Ferrari: Μπορούσαμε να διεκδικήσουμε τη νίκη!
Ferrari: Μπορούσαμε να διεκδικήσουμε τη νίκη!
Στην Ιταλική ομάδα κάνοντας απολογισμό της εμφάνισής τους στον Καναδά και αξιολογώντας την δυναμική της F138 κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι θα μπορούσαν να πιέσουν το Φέτελ και να παλέψουν για τη νίκη αν η απόδοση τους ήταν καλύτερη στις κατατακτήριες δοκιμές.
Στην Ιταλική ομάδα κάνοντας απολογισμό της εμφάνισής τους στον Καναδά και αξιολογώντας την δυναμική της F138 κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι θα μπορούσαν να πιέσουν το Φέτελ και να παλέψουν για τη νίκη αν η απόδοση τους ήταν καλύτερη στις κατατακτήριες δοκιμές.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε: «Η εικόνα θα ήταν τελείως διαφορετική αν ο Φερνάντο είχε καταταγεί στην πρώτη σειρά της εκκίνησης δίπλα στο Φέτελ. Όλοι πίστευαν πως στον αγώνα η θερμοκρασία οδοστρώματος θα επιτρέψει τη χρήση της πολύ μαλακής γόμας αλλά τελικά η άνοδός της οδήγησε στη χρήση της μέσης γόμας. Η επιλογή ήταν οριακή και μόλις δυο βαθμοί παραπάνω έκαναν τη διαφορά. Είναι εύκολο να λες ότι πρέπει να βελτιώσεις την απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές και δύσκολο να το κάνεις. Η απόδοσή μας στον αγώνα ήταν πολύ καλή. Ο Φέτελ είχε τη δυνατότητα να ελέγχει το ρυθμό χωρίς πίεση. Εμείς ξεκινώντας από πιο πίσω δεν μπορέσαμε να βρεθούμε σε απόσταση βολής. Οπότε η δεύτερη θέση ήταν το μέγιστο που μπορούσαμε να πετύχουμε».
Το ίδιο είπε και ο Αλόνσο στο βάθρο των νικητών τονίζοντας πως η δεύτερη θέση έχει γεύση νίκης.
Αναλύοντας τον αγώνα αξίζει να σταθεί κανείς στο γεγονός ότι ο Αλόνσο πέρασε στα ίσα τη μια Red Bull του Γουέμπερ και κινήθηκε ταχύτατα σε κάποια σημεία του GP ειδικά στην προσπάθειά του να φτάσει το Χάμιλτον.
Μιλώντας σχετικά ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι τόνισε: «Η εικόνα θα ήταν τελείως διαφορετική αν ο Φερνάντο είχε καταταγεί στην πρώτη σειρά της εκκίνησης δίπλα στο Φέτελ. Όλοι πίστευαν πως στον αγώνα η θερμοκρασία οδοστρώματος θα επιτρέψει τη χρήση της πολύ μαλακής γόμας αλλά τελικά η άνοδός της οδήγησε στη χρήση της μέσης γόμας. Η επιλογή ήταν οριακή και μόλις δυο βαθμοί παραπάνω έκαναν τη διαφορά. Είναι εύκολο να λες ότι πρέπει να βελτιώσεις την απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές και δύσκολο να το κάνεις. Η απόδοσή μας στον αγώνα ήταν πολύ καλή. Ο Φέτελ είχε τη δυνατότητα να ελέγχει το ρυθμό χωρίς πίεση. Εμείς ξεκινώντας από πιο πίσω δεν μπορέσαμε να βρεθούμε σε απόσταση βολής. Οπότε η δεύτερη θέση ήταν το μέγιστο που μπορούσαμε να πετύχουμε».
Το ίδιο είπε και ο Αλόνσο στο βάθρο των νικητών τονίζοντας πως η δεύτερη θέση έχει γεύση νίκης.
Αναλύοντας τον αγώνα αξίζει να σταθεί κανείς στο γεγονός ότι ο Αλόνσο πέρασε στα ίσα τη μια Red Bull του Γουέμπερ και κινήθηκε ταχύτατα σε κάποια σημεία του GP ειδικά στην προσπάθειά του να φτάσει το Χάμιλτον.
Το πρόβλημα της υστέρησης απόδοσης της Ferrari στις κατατακτήριες δοκιμές δεν είναι πρόσφατο. Η Ιταλική ομάδα μετά το 2008 έχει βρεθεί μόνο τέσσερις φορές στην pole position με τον Αλόνσο (Ιταλία – Σιγκαπούρη 2010, Βρετανία – Γερμανία 2012).
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα