F1-Αυστραλία: Ταχύτερος ο Ρόσμπεργκ στις ελεύθερες δοκιμές
- Ο Νίκο Ρόσμπεργκ σημείωσε χρόνο 7 δέκατα καλύτερο από την περσινή pole
- Προβλήματα στα φρένα για τη Ferrari
- Προβλήματα καλπασμού για τη McLaren
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ πιστοποίησε τη φόρμα που βρίσκεται η Williams σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής. Παρατηρώντας τους χρόνους της 2ης περιόδου δεν μπορεί να μη σημειώσει κανείς την κυριαρχία των Williams, Brawn και Toyota. Πρόκειται για τις τρεις ομάδες που έχουν διαχύ
- Ο Νίκο Ρόσμπεργκ σημείωσε χρόνο 7 δέκατα καλύτερο από την περσινή pole
- Προβλήματα στα φρένα για τη Ferrari
- Προβλήματα καλπασμού για τη McLaren
Ο Νίκο Ρόσμπεργκ πιστοποίησε τη φόρμα που βρίσκεται η Williams σημειώνοντας τον καλύτερο χρόνο και στις δυο περιόδους ελεύθερων δοκιμών της Παρασκευής. Παρατηρώντας τους χρόνους της 2ης περιόδου δεν μπορεί να μη σημειώσει κανείς την κυριαρχία των Williams, Brawn και Toyota. Πρόκειται για τις τρεις ομάδες που έχουν διαχύτη διαφορετικής σχεδίασης και χτες πήραν το πράσινο φως να αγωνιστούν μ’ αυτή τη διάταξη.
Ο Μπαρικέλο δεν απέφυγε την έξοδο
Επειδή η Bridgestone έχει φέρει στην Αυστραλία την πολύ μαλακή γόμα (σ.σ: ξεχωρίζει από το πράσινο σιρίτι) και την μέση γόμα οι χρόνοι έχουν αρκετή διαφορά. Με δεδομένο ότι πέρυσι η Bridgestone είχε φέρει στην Αυστραλία τη μαλακή και τη μέση γόμα η διαφορά στους φετινούς χρόνους οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην ύπαρξη της πολύ μαλακής γόμας με την οποία όλοι οι πιλότοι σημείωσαν τις ταχύτερες επιδόσεις τους.
Δείτε τον περιστροφικό διακόπτη του KERS (πάνω δεξιά) στο τιμόνι της Ferrari
Οι περισσότεροι οδηγοί δεν απέφυγαν εξόδους και στενές επαφές με το γκαζόν. Ο Μάσα διαμαρτύρονταν για αστάθεια στο φρενάρισμα, ο Χάμιλτον φώναζε στους μηχανικούς του γιατί το πάτωμα του μονοθεσίου έβρισκε συνέχεια κάτω και ο «πολύς» Σεμπάστιαν Φέτελ αντιμετωπίζοντας εξόδους και μηχανικά προβλήματα επισκιάστηκε από τον teammate του Μάρκ Γουέμπερ.
Συνολικά οι χρόνοι ήταν:
Πρώτη περίοδος δοκιμών:
Pos | No | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 16 | 1:26.687 |
| 19 | ||
2 | 17 | 1:26.736 | 0.049 | 21 | ||
3 | 4 | 1:26.750 | 0.063 | 24 | ||
4 | 23 | 1:27.226 | 0.539 | 21 | ||
5 | 2 | 1:27.453 | 0.766 | 15 | ||
6 | 22 | 1:27.467 | 0.780 | 12 | ||
7 | 3 | 1:27.642 | 0.955 | 24 | ||
8 | 10 | 1:27.710 | 1.023 | 24 | ||
9 | 20 | 1:27.993 | 1.306 | 20 | ||
10 | 7 | 1:28.123 | 1.436 | 16 | ||
11 | 6 | 1:28.137 | 1.450 | 20 | ||
12 | 9 | 1:28.142 | 1.455 | 21 | ||
13 | 5 | 1:28.511 | 1.824 | 22 | ||
14 | 21 | 1:28.603 | 1.916 | 16 | ||
15 | 12 | 1:28.785 | 2.098 | 27 | ||
16 | 1 | 1:29.042 | 2.355 | 18 | ||
17 | 14 | 1:29.081 | 2.394 | 7 | ||
18 | 8 | 1:29.461 | 2.774 | 25 | ||
19 | 11 | 1:29.499 | 2.812 | 21 | ||
20 | 15 | 1:32.784 | 6.097 | 4 |
Pos | No | Driver | Team | Time/Retired | Gap | Laps |
1 | 16 | 1:26.053 |
| 36 | ||
2 | 23 | 1:26.157 | 0.104 | 38 | ||
3 | 9 | 1:26.350 | 0.297 | 42 | ||
4 | 14 | 1:26.370 | 0.317 | 30 | ||
5 | 22 | 1:26.374 | 0.321 | 38 | ||
6 | 10 | 1:26.443 | 0.390 | 42 | ||
7 | 17 | 1:26.560 | 0.507 | 33 | ||
8 | 15 | 1:26.740 | 0.687 | 19 | ||
9 | 20 | 1:27.040 | 0.987 | 29 | ||
10 | 3 | 1:27.064 | 1.011 | 35 | ||
11 | 4 | 1:27.204 | 1.151 | 32 | ||
12 | 7 | 1:27.232 | 1.179 | 28 | ||
13 | 21 | 1:27.282 | 1.229 | 32 | ||
14 | 6 | 1:27.317 | 1.264 | 34 | ||
15 | 5 | 1:27.398 | 1.345 | 36 | ||
16 | 11 | 1:27.479 | 1.426 | 36 | ||
17 | 2 | 1:27.802 | 1.749 | 35 | ||
18 | 1 | 1:27.813 | 1.760 | 31 | ||
19 | 8 | 1:27.828 | 1.775 | 35 | ||
20 | 12 | 1:28.076 | 2.023 | 33 |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr