F1 - Bridgestone: Οικολογική συνείδηση!

F1 - Bridgestone: Οικολογική συνείδηση!

  • Αλλαγή στο υλικό που φτιάχνονται τα βαρίδια
  • Από μόλυβδο σε κασσίτερο που θα ανακυκλώνεται

Η Bridgestone αποφάσισε να αλλάξει το υλικό των μεταλλικών ελασμάτων που χρησιμοποιούνται στη ζυγοστάθμιση του ελαστικού. Έτσι τόσο στη F1 όσο και στο GP2 θα χρησιμοποιούνται πλέον βαρίδια από κασσίτερο αντί μόλυβδο.
Οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι ο κασσίτερος έχει μικρότερη περιβαλλοντολογική επίπτωση από το μόλυβδο. Το βάρος του μετάλλου που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια μιας

F1 - Bridgestone: Οικολογική συνείδηση!
  • Αλλαγή στο υλικό που φτιάχνονται τα βαρίδια
  • Από μόλυβδο σε κασσίτερο που θα ανακυκλώνεται

Η Bridgestone αποφάσισε να αλλάξει το υλικό των μεταλλικών ελασμάτων που χρησιμοποιούνται στη ζυγοστάθμιση του ελαστικού. Έτσι τόσο στη F1 όσο και στο GP2 θα χρησιμοποιούνται πλέον βαρίδια από κασσίτερο αντί μόλυβδο.
Οι Ιάπωνες πιστεύουν ότι ο κασσίτερος έχει μικρότερη περιβαλλοντολογική επίπτωση από το μόλυβδο. Το βάρος του μετάλλου που χρησιμοποιείται κατά τη διάρκεια μιας χρονιάς ξεπερνά τον ένα τόνο (1000 kg).
Μάλιστα για τα βαρίδια από κασσίτερο θα υπάρχει και σύστημα ανακύκλωσης. Ο διευθυντής της Bridgestone, Χιρόσι Γιασουκάβα τόνισε: «Τα βαρίδια μολύβδου χρησιμοποιήθηκαν για αρκετά χρόνια στη F1 και ήταν μια καλή τεχνικά λύση. Όμως πιστεύουμε ότι τώρα πρέπει να ακολουθήσουμε ένα πιο αποδεκτό περιβαλλοντολογικά δρόμο».

Όσον αφορά τώρα τα ελαστικά που θα χρησιμοποιηθούν στους τελευταίους αγώνες της χρονιάς η Bridgestone ανακοίνωσε:
Σιγκαπούρη (27/9):  Super Soft  και Soft
Ιαπωνία (4/10):  Soft και Hard
Βραζιλία (18/10): Super Soft και Medium
Άμπου Ντάμπι (1/11): Soft και Medium

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης