,0 λίτρων σε δύο εκδόσεις ισχύος, η «S» θα παράγει πάνω από 600 ίππους, ενώ, στην κορυφή συναντάμε ένα 8κύλινδρο plug-in υβριδικό σύνολο στην SL 73e, με 800 ίππους.

Η τελευταία θα επιτρέπει την οδήγηση μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα όπως συμβαίνει και σε άλλα PHEV, ενώ, ο χρόνος για το 0-100 km/h δύναται να πέσει και κάτω των 3 δευτερολέπτων. Εννοείται πως τα παραπάνω θα συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης και αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης