GP Βελγίου, ο Γουέμπερ στην pole!

GP Βελγίου, ο Γουέμπερ στην pole!

Ο Αυστραλός κατάφερε στην πρώτη προσπάθεια να σημειώσει χρόνο που του έδωσε την 5η φετινή του pole position. Αμέσως μετά ξανάρχισε να βρέχει...

Τα παιχνίδια της βροχής έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στην διαμόρφωση του σημερινού τελικού αποτελέσματος στις κατατακτήριες δοκιμές.
Στο Q1 η πίστα ήταν βρεγμένη στο ξεκίνημα στέγνωσε από τις διελεύσεις των μονοθεσίων αλλά προς το τέλος του 20λεπτου ξανάπιασε βροχή δυσχεραίνοντας τις προσπάθειες των πιλότων.
Ο πρώτος που πιάστηκε εξ απίνης σ’ αυτό το παιχνίδι ήταν ο Ρώσος πιλότος της Renault. Ο Βιτάλι Πετρόφ έχασε τον έλεγχο στον γύρο εξόδου η R30 χτύπησε στον τοίχο και ο Ρώσος βρέθηκε εκτός διαδικασίας.
Το ίδιο συνέβη και με τις δυο Sauber στο τέλος του 20λεπτου με πανομοιότυπο μάλιστα τρόπο.
Τα στραβοπατήματα αυτά εκμεταλλεύτηκαν με τον καλύτερο τρόπο οι Κοβαλάινεν και Γκλοκ που για πρώτη φορά κατάφεραν να φέρουν τις Virgin και Lotus στον ημιτελικό. Ο Γκλοκ όμως θα εκκινήσει 5 θέσεις πιο πίσω καθότι οι αγωνοδίκες του επέβαλλαν ποινή θεωρώντας ότι έκλεισε το Γιαμαμότο.
Επίσης ο Τρούλι έγινε κατά 4.400 ευρώ φτωχότερος μετά το πρόστιμο που του επέβαλλαν για υπέρβαση του ορίου ταχύτητα στα πιτ.
Στο Q2 η πίστα είχε στεγνώσει και ο Χάμιλτον έκανε επίδειξη δύναμης κατεβάζοντας συνεχώς το ρεκόρ ταχύτερου γύρου.
Αντίθετα οι δυο Mercedes έμειναν εκτός 10αδας και θα εκκινήσουν ακόμη πιο χαμηλά.
Ο μεν Σουμάχερ από την 11η θέση που κατετάγη θα πέσει στην 21η λόγω της ποινής 10 θέσεων που του επέβαλαν οι αγωνοδίκες στην Ουγγαρία επειδή έκλεισε το Μπαρικέλο.
Ο δε Ρόσμπεργκ (12ος) θα εκκινήσει 5 θέσεις πιο πίσω λόγω αλλαγής κιβωτίου.
Η μάχη της δεκάδας (Q3) ξεκίνησε σε στεγνό οδόστρωμα, πρώτος βγήκε ο Χάμιλτον και προσπάθησε να σημειώσει χρόνο: « Το οδόστρωμα στη στροφή 14 ήταν βρεγμένο και δεν ήξερα στον πρώτο γύρο πόσο να πιέσω γιατί ήμουν πρώτος. Ήταν απογοητευτική επίδοση δεν μπόρεσα να εκμεταλλευτώ τα ελαστικά όσο έπρεπε. Στη δεύτερη προσπάθεια τα πήγα τέλεια εκτός από τη στροφή 1 όπου έβρεχε. Όμως η υπόλοιπη πίστα ήταν στεγνή και έτσι πέτυχα το χρόνο. Έμεινα ένα δέκατο πίσω από το Γουέμπερ, μπορούσα να πάρω την pole αλλά και η δεύτερη θέση είναι καλή για μας».
Μόνο οι δυο McLaren μπόρεσαν να βελτιώσουν την επίδοσή τους στο δεύτερο γύρο υπό βροχή, ο Μπάτον ήταν ιδιαίτερα ενοχλημένος: «Είχα μόνο ένα αχρησιμοποίητο set μαλακής γόμας και αποφάσισα να το βάλω στη 2η προσπάθεια του Q3 όπου δυστυχώς άρχισε να βρέχει. Έχασα 3 δέκατα στο πρώτο μέρος λόγω της βροχής».
Ο pole man Μαρκ Γουέμπερ τόνισε ότι κλειδί για την επιτυχία του ήταν ο πρώτος άψογος γύρος: « Ήξερα ότι θα ήταν κρίσιμο να πετύχω αμέσως ένα καλό γύρο. Μετά άρχισε να βρέχει και αυτό δε διευκόλυνε τα πράγματα. Ο Χάμιλτον πήγε πολύ γρήγορα στο 2ο του γύρο αλλά πιστεύω ότι και εγώ είχα περιθώρια για βελτίωση εάν δεν έβρεχε».
Ο teammate του Γουέμπερ, Σεμπάστιαν Φέτελ περιορίστηκε στην 4η θέση πίσω από τον εκπληκτικό Ρόμπερτ Κουμπίτσα με τη Renault. Τα μονοθέσια της γαλλικής εταιρείας έχουν απ' αυτό τον αγώνα σύστημα f - duct ο Πολωνός είναι κατηγορηματικός ότι αυτό βελτιώνει τη δυναμική του μονοθεσίου.
Ο Πολωνός έμεινε από καύσιμο λίγο πριν φτάσει στα πιτ και δεν μπόρεσε να πραγματοποιήσει 2η προσπάθεια.

Ο αγώνας θα μεταδοθεί αύριο στις 14:15 απευθείας από την τηλεόραση του Alpha.
Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Οδηγός      Ομάδα                     Q1         Q2         Q3

 1. Webber       Red Bull-Renault      1m57.352s  1m47.253s  1m45.778s

 2. Hamilton     McLaren-Mercedes      1m56.706s  1m46.211s  1m45.863s

 3. Kubica       Renault               1m56.041s  1m47.320s  1m46.100s

 4. Vettel       Red Bull-Renault      1m58.487s  1m47.245s  1m46.127s

 5. Button       McLaren-Mercedes      1m57.981s  1m46.790s  1m46.206s

 6. Massa        Ferrari               1m58.323s  1m47.322s  1m46.314s

 7. Barrichello  Williams-Cosworth     1m55.757s  1m47.797s  1m46.602s

 8. Sutil        Force India-Mercedes  1m58.730s  1m47.292s  1m46.659s

 9. Hulkenberg   Williams-Cosworth     1m55.442s  1m47.821s  1m47.053s

10. Alonso       Ferrari               1m57.023s  1m47.544s  1m47.441s

11. Schumacher   Mercedes              1m56.313s  1m47.874s

12. Rosberg      Mercedes              1m54.826s  1m47.885s

13. Alguersuari  Toro Rosso-Ferrari    1m58.944s  1m48.267s

14. Liuzzi       Force India-Mercedes  2m01.102s  1m48.680s

15. Buemi        Toro Rosso-Ferrari    2m00.386s  1m49.209s

16. Kovalainen   Lotus-Cosworth        2m01.343s  1m50.980s

17. Glock        Virgin-Cosworth       2m01.316s  1m52.049s

18. Trulli       Lotus-Cosworth        2m01.491s

19. Kobayashi    Sauber-Ferrari        2m02.284s

20. Senna        HRT-Cosworth          2m03.612s

21. Yamamoto     HRT-Cosworth          2m03.941s

22. de la Rosa   Sauber-Ferrari        2m05.294s

23. di Grassi    Virgin-Cosworth       2m18.754s

24. Petrov       Renault               δε χρονομετρήθηκε

 

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

ham-abudhab

Ιδανικά έκλεισε μία θριαμβευτική για εκείνον σεζόν ο Lewis Hamilton, καθώς μετέτρεψε την pole position σε νίκη στη μαγευτική Γιας Μαρίνα που φιλοξένησε τον εικοστό-πρώτο και τελευταίο αγώνα του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

ham

Ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την pole position #83 της καριέρας του και ενδέκατη φετινή, με τη Mercedes να κυριαρχεί στις κατατακτήριες δοκιμές του Άμπου Ντάμπι, που αποτελεί τον εικοστό-πρώτο και τελευταίο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος.

schumacher

Πλησιάζουμε στη συμπλήρωση πέντε χρόνων από το σοβαρό ατύχημα του Michael Schumacher ενώ έκανε σκι στο τουριστικό θέρετρο της Μεριμπέλ στις γαλλικές Άλπεις και η σιγή σχετικά με την κατάστασή του συνεχίζεται.

ham

Σε μία περίοδο ελεύθερων δοκιμών όπου η απειλή βροχής δημιουργούσε διαρκή πίεση σε ομάδες και οδηγούς, ο Lewis Hamilton κατάφερε να πανηγυρίσει την pole position για το Grand Prix Βραζιλίας, που αποτελεί τον εικοστό και προτελευταίο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.