To "C+S" στη Μόντσα: Όλα στο κόκκινο!
To "C+S" στη Μόντσα: Όλα στο κόκκινο!
Το κλίμα εδώ στο πάρκο της Μόντσα είναι φανταστικό, ο καιρός καλός και οι κερκίδες γεμάτες ακόμη και σήμερα Παρασκευή. Όλα δείχνουν ότι θα είναι μια γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού ένα απολαυστικό τριήμερο για τους λάτρεις της ταχύτητας
UPD:
Το κλίμα εδώ στο πάρκο της Μόντσα είναι φανταστικό, ο καιρός καλός και οι κερκίδες γεμάτες ακόμη και σήμερα Παρασκευή. Όλα δείχνουν ότι θα είναι μια γιορτή του μηχανοκίνητου αθλητισμού ένα απολαυστικό τριήμερο για τους λάτρεις της ταχύτητας.
Όλοι έχουν ένα λόγο παραπάνω να προσπαθήσουν για ένα καλό αποτέλεσμα εδώ, στον τελευταίο αγώνα για φέτος επί Ευρωπαϊκού εδάφους.
Απομένουν έξι αγώνες για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, οι πέντε εξ’ αυτών είναι εκτός Ευρώπης σε Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Κορέα, Βραζιλία, Άμπου Ντάμπι.
Στη Ferrari θέλουν νίκη και μόνο στον εντός έδρας αγώνα τους καθότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος να μείνει ο Αλόνσο στο παιχνίδι του τίτλου.
Ο Ισπανός χτες στη συνέντευξη Τύπου ήρθε σε δύσκολη θέση από τις επίμονες ερωτήσεις των Βρετανών δημοσιογράφων για την υπόθεση των «εντολών».
Σύσσωμος ο Βρετανικός Τύπος θεωρεί ότι η Ferrari έπεσε στα μαλακά, χαρακτηριστική η δήλωση του αγ. διευθυντή της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ: «Η ποινή για ότι έγινε στο Χόκενχάιμ ήταν τελικά 100 χιλιάδες. Αυτό σημαίνει ότι αν το επαναλάβει κάποιος στους επόμενους αγώνες θα πρέπει μόνο να πληρώσει χρήματα;» αναρωτήθηκε ο Χόρνερ που πάντως θεωρεί θετικό ότι θα γίνουν ενέργειες για την αποσαφήνιση του κανονισμού των εντολών.
Η FIA θέλοντας να εξευμενίσει τις αντιδράσεις του Βρετανικού Τύπου κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της: «Δεν χωρά αμφιβολία ότι το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό εάν δεν είχε δοθεί αυτή η σαφή οδηγία στο Μάσα».
Όπως και να έχει ο Βραζιλιάνος βρέθηκε σε ακόμη πιο αμήχανη θέση συζητώντας για το ύψος του: «Είμαι ο πιο κοντός οδηγός στο grid και στο Βέλγιο δεν έβλεπα καθαρά που ήταν η γραμμή εκκίνησής μου» δικαιολογήθηκε ο Βραζιλιάνος που στον προηγούμενο αγώνα εκκίνησε ενάμισι μέτρο πιο μπροστά απ’ ότι έπρεπε.
Γλίτωσε όμως την τιμωρία γιατί κανείς δεν το είδε(;) το θέμα ήρθε στη δημοσιότητα από ερασιτεχνικό βίντεο!
Μιλώντας χτες με τον Μαρκ Γουέμπερ τον είδαμε να γελά με ικανοποίηση όταν του είπαμε πως πολλοί τον θεωρούν φαβορί για τον τίτλο: «Δε θα με χαρακτήριζα φαβορί, ο Χάμιλτον έχει περισσότερους βαθμούς αλλά είμαι σε καλή θέση. Δεν βρισκόμαστε όμως στο Άμπου Ντάμπι το πρωτάθλημα έχει δρόμο ακόμη».
Ο 34χρονος Αυστραλός αισιοδοξεί ότι οι RB6 δε θα υστερούν στη Μόντσα έναντι των McLaren και Ferrari.
Καθότι οι ελεύθερες δοκιμές ξεκίνησαν, σας αφήνω για να παρακολουθήσω τη δράση.
Όλοι έχουν ένα λόγο παραπάνω να προσπαθήσουν για ένα καλό αποτέλεσμα εδώ, στον τελευταίο αγώνα για φέτος επί Ευρωπαϊκού εδάφους.
Απομένουν έξι αγώνες για την ολοκλήρωση του πρωταθλήματος, οι πέντε εξ’ αυτών είναι εκτός Ευρώπης σε Σιγκαπούρη, Ιαπωνία, Κορέα, Βραζιλία, Άμπου Ντάμπι.
Στη Ferrari θέλουν νίκη και μόνο στον εντός έδρας αγώνα τους καθότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος να μείνει ο Αλόνσο στο παιχνίδι του τίτλου.
Ο Ισπανός χτες στη συνέντευξη Τύπου ήρθε σε δύσκολη θέση από τις επίμονες ερωτήσεις των Βρετανών δημοσιογράφων για την υπόθεση των «εντολών».
Σύσσωμος ο Βρετανικός Τύπος θεωρεί ότι η Ferrari έπεσε στα μαλακά, χαρακτηριστική η δήλωση του αγ. διευθυντή της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ: «Η ποινή για ότι έγινε στο Χόκενχάιμ ήταν τελικά 100 χιλιάδες. Αυτό σημαίνει ότι αν το επαναλάβει κάποιος στους επόμενους αγώνες θα πρέπει μόνο να πληρώσει χρήματα;» αναρωτήθηκε ο Χόρνερ που πάντως θεωρεί θετικό ότι θα γίνουν ενέργειες για την αποσαφήνιση του κανονισμού των εντολών.
Η FIA θέλοντας να εξευμενίσει τις αντιδράσεις του Βρετανικού Τύπου κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της: «Δεν χωρά αμφιβολία ότι το αποτέλεσμα θα ήταν διαφορετικό εάν δεν είχε δοθεί αυτή η σαφή οδηγία στο Μάσα».
Όπως και να έχει ο Βραζιλιάνος βρέθηκε σε ακόμη πιο αμήχανη θέση συζητώντας για το ύψος του: «Είμαι ο πιο κοντός οδηγός στο grid και στο Βέλγιο δεν έβλεπα καθαρά που ήταν η γραμμή εκκίνησής μου» δικαιολογήθηκε ο Βραζιλιάνος που στον προηγούμενο αγώνα εκκίνησε ενάμισι μέτρο πιο μπροστά απ’ ότι έπρεπε.
Γλίτωσε όμως την τιμωρία γιατί κανείς δεν το είδε(;) το θέμα ήρθε στη δημοσιότητα από ερασιτεχνικό βίντεο!
Μιλώντας χτες με τον Μαρκ Γουέμπερ τον είδαμε να γελά με ικανοποίηση όταν του είπαμε πως πολλοί τον θεωρούν φαβορί για τον τίτλο: «Δε θα με χαρακτήριζα φαβορί, ο Χάμιλτον έχει περισσότερους βαθμούς αλλά είμαι σε καλή θέση. Δεν βρισκόμαστε όμως στο Άμπου Ντάμπι το πρωτάθλημα έχει δρόμο ακόμη».
Ο 34χρονος Αυστραλός αισιοδοξεί ότι οι RB6 δε θα υστερούν στη Μόντσα έναντι των McLaren και Ferrari.
Καθότι οι ελεύθερες δοκιμές ξεκίνησαν, σας αφήνω για να παρακολουθήσω τη δράση.
Ακόμη και το ipad σαν τιμόνι το κρατάει ο Φέτελ!
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα